ProntoBasso
L200 Bigfoot 185 Hp
Ynt: Mega lifted l200
Türkiyede olmayan bi sistem, Taylanddan gelebiliyor, BTW firması imalatını ve satışını yapıyor,
Turgayın araçla bu aracı kıyaslamamak lazım biri 4x4 biri 4x2.
Bahsettiğiniz rot kolundan kastınız wishbonelar ise araçta çift wishbone olduğu için ne kadar açılı durursa dursun lastiğin yere uyguladı kamber açısı değişmiyor. dolayısıyla direksiyon kutusu açı değişiminden etkilenmiyor.
üst wishbone'un açısı Turgayında dediği gibi bir aparatla düzeltilip araç artiküle olduğunda bumbstoplara çarpmasını engellenebiliyor buda aracın elastikiyetini ve yaylanmasını geri kazanmasını sağlıyor.
aks kollarının eğimi bir parça problem yaratabilir, ama bu kadar sert offroad yapan bi araçta şimdiye kadar problem yaratmadıysa demekki problem yaratmıyo demektir.
Sizin uyguladığınız kitte de aks kollarının açısını düzeltmek için salıncaktan sabit aksa geçiş şart, tabi 4x2 lerde önlerde tahrik dolayısıyla aks kolu olmadığı için kitin sağlıklı uygulanması daha kolay.
Güle güle kullanın 35 ler çok yakışacak eminim ki, Kürşad beyin dediği gibi daha büyük ofsetli bir jant seçip lastikleri dışarı alıp yükselen ağırlık merkezini aşağı çekmeniz sizin için çok önemli aksi taktirde yol tutuş sorunları yaşarsınız araç zaten uzun ve yüksek allah korusun yüksek hızda girdiğiniz bir virajda araç merkezkaç yükü üzerindeyken viraj içinde üzerinden geçeceğiniz ufak bir tümsek aracın devrilmesine neden olur. ağırlık merkezini aşağı çekmek çok önemli, ya spacer ya daha ofsetli bir jant kullanın.
Tekrar hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanın inşallah.
Türkiyede olmayan bi sistem, Taylanddan gelebiliyor, BTW firması imalatını ve satışını yapıyor,
Turgayın araçla bu aracı kıyaslamamak lazım biri 4x4 biri 4x2.
Bahsettiğiniz rot kolundan kastınız wishbonelar ise araçta çift wishbone olduğu için ne kadar açılı durursa dursun lastiğin yere uyguladı kamber açısı değişmiyor. dolayısıyla direksiyon kutusu açı değişiminden etkilenmiyor.
üst wishbone'un açısı Turgayında dediği gibi bir aparatla düzeltilip araç artiküle olduğunda bumbstoplara çarpmasını engellenebiliyor buda aracın elastikiyetini ve yaylanmasını geri kazanmasını sağlıyor.
aks kollarının eğimi bir parça problem yaratabilir, ama bu kadar sert offroad yapan bi araçta şimdiye kadar problem yaratmadıysa demekki problem yaratmıyo demektir.
Sizin uyguladığınız kitte de aks kollarının açısını düzeltmek için salıncaktan sabit aksa geçiş şart, tabi 4x2 lerde önlerde tahrik dolayısıyla aks kolu olmadığı için kitin sağlıklı uygulanması daha kolay.
Güle güle kullanın 35 ler çok yakışacak eminim ki, Kürşad beyin dediği gibi daha büyük ofsetli bir jant seçip lastikleri dışarı alıp yükselen ağırlık merkezini aşağı çekmeniz sizin için çok önemli aksi taktirde yol tutuş sorunları yaşarsınız araç zaten uzun ve yüksek allah korusun yüksek hızda girdiğiniz bir virajda araç merkezkaç yükü üzerindeyken viraj içinde üzerinden geçeceğiniz ufak bir tümsek aracın devrilmesine neden olur. ağırlık merkezini aşağı çekmek çok önemli, ya spacer ya daha ofsetli bir jant kullanın.
Tekrar hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanın inşallah.