Ahmet bey, benzin türkiye'de pahalı, güzergahdaki diğer ülkelerde ucuz. 5-10 dolara kolayca depoyu doldurabilir. Ayrıca Tüp jimny motoruna çok zarar veriyor. Benzinli motor tamiri dizel'e göre daha basit herhangi bir usta tamirat yapabilir. Ama dizel jimny konusunda haklısınız. Türkiyeye getirseler ben üzerine direk atlarım.
Ayrıca suzuki jimny diğer tüm seçeneklere göre en dayanıklı en yetenekli arazi aracıdır. Yalnız tercihisiniz manuel şanzıman olarak yapın. Böylelikle şanzıman daha sorunsuz çalışacaktır. Tamiri basittir. L200 yolda arıza yaparsa tamir ettiremezsiniz. Tüm parçalar Japonya'dan geliyor.
Jimny'de arkada koltukları sökerseniz sağlam bagaj alanı açılıyor. Bilginiz olsun en az kare kasa jeepler kadar bagaj alanınız olur. Eğer birde port bagaj koyarsanız istediğiniz tüm bagaj alanına sahip olursunuz. Yalnız Jimny'de dikkat etmeniz gereken konu ise yakıt deposu. 40 LT depo 2 çekerde 400 km yol yapar, 4H 300 KM ve 4L 200 KM. Yanınızda mutlaka yedek yakıt taşıyın ve 4 çeker'e mecbur kalmadıkça almayın.
Size tavsiyem eğer yaşadığınız böldegede off road klüpleri varsa önce biraz tecrübe edinin. Ama klüpde jimny'si olanlardan olabildiğince bilgi almaya çalışın.