Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan hakanbusa Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 36
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 6,537

hakanbusa

YARATILANI SEVERİM, YARATANDAN ÖTÜRÜ
Mesajlar
109
Tepkime Puanı
0
Yer
istanbul
BÜYÜK BİR ÖZVERİ İLE ÇALİŞARAK, NİVAYI BU HALE GETİRDİK. BAŞTA DURSUN USTA OLMAK ÜZERE HERKESE TEŞEKKÜRÜ BORÇ BİLİRİM.

BURASI 40 DERECE EĞİMLİ BİR RAMPA VE ARAÇ ROLANTİDE ÇALIŞIYOR.

NOT: HEYECANDAN KAMERAYI DÜZ TUTARAK ÇEKMİŞİM AFFOLA

http://www.youtube.com/watch?v=3RYdBlxy02s
 

Etiketler
Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

Biz de monitörü yan çevirip izleriz ;D Elinize sağlık, çamurda görmek isteriz....
 

Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

Monitör yerine kafanızı yan cevirirseniz tamamdır
 

Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

Hakan cıgım güle güle kullan darası diger Nivaların başına artık Niva için rampada zorlanmak motorunun gücünün yetmemesi gibi problemler olmıycak arazi şanzımanlarının modifiye edilmesiyle arac muazzam bir tork gücüne ulaşıyor bu sayede debriyajın yanması gibi bir problemde ortadan kalkıyor ve araca büyük ebat lastik takıla biliyor video daki aracın lastikleri 31 inc slverston 117 exstrem
 

Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fs715.photobucket.com%2Falbums%2Fww155%2Fcolinscan%2F%3Faction%3Dview%26current%3D01122010011.mp4&h=37a05
 



Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

Ben buradaki olayi tam anlayamadim. Yani bizim karinca sanziman dedigimiz olay gibi bisey mi yani aracin cok agir devirde yurumesini mi sagladiniz? Peki bunun icin ne yaptiniz aracin defransiyel'inden disli oranlari ile oynayip kisalttinizmi araci. O zaman top speed dusmedi'mi? Lada'yi bilipo tanimayanlar icin bi aciklama yapabilirmisiniz?
 

Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

Niva araclarının arazi şanzımanlarındaki agır devir 2/1 dir biz bu ornı 3/1 e cıkardık bunun için 1,7 nivalarda arazi şanzıman içindeki dişlileri degiştirdik aracın aşırı seri ve torksuz olan agır devri dahada agırlaştı ve torku muhteşem oldu misal camurlu ve uzun bir rampada nefesi tükenen nivaları duymuşsunuzdur bu dişli modifiyesiyle aracın bu tür sorunları ortadan kalktı heleki daha büyük lastikler taktıgımız nivalar için bu modifikasyon şart olmuştu işlemden sonra denemelerini yaptık videodaki aracın cıktıgı egim nerdeyse 40 derece ve aracta 31 inc lastik var arac relanti devrinde bu rampayı tırmanıyor araca kaya tırmanışı bile yaptıra biliriz artık
 

Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

Yani sadece arazi sanzimaninda iken devir dusuyor , ne kadar guzel
 

Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

Merhaba

Dişli markası TERA LOW mu? yoksa başka marka mı?
 

Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

damast' Alıntı:
Merhaba

Dişli markası TERA LOW mu? yoksa başka marka mı?

Yanıtlıyorum B şıkkı başka marka made ın TR
 



Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

reis28' Alıntı:
Yanıtlıyorum B şıkkı başka marka made ın TR

Yani özel üretim ,bu demekki başka marka içinde dişli yapılabılınır .Doğru mu?
 

Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

damast' Alıntı:
Yani özel üretim ,bu demekki başka marka içinde dişli yapılabılınır .Doğru mu?

Dogrudur yeterli cogunluk saglandımı neden olmasın
 


Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

Tebrikler.
Bir sorum olacak. Bu rampayı standart nivada aynı videodaki şekilde çıkamazmı.
 

Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

Mümkün değil. Kamerada çok belli olmuyor ama çok dik bir rampa. Stop eder. Eski modellerde belki jikleyi çekip çıkarabilirsiniz ama o zaman da araç çok hızlanır, yanında yürüyerek gidemezsiniz.
 



Ynt: Niva' da Son Nokta Limitlerini Bitirdik

hakanbusa' Alıntı:
Mümkün değil. Kamerada çok belli olmuyor ama çok dik bir rampa. Stop eder. Eski modellerde belki jikleyi çekip çıkarabilirsiniz ama o zaman da araç çok hızlanır, yanında yürüyerek gidemezsiniz.



Zaten beylerde standart olmadığını söylüyorlar.ne demek istediğiniz anlaşılamıyor.