SAYIN.yusuf bey.bu karavan meselesine hic aklım ermedi şöyleki ANKARADAKİ karavancı arkadaşlarla tanışmamızdaki yegane sebep sizin yardımınızla oldu bunun için tekrar teşekürler güzel diyoloklarımız oluyor bemim anlayamadıgım şey burdaki bazı karavanlarda .N1.vankamyonet motokaravan bazıları M1. motokaravan diye geciyor N1. olanlar şehir merkezine giremiyor ama M1.olanlar şehirde rahatca dolanabiliyorlar vergiside N1. vankamyonet oldukları için daha pahalı bu konodaki sizin ve diyer arkadaşların bilgisi varsa paylaşırlarsa sevinirim iyi çalışmalar
Balı bey ben teşekkür ederim yardımım dokunduysa ne mutlu,aslına bakarsanız tüm karavanlar M1 sınıfında olması gerekiyor ama malesef ülkemizde daha tam olarak oturmayan yasalardan kaynaklanan hatalar memur yasayı okuyor orada okuduğundan ne anlıyorsa ona göre uyguluyor yasayı o sebeple A şehrinde uygulama farklı B şehrinde uygulama farklı umarım kısa zamanda bu hatalar düzeltilir ve bu iş bir standarda bağlanır.
Araçlar karavana çevirmeden önce, ya N1 kamyonet-panelvandır yada M1 minibüs...Karavana dönünce ikiside M1 sınıfına geçip "özel amaçlı motor karavan"olur, sadece kullanım amacı kısmında hususi-kamyonet yazabilir, şehir içinede girebilir, I.boğaz köprüsündende geçebilir......N1 van-kamyonet motokaravan diye bir şey olamaz, belki hata ile N1 yazılmış olabilir onuda Ek1 belgesi ile düzeltmek gerekir...
örneğin N1 kamyonet sınıfında iken mtv vergisi 450 TL, sigortası 380TL olan araç, karavan dönüşümü yapılınca M1 özel amaçlı motor karavan sınıfına geçip mtv'si 750 TL, sigortası 200 TL civarına düşüyor, karavan olmadan önce toplamda 840TL yıllık ödeme 950TL'ye çıkıyor yani az bir şey artmış oluyor...
bende ilk defa izleme fırsatını elde ettim. Lyon'un hemen yanından geiyor beklerim seneye. Bende bir de karavancılar için çıkan özel kitapçığı mevcut. Hangi dün nerede olmanız gerekiyor program nedir saat kaç aralığında o rotaya girebilirsiniz falan diye
bende ilk defa izleme fırsatını elde ettim. Lyon'un hemen yanından geiyor beklerim seneye. Bende bir de karavancılar için çıkan özel kitapçığı mevcut. Hangi dün nerede olmanız gerekiyor program nedir saat kaç aralığında o rotaya girebilirsiniz falan diye
Onları gördükçe mutlaka araştırma yapılmalı bu konuda diye düşünmüştüm,eğer dünkü hız yarışı bölümünü seyredemeyen varsa saniylerle şampiyonluk el değiştirdi,müthişti.
Merhaba sevgili dostlar.
2010 yılı imalatı sadece bu sezon 1 ay kullanılmış özel yapım motokaravanımı emekli olup ikramiyem ile beraber bir ev alarak maaşa katkı ek gelir elde edebilmek amacı ile ve daha sonra imkanlar dahilinde yenisini imal edeceğimden satıyorum. Temmuz ayında 1300 km yol yapıp 1 ay sorunsuz ve keyifle kullanıldı.
1998 model 13 m3 yüksek tavan İveco daily aracın tüm bakımları özenle yapıldı (triger kayışı, akslar vb), iyi bir izolasyonu var. Banyo, lavabo,iç ve dış duş, banyoda ani su ısıtıcı,büro tipi 220v buzdolabı,2 gözlü ankastre gazlı ocak,yaşam aküsü,avrupa sineklik ve gölgelikli tavan havalandırma vb ihtiyaç duyulabilecek herşey mevcut.
İlgilenen arkadaşlar için link http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-karavan-motokaravan-dolly-karavandan-satilik-54982461/detay/?
İlan iç imalatı yapan Bülen usta tarafından verildi. İlandaki telefon ona aittir.
Haldun'um, havalar iyice ısındı, ben işyeri bekleyecek adam değilim sanırım 2 saat sonra ufakta bir araçla (karavanı alırsam manzarayı çakarlar) şeker almaya diye çıkıp p.tesi mi gelsem.
Bu arada China de proğramda fuarda yok dolap da aradan çıkardı.