beyin soran arkadaşın çok zorlanmadan o beyini bulabileceğini tahmin ediyorum. Zaten olmazsa daha güzncel yazılımlı bir beyin ile değiştirebilirsiniz. Biraz zaman alır o kadar.
Herkese merhaba,
Acaba aşağıdaki ilandaki aracı yakından gören veya hakkında bilgisi olan var mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-patrol-muayyer-jeep-diesel/detay
Herkese merhaba,
Acaba aşağıdaki ilandaki aracı yakından gören veya hakkında bilgisi olan var mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-patrol-muayyer-jeep-diesel/detay
Benim aracım bu kasa ancak orijinal 4000cc benzinli. Bu araç 160 kasa üzerine 3300 Turbo dizel. Yani motor sonradan yapılmış, SD33T kodlu motor olmalı. Bu motorlar çok sağlam olan SD33 motorların turbo verisyonu. Ancak Türkiye'de SD33t motor bulmak zor olduğu için turbo sonradan takılmış olabilir dikkat etmeli. Bu motorların ortalama şehir içi tüketimi 10-12 litre /100 km. Dikkatimi çeken bir şey ise arazi vitesini yerinin soldan sağa alınmış olması. Büyük bir ihtimalle motor ve vites kutusu hep birlikte değişmiş. Bu araçlar yürür olarak çok sağlam konfor olarak ise çağının ötesinde denebilir.
Şükrü bey merhaba;
86 Model Patrol SWB(Kısa şase) sahibiyim..
Bilgi edinmeniz açısından günlüğümde bu araçla ilgili bazı bilgiler mevcut..
Ancak benim aracım turbo değil..SD33 diye bilinen dizel bir makina..
Linki sizlerle paylaşıyorum..
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=44774.0
sevgilerimle
Şükrü bey merhaba;
86 Model Patrol SWB(Kısa şase) sahibiyim..
Bilgi edinmeniz açısından günlüğümde bu araçla ilgili bazı bilgiler mevcut..
Ancak benim aracım turbo değil..SD33 diye bilinen dizel bir makina..
Linki sizlerle paylaşıyorum..
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=44774.0
sevgilerimle
Rauf bey tabiki farklı yorumlar olabilir farklı araçlar adına...
Ancak çeyrek asırlık olan benim aracım, performans bakımından tatmin edici düzeyde diyebilirim..
sevgilerimle
Ben birkez patrol ü deneme şansı buldum fakat ne land curiser le nede su an kullandıgım hilux le karşılastırmam söz konusu olamaz.Ustelık denedıgım arac ceyrek asırlık da degıldı.
Belkı de benım denedıgım arac cok kotuydu.Sizin soyledıklerınıze gore bır kac farklı patrol daha denemelıyım herhalde.Ayrıca tanıdıgım offroad tutkunu ınsanlar LC ve pajero ları daha cok övüyorlar.Saygılar.
Ben birkez patrol ü deneme şansı buldum fakat ne land curiser le nede su an kullandıgım hilux le karşılastırmam söz konusu olamaz.Ustelık denedıgım arac ceyrek asırlık da degıldı.
Belkı de benım denedıgım arac cok kotuydu.Sizin soyledıklerınıze gore bır kac farklı patrol daha denemelıyım herhalde.Ayrıca tanıdıgım offroad tutkunu ınsanlar LC ve pajero ları daha cok övüyorlar.Saygılar.
LC ile Patrol iki ezeli rakip. LC nin arkasında Toyota gibi bir dev varken elbette pazarlama stratejisi ve işçiliğinin daha iyi olması doğal. Ancak ikisininde yaygın olduğu ülkelerde örn. Avustralya gibi Patrol çok büyük saygı görmekte ve Şasi değiştirmenin (modifiye) yasak olduğu tüm yarışlarda dayanıklıkığı ile LC ye tercih edilemktedir. Genel kanı PAtrol'un şasi ve standart yürüyeninin daha sağlam olduğu ancak Toyota'nın motorlarının daha iyi olduğu yönündedir. Patrol'a laf yok
Pajero ise genel kanıya göre üçüncü en iyi Japon arazi aracıdır. Konfor ve yol kullanımı ön plandadır. O da taş gibi sağlam ancak onunda pazarlaması nispeten kısıtlı. Toyota ile boy ölçüşemez. Tabi ki herkes için en iyi farklı. Ha bu arada Patrol'un tarihçesinden birkaç birşey için http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=54846.0
var
Keyifli kalın...