Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan yuxexes Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 15
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 4,026

yuxexes

Niva^sız yapamam
Mesajlar
82
Tepkime Puanı
0
Yer
kahramanmaraş
Arkadaşlar yoğun su birikintisinden hızla geçtiğim zaman aracım stop ediyo.dispürütörü bu sudan nasıl koruyabilim saygılar.....
 

Etiketler
Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..


WD40 uygulayın.
Blok üzerindeki bilimum elektrik bileşenine sıkın.

Öte yandan sudan hızla geçmeyin. Asfalt üzerindeyse bu su, hızla geçtiğinizde aquaplanning (lastiklerin su üzerinde yerle teması yitirmesi) yüzünden fırıl fırıl dönersiniz. Bahsettiğiniz su arazi ortamında görece derin su ise yavaş geçin, hızla geçerken sadece iyi fotoğraf vermiş olursunuz o kadar..
 

Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..

bu spreyi dispürütörün içine sıkmamıza gerek yok değilmi dışına,kablolara ve bujilerin oldugu kısımlara sıkmam yeterli olur heralde
 

Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..


İnce bir film tabaka oluşturur, iletkenliği bozan bir sıvı değil.
Kuşkulandığınız her noktaya sıkın..
 




Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..

yuxexes' Alıntı:
bu spreyi dispürütörün içine sıkmamıza gerek yok değilmi dışına,kablolara ve bujilerin oldugu kısımlara sıkmam yeterli olur heralde


buji kablolarının uçlarına ve distribütörün içine...
 

Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..

ok anladım birde elektrik tesisatıyla ılgılı bır sorum olsa cevaplarmısınız?
 



Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..

Su geçişlerinde en etkili yöntem bayanların kullanmış olduğu bulaşık eldiveni kullanmaktır.Eldivenin parmak uçların kesip buji kablolarını geçiriyoruz ve eldivenin bilek kısmını distiribütörün gövdesine geçiriyoruz.Kesinlikle etkilidir..
 



Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..

Distribütöre eldiven yerine wd 40 tercih ederim. Wd 40 uygulanan motoru hortumya yıkıyabilirsiniz
 

Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..

daha önceden motorsiklette denemiştim.benim keçidede uyguluyorum.yüksek voltajın olduğu her yere gres yağı uyguluyorum.distirbütöre,ateşleme bobini,bujiler ve kablolarına.çalışırken hortumla su sıkıyorum araçta tık yok.kış yaklaştımı, gresleri yeniliyorum.gresler zamanla kuruyor.
 

Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..

Gress yağı zamanla oksitlenme yapmıyor mu? Akü kutuplarına uygulanan gress bir süre sonra oksitleniyordu. Distribütörün içine gress sürüyor musunuz?
 

Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..

hayır sadece dıştan sürmek yeterli geliyor.gres te bir yağ türü oksit yapmaz.yağlar tutunduğu yerlerde oksit yapmaz .sonra motorun ısısından fazla etkilenmez.wd 40 yağ olmalı grese göre daha incedir.ısıdan grese göre fazla etkilenebilir..kutup başlarına ince yağ daha iyi.yanık yağ bile olur.oksit filan kalmaz.
 

Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..

Edirne Dağcısı' Alıntı:
hayır sadece dıştan sürmek yeterli geliyor.gres te bir yağ türü oksit yapmaz.yağlar tutunduğu yerlerde oksit yapmaz .sonra motorun ısısından fazla etkilenmez.wd 40 yağ olmalı grese göre daha incedir.ısıdan grese göre fazla etkilenebilir..kutup başlarına ince yağ daha iyi.yanık yağ bile olur.oksit filan kalmaz.

Gress yağ türü olmasına rağmen uzun süre sonrasında yağ özelliğini kaybediyor. Akü kutup başı oksitlenmesini suyla yıkanmış kutup başının üzerine bir tane küp şeker koyuyorum. Çok uzun süre oksitten eser yok.
 



Ynt: Niva, Su Geçişlerinde Nasıl Korunur ?..

vosdost' Alıntı:
Gress yağ türü olmasına rağmen uzun süre sonrasında yağ özelliğini kaybediyor. Akü kutup başı oksitlenmesini suyla yıkanmış kutup başının üzerine bir tane küp şeker koyuyorum. Çok uzun süre oksitten eser yok.

Şekere karıncalar böcekler gelmiyor mu Ahmet abi ;D ;D ;D

Ben de 3 ayda bir oksitlenmiş kutup başının açarken kırılmasından sıkıldım, en sonunda, yeni kutup başlarını taktıktan sonra, şanzıman diferansiyel yağı, 90 numaraydı sanırım, açıkta duruyordu, o yağdan kutup başlarına döktüm azıcık, çok şükür sorunum ortadan kalktı..

Distribitöre de eldiven geçirecektim ama bir daha ihtiyacım olmadı, şu an güzel..
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,091
Mesajlar
1,528,559
Kayıtlı Üye Sayımız
166,829
Kaydolan Son Üyemiz
Lukes

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst