Saly Karavan Deneyimim

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Baycall Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 8
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,137

Baycall

Yeni Üye
Mesajlar
15
Tepkime Puanı
3
2023 depreminde korkudan uyuyamadığımız için depremden birkaç ay sonra karavan almaya karar verdik. saly karavan carabinata original modeli için “adana roks otomotiv yapı sanayi ve tic. ltd. şti.” ile ara perde hediye edileceği şeklinde anlaştık. ürünü teslim alırken askılık, kapı rafları ve çöplüğü gibi eksikler vardı. bunu söylediğimizde daha sonra göndereceklerini söylediler (perde, kapı rafları ve kapı çöplüğü hala teslim dahi edilmedi.)

bu süreçte;
-yağmurlu havalarda ön büyük camdan bir hayli su alıyor ve yatağa akıyor. çözümsüz bir durum ama havlu tıkayarak idare ettik.
-güneşli havalar başladı. karavanın dış yüzeyinin her tarafı kabardı.

su akıtma sorununu bir şekilde sanayide çözeriz diye düşünmüştük fakat karavanın tüm dış yüzeyinin kabarması sonucunda fabrikaya fotoğraf attık ve sorun bundan sonra başladı.

saly karavan bize, bu serinin üretiminde farklı bir yapıştırıcı (solüsyon) denendiğini, bu şikayetle dönen ikinci kişi olduğumuzu, birkaç karavanın da bu nedenle dönüş yapabileceğini beklediklerini söyledi. çözüm olarak ise karavanımızı adana’ya götürüp teslim ettiğimiz takdirde sorunlu panellerin hepsinin (yani tüm dış cephe) tamir edilebileceğini söyledi.

ürünün hatalı üretiminden sorumlu olmalarına rağmen başka bir şehire (şehirlerarası) karavanı bizim götürmemiz hiç adil değil. tüm dış cephenin tamiri yerine karavanın birebir değişimini talep ettik: saly (imalatçı firma) tarafından reddedildik.

uzunca süren yazışmalar ve konuşmalar sonucunda saly tarafından sürekli reddedilince problemi avukatımıza bildirdik. saly, avukatımıza da sürekli aynı şeyleri söyleyip çözüme yanaşmadığı ve sürüncemede bırakıp bizi sorunlarla başbaşa bıraktığı için ihtar çekmek zorunda kaldık.

bu süreçte fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi neredeyse hiç kullanamadığımız karavanda sorunlar artarak devam ediyor:
- tüm dış cephenin kabardı.
- banyonun içi komple kabardı (hiç banyo yapılmadı).
- ön büyük camın akıtması devam ediyor (koli bandı ile yapıştırdık).
- tavan havalandırma penceresinin açılmıyor.
- banyo duvarının tavan ile bağlantısının ayrıldı.
- mutfak tezgahı kendi kendine yarıldı.

sonuç olarak sıfır olarak alınan bir üründen hiç faydalanamadık, beklediğimiz kalitede çıkmadı. alındıktan 2 ay gibi kısa zaman içinde neredeyse karavanın her yerinde arıza çıktı. şayet karavan tamir edilseydi en az 3 kez daha benzer arızalar ile gidip gelecekti. bir tüketici olarak memnun kalamadık.


İlgili Video:
Video izlemek için tıklayın.


IMG 5507


IMG 5525


IMG 5546


IMG 5558


On


Sol
 
Son düzenleme:

Geçmiş olsun, belli ki ürünün AR-GE sürecine dahil olmuşsunuz.

Eski firma sanırım, probeleminiz en kısa sürede çözülür umarım.
 


Geçmiş olsun, belli ki ürünün AR-GE sürecine dahil olmuşsunuz.

Eski firma sanırım, probeleminiz en kısa sürede çözülür umarım.

Teşekkür ederim.. Nokta atışı yaptınız. Tüm sorunlar bir şekilde çözülür diye umut ediyoruz .


Geçmiş olsun. Dünyanın parasını verdiğiniz karavanın böyle kabarması çok üzücü olmalı. Saly sözde iyi firma hatasını telafi etmeliydi bence...
Teşekkür ederim. Güya kaliteli olur başımız ağrımaz diye, ortalama fiyatı olan karavanların 2-3 katını ödedik ama evdeki hesap pek çarşıya uymadı.
 

Çok üzücü güya isim yapmış firma. Kendi kendilerini çelmeliyorlar. Neden yaparlar bunu, anlaşılmaz. Herhalde uzun vadeli yatırımdan çok, anlık kârlarıyla daha çok ilgililer.
Geçmiş olsun. Size kolaylıklar diliyorum. Umarım akıl ederler de düştükleri bu kötü durumu kurtaracak telafi yollarına giderler.
 




Yazdıklarınızı okudum, çok üzüldüm..

NK karavan olsaydı firme sahibi Nazmi KIlıç'tan böyle daleveraları beklerdim.. Ustamız bu tip atraksiyonu seviyor.. En son yüzlerce karavanı satıp parasını buharlaştırmıştı.. Kimselere de teslim etmemişti.. Siz yine iyisiniz en azından, size bir karavana teslim etmişler..

Saly Firmasına gelince; Üretikleri malın arkasında değillermiş anlaşılan.. Mırın kırın ettiklerinden belli oluyor.. Geçmiş olsun diliyorum avukata verin tüketici mahkemesine dava açsın siz haklısınız..
 

2023 depreminde korkudan uyuyamadığımız için depremden birkaç ay sonra karavan almaya karar verdik. saly karavan carabinata original modeli için “adana roks otomotiv yapı sanayi ve tic. ltd. şti.” ile ara perde hediye edileceği şeklinde anlaştık. ürünü teslim alırken askılık, kapı rafları ve çöplüğü gibi eksikler vardı. bunu söylediğimizde daha sonra göndereceklerini söylediler (perde, kapı rafları ve kapı çöplüğü hala teslim dahi edilmedi.)

bu süreçte;
-yağmurlu havalarda ön büyük camdan bir hayli su alıyor ve yatağa akıyor. çözümsüz bir durum ama havlu tıkayarak idare ettik.
-güneşli havalar başladı. karavanın dış yüzeyinin her tarafı kabardı.

su akıtma sorununu bir şekilde sanayide çözeriz diye düşünmüştük fakat karavanın tüm dış yüzeyinin kabarması sonucunda fabrikaya fotoğraf attık ve sorun bundan sonra başladı.

saly karavan bize, bu serinin üretiminde farklı bir yapıştırıcı (solüsyon) denendiğini, bu şikayetle dönen ikinci kişi olduğumuzu, birkaç karavanın da bu nedenle dönüş yapabileceğini beklediklerini söyledi. çözüm olarak ise karavanımızı adana’ya götürüp teslim ettiğimiz takdirde sorunlu panellerin hepsinin (yani tüm dış cephe) tamir edilebileceğini söyledi.

ürünün hatalı üretiminden sorumlu olmalarına rağmen başka bir şehire (şehirlerarası) karavanı bizim götürmemiz hiç adil değil. tüm dış cephenin tamiri yerine karavanın birebir değişimini talep ettik: saly (imalatçı firma) tarafından reddedildik.

uzunca süren yazışmalar ve konuşmalar sonucunda saly tarafından sürekli reddedilince problemi avukatımıza bildirdik. saly, avukatımıza da sürekli aynı şeyleri söyleyip çözüme yanaşmadığı ve sürüncemede bırakıp bizi sorunlarla başbaşa bıraktığı için ihtar çekmek zorunda kaldık.

bu süreçte fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi neredeyse hiç kullanamadığımız karavanda sorunlar artarak devam ediyor:
- tüm dış cephenin kabardı.
- banyonun içi komple kabardı (hiç banyo yapılmadı).
- ön büyük camın akıtması devam ediyor (koli bandı ile yapıştırdık).
- tavan havalandırma penceresinin açılmıyor.
- banyo duvarının tavan ile bağlantısının ayrıldı.
- mutfak tezgahı kendi kendine yarıldı.

sonuç olarak sıfır olarak alınan bir üründen hiç faydalanamadık, beklediğimiz kalitede çıkmadı. alındıktan 2 ay gibi kısa zaman içinde neredeyse karavanın her yerinde arıza çıktı. şayet karavan tamir edilseydi en az 3 kez daha benzer arızalar ile gidip gelecekti. bir tüketici olarak memnun kalamadık.


İlgili Video:
Video izlemek için tıklayın.


Ekli dosyayı görüntüle 643771

Ekli dosyayı görüntüle 643772

Ekli dosyayı görüntüle 643774

Ekli dosyayı görüntüle 643775

Ekli dosyayı görüntüle 643777

Ekli dosyayı görüntüle 643778


Rahmetliyi nasıl bilirdiniz..?
(Hep bir ağızdan) İyi bilirdik..
Ama pek de iyi değilmiş..
Erdal usta ve kızı Müjgan Hanım mallarına sahip çıkardı ama..
Çıkmamış ..
 

Çok üzücü güya isim yapmış firma. Kendi kendilerini çelmeliyorlar. Neden yaparlar bunu, anlaşılmaz. Herhalde uzun vadeli yatırımdan çok, anlık kârlarıyla daha çok ilgililer.
Geçmiş olsun. Size kolaylıklar diliyorum. Umarım akıl ederler de düştükleri bu kötü durumu kurtaracak telafi yollarına giderler.

İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.


Geçmiş olsun umarım kısa sürede probleminizi çözerler. Şikayetvar.com sitesindede paylaşın bence.

Teşekkür ederim. Sikayetvar sitesine yazdım fakat henüz yayınlanmadı. Saly firması zaten sitede marka profili oluşturmamış, sitede hiçbir şikayeti de çözmüş görünmüyorlar. Açıkçası hiçbir şikayete yanıt dahi verilmemiş gibi görünüyor.


Yazdıklarınızı okudum, çok üzüldüm..

NK karavan olsaydı firme sahibi Nazmi KIlıç'tan böyle daleveraları beklerdim.. Ustamız bu tip atraksiyonu seviyor.. En son yüzlerce karavanı satıp parasını buharlaştırmıştı.. Kimselere de teslim etmemişti.. Siz yine iyisiniz en azından, size bir karavana teslim etmişler..

Saly Firmasına gelince; Üretikleri malın arkasında değillermiş anlaşılan.. Mırın kırın ettiklerinden belli oluyor.. Geçmiş olsun diliyorum avukata verin tüketici mahkemesine dava açsın siz haklısınız..

Teşekkür ederim, bugünlerde hep üzücü haberler alıyoruz. Umarız iyi haberler de gelir.
Dava için gerekli ilk işlem ihtar çekildi.


Rahmetliyi nasıl bilirdiniz..?
(Hep bir ağızdan) İyi bilirdik..
Ama pek de iyi değilmiş..
Erdal usta ve kızı Müjgan Hanım mallarına sahip çıkardı ama..
Çıkmamış ..

Sahip çıktıklarını düşünüyorlar fakat sanırım sadece bu düşüncede kalıyor. Başka bir Saly Karavan kullanıcısı: Saly Karavan İşçilik Hataları - YouTube

Bu videoyu daha evvel görseydik müşterileri olmazdık diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,476
Mesajlar
1,518,511
Kayıtlı Üye Sayımız
172,129
Kaydolan Son Üyemiz
tolgademirhan

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst