kuru daha riskli kumlu patinaja bir kalırsa araç balata veda eder araca.son çıkış mıcırlı parçalı bi toprak eskaza devir artar patinaja düşülürse ancak çok iyi bir 4x4 le kurtarır.orda kaçırıp güvercin takla atılıyo zaten.bütün taktiğide verdim zaten artık çıksın yani dusterbence dustercılar gelsin.benle iddaa edenlerde görelim halep kayışdağı duster low 4 kapansın konu
önemli olan vites aralığı değil,gerçek bir ağır devri olmalı o eğimi çıkacak aracın.hem dik hemde epey uzun bir yol etabın son 100 metresi.aşağıdan hoplaya zıplaya çıkan araba son anda dimdik bir eğime gelince öksürmeye boğulmaya başlıyo.ben chereokeninde h4 te güle oynaya çıkcağını sanmam.belki gözünü karartır en aşağıdan h4 dip gaz aılınırsa o gazla çıkar bir hemi motor.arabayı kırmadan cüzdana zarar vermeden peştemal ı ayağa dolamadan çıkmanın en ekılcı yolu show dan uzaklaşıp paşa paşa 4l de arabayı yormadan tadını çıkararak hissederek çıkmak bence.neticede amaç en kısa zamanda çıkmak değil.çok iyi bir endurance motorla denenmeli zamana karşı yada buggy araçla
GC Wj 2,7 CRD Emin olun 4 H ta güle oynaya çıkıyor . Çıkılmışı var yeni çıktım hayretler içinde kaldım. Hatta çıktıktan sonrada bu low'u ne zaman kullanıcaz diye de düşündüm Bu arada araç 2.7 dizel 163 Hp - 400 Nm Tork
GC Wj 2,7 CRD Emin olun 4 H ta güle oynaya çıkıyor . Çıkılmışı var yeni çıktım hayretler içinde kaldım. Hatta çıktıktan sonrada bu low'u ne zaman kullanıcaz diye de düşündüm Bu arada araç 2.7 dizel 163 Hp - 400 Nm Tork