Arkadaşlar, uzun süredir yorumlara cevap veremediğim için özür dilerim. Çünkü yaklaşık 1 aydır uzak doğu seyahatindeydim. Lastik hakkındaki yorumlara bende katılıyorum. 35 inç yerine 31 inç kulllanık ama 35 inç rahatlıkla olabiliyor, yeterince çalışma payı var. Kit hakkında şunları söyleyebilirim. Biz uzakdoğudan yedek parça ithalatı yapan bir firmayız. Seyahatler sırasında gördüğüm ve Türkiye'de uygulamak istediğim bir fikirdi. Bendeniz Japon araçları fanatiğiyim. O yüzden Amerikan yerine Mitsubishi tercihim oldu. Avrupa ve Amerika bölgesinde L200 için uygulama yok. Bende iki faklı ülkenden malzeme toplayarak aracı bu hale getirdim. Kit 5 inç=127 mm aracı yükseltti. Dolayısıyla uzun amortisör ihtiyacı doğdu. Başta amortisör uzatması denedim ama randıman vermedi. Türkiye de uzun amortisör aradım, ama bu kadar profesfonelini bulamadım. Bir iki tamirci var onlarda diğer araçlardan uydurarak sorun çözme eğilimindeler. Fakat sertlik ve yükseklikteki ince konusunda çözümsüzler. Bende hem yükseklik hemde sertliği ayarlanabilen bu amortisörleri buldum ve getittirdim. Aracın vinç ve snorkel eksiği var. Bunları yakında getirtip takmayı planlıyorum eğer vaktim olursa tabii. Size detaylı fotoğraflar yolluyorum. Umarım faydalı olur. Selamlar.
gövdeyi olabildiğince yükseltip diferansiyeli eski yüksekliğinde bırakmanın performansa nasıl bir katkısı oluyor.31 den 35 lastiğe geçiş 4/2 inch 5.5 cm yükseltecek diferansiyeli.iyi günlerde kullanın kazasız belasız
araçta lastik katkısı dışında defransiyeli yükseltmek zaten mümkün değil. onun için unimog gibi portal aksa ihtiyaç var. ama gövdeyi yükseltmek aracın yaklaşma ayrılma açılarını büyütüyor ve karınaltı yüksekliği artırıyor. örneğin yoldaki banketleri atlarken askıda kalmıyor vs. selamlar.
araçta lastik katkısı dışında defransiyeli yükseltmek zaten mümkün değil. onun için unimog gibi portal aksa ihtiyaç var. ama gövdeyi yükseltmek aracın yaklaşma ayrılma açılarını büyütüyor ve karınaltı yüksekliği artırıyor. örneğin yoldaki banketleri atlarken askıda kalmıyor vs. selamlar.
i