MOTOKARAVAN RUHSAT İŞLEMLERİ VE AŞAMALARI

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan d.ata Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 4,274

d.ata

Ana Kamp
Mesajlar
36
Tepkime Puanı
27
Motokaravan ruhsatı nasıl alınır? Ruhsat işlemlerinde nelere dikkat edilmelidir? Ruhsat işlemlerinin aşamaları nelerdir? Karavan yapımında yapılması gereken ve yapılmaması gerekenler nelerdir? Kendi karavanını yapanlar,yapmak isteyenler,yapmayı düşünenler Bütün bu soruların cevaplarını bulabileceğiniz bir video hazırladım...İlgilenen arkadaşlar için
Video: https://www.youtube.com/watch?v=uQ6q3SXSDdM
 

Etiketler
Değerli bir paylaşım olmuş zaman ayırdığınız için teşekkürler.
 

verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bir sorum olacak motokaravanlar otomobil sınıfı ile köprülerden ve otoyollardan 1nci sınıf olarak mı? yoksa 2 nci sınıf olarak mı geçmektedir. Bir Karavancı Abimiz kendisi 1 nci sınıf HGS almış fakat köprü ve otoyollardan geçtikten sonra plakasına 2 nci sınıf araç ücreti uygulanıp fazladan para ödemesi istenmiş. Bu olayda otomobil dingil mesafesi ile motokaravanların dingil mesafesi farklı olduğu için diye bir tezde bulundu. Sizin görüşünüz nedir. Öğrenebilirmiyim. Teşekkür ederim.
 

Bu konuda bilgim olmadığı için cevap yazmadım tecrübe sahibi karavancı dostlardan cevap bekledim ama henüz gelmedi. bu konuda bizleri aydınlatacaklarından eminim
 


Doğru bilgi. Karayolları aks aralığına göre ücretlendirme yapıyor. Motokaravanların aks aralığı 2. sınıf.

Daha önce Ford Ranger çift kabin kamyonetimde ayni sorunu yaşadık. Aks aralığı itibarıyla 1.sınıf olması gerekirken, geçiş sırasında (belki beklenenden hızlı geçmiş olabilirim) 2. sınıf gibi ölçülmüş. Buna itiraz ettim. Kamyonetlerin 2. sınıf olduğu iddiasıyla bir cevap geldi. O sırada Ankara'da olduğum için doğrudan Karayollarına gidip aracımı bizzat ölçmelerini istedim. Benim ısrarım üzerine yanlış tahakkuku düzelttiler. (Ölçmeye cesaret edemediklerini ayrıca belirteyim. )
 



Çok teşekkür ederim.