Yunus hocam motor ve şanzıman gibi kapalı kutu. Araç yakın olsa sökecem dual matiği fakat izimirin bir ucunda bir ben diğer ucunda seri 3.
Keske dual matik sağlam olsa 60-70 lira yani 110 nunki bu fiyata. Dual matik 300 lira civaryısa sabıt aks kafası almak lazım.
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
vosdost' Alıntı:
Yunus hocam motor ve şanzıman gibi kapalı kutu. Araç yakın olsa sökecem dual matiği fakat izimirin bir ucunda bir ben diğer ucunda seri 3.
Keske dual matik sağlam olsa 60-70 lira yani 110 nunki bu fiyata. Dual matik 300 lira civaryısa sabıt aks kafası almak lazım.
Sabit aks kafası bulmakta okadar kolay değil mecburen çıkmasını bulmak zorundasın yenisini bulmak zordur diye tahmin ediyorum ve yenisi dualmatiklerin fıyatına yakındır
Ön akslarda defenderdeki gibi değil istavroz çatalıyla birtikle satılır 60-70 tl olduğunu sanmam daha pahalı olabilir onunda çıkmasını bulman gerekebilir
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
yunus bager' Alıntı:
Sabit aks kafası bulmakta okadar kolay değil mecburen çıkmasını bulmak zorundasın yenisini bulmak zordur diye tahmin ediyorum ve yenisi dualmatiklerin fıyatına yakındır
Ön akslarda defenderdeki gibi değil istavroz çatalıyla birtikle satılır 60-70 tl olduğunu sanmam daha pahalı olabilir onunda çıkmasını bulman gerekebilir
Ahmetcim serisler üretimi biteli 26 sene oldu
ve resmi kurumlardada artık series kullanınlamata bu sebeple yedep parça sıkıntısı illaki vadır ve defenderlerin hiçbir parçası serieslerle aynı değildir
tabiki bazi parçaların yenisini bulmak mümkündür ama defenderledeki gibi en ufak vidasına kadar bulma imkanı yoktur
ama tabiki serieslerde hala kullanıldığı için çıkma parça bulmak kolay
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
yunus bager' Alıntı:
Ahmetcim serisler üretimi biteli 26 sene oldu
ve resmi kurumlardada artık series kullanınlamata bu sebeple yedep parça sıkıntısı illaki vadır ve defenderlerin hiçbir parçası serieslerle aynı değildir
tabiki bazi parçaların yenisini bulmak mümkündür ama defenderledeki gibi en ufak vidasına kadar bulma imkanı yoktur
ama tabiki serieslerde hala kullanıldığı için çıkma parça bulmak kolay
Yunus hocam Serkan beni vurabilir olmadı kardeşi gökhan vurur ben yandım. Bir şekilde dual matik sorununu çözmem lazım
Aslında 110 da bile parça kataloğundaki parçaların bazılarına ulaşamıyoruz. Series te ulaşamamak normal . Örnek: 110 benzinli motorda avans hortumunda geciktirici bir parça var. Bu paraçayı zar zor buldum. Fiyatı 90 lira çok gerekli bir parça değil. Ucuzsa alayım dedim ama nafile 90 lira
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
vosdost' Alıntı:
Yunus hocam Serkan beni vurabilir olmadı kardeşi gökhan vurur ben yandım. Bir şekilde dual matik sorununu çözmem lazım
Aslında 110 da bile parça kataloğundaki parçaların bazılarına ulaşamıyoruz. Series te ulaşamamak normal . Örnek: 110 benzinli motorda avans hortumunda geciktirici bir parça var. Bu paraçayı zar zor buldum. Fiyatı 90 lira çok gerekli bir parça değil. Ucuzsa alayım dedim ama nafile 90 lira
Okadarda karamsar değil ama gene her tarfta çıkma parça bulmak mümkün
Eğer arkadaşın sana namlu dogrultacak seviyeye gelirse parça konusunda bende yardımcı olurum geçenlerde hurdacıda 109" seri3 parçaladılar mekanik aksam ve birkaç kaporta aksamı duruyor
Orjinal ingiliz ise pahalıdır
Defenderlede bile düz dizel yada benzinli üretimi olmadığından onlarda yavaş yavaş parça sıkıntısı olması çok doğar bu sayede mecburen yan sanayi üretimler devreye giriyor
Mesela 88 model düz dizellerde piyano kapağından çıkıp kartere giren parça sadece ingiliz modellerde olduğundan sonraki modellerde bu parça yok ve bu parçanın örjinali yada yan sanayisi üretilmeiğinden bulamıyoruz
yerli üretimlerde daha farklı parca var oda 87-88 modellere uymuyor
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
aslında ahmetin dediği gibi kilit kitleniyor fakat biraz zorlayınca tık tık diye atıyor kilit sanki dişliden diş atlıyomuş gibi
bu arada kilit yeni daha üzerindeki ama pazardan kalma çamur var üzerinde gece geç gelincede apartopar anca bu kadar oldu fotograf
bu gün eve erken gidebilirsem temizleyip çekebilirim
ahmet bilir para dik gelince eve erken gidemiyorum ben bu aralardada nedense para hep dik geliyor
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
dual matik in resimlerini gördüm üst kapağını sök dişliyi ileriye iten yay kırılmıştır muhtemelen.yay kırıksa tamiri mümkün.eğer kırık değilse yayın uçlarını biraz açarsan kilitleme daha sağlam olur dişli oturur sorun gider.
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
gyayla' Alıntı:
aslında ahmetin dediği gibi kilit kitleniyor fakat biraz zorlayınca tık tık diye atıyor kilit sanki dişliden diş atlıyomuş gibi
bu arada kilit yeni daha üzerindeki ama pazardan kalma çamur var üzerinde gece geç gelincede apartopar anca bu kadar oldu fotograf
bu gün eve erken gidebilirsem temizleyip çekebilirim
ahmet bilir para dik gelince eve erken gidemiyorum ben bu aralardada nedense para hep dik geliyor
Gökhan benim olmadığım ortamda paranın dik gelmesinde sorun yok. Ben abinle yazı tura oynarken dün akşam para dik geldi değişin halen kulağımda. sana kolay gelsin
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
hasan kola' Alıntı:
dual matik in resimlerini gördüm üst kapağını sök dişliyi ileriye iten yay kırılmıştır muhtemelen.yay kırıksa tamiri mümkün.eğer kırık değilse yayın uçlarını biraz açarsan kilitleme daha sağlam olur dişli oturur sorun gider.
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
Dün dual matikleri söktük. Hatta bugün araç sahibi arkadaş tekrar sökmüş Dual matiğin birinde hareketli dış frezeli dişlinin stopper tel segmanı yoktu. Fakat ikiside montajlı olmadığı zaman kilit konumuna geçiyor. Fakat aks kafasına montaj yapılınca dış frezeli hareketli dişli yerine oturmuyor. Kasıntı var galiba. Vakit sıkıntısından tam ilgilenemedim. Söküp temizleyince sorunu çözeceğiz galiba.
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
vosdost' Alıntı:
Yunus hocam Serkan beni vurabilir olmadı kardeşi gökhan vurur ben yandım. Bir şekilde dual matik sorununu çözmem lazım
Aslında 110 da bile parça kataloğundaki parçaların bazılarına ulaşamıyoruz. Series te ulaşamamak normal . Örnek: 110 benzinli motorda avans hortumunda geciktirici bir parça var. Bu paraçayı zar zor buldum. Fiyatı 90 lira çok gerekli bir parça değil. Ucuzsa alayım dedim ama nafile 90 lira
Ahmet abi bu avans hortumunda geciktirici parça nedir , bende hortum üstünde bir şey yok? Dualmatikler için yardımcı olmak isterdim ama pek anlayamadım, bendeki 2 mandallı olanlardan, sizinki temizlenip takılınca düzelir heralde
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
ozcour' Alıntı:
Ahmet abi bu avans hortumunda geciktirici parça nedir , bende hortum üstünde bir şey yok? Dualmatikler için yardımcı olmak isterdim ama pek anlayamadım, bendeki 2 mandallı olanlardan, sizinki temizlenip takılınca düzelir heralde
Avans geciktiricisi 110 larda fabrika çıkışı olan bir parça. Avans hortumu üzerinde ve avans vakumunu geciktiriyor. çok önemli bir parça değil. Dual matik konusundada senin dual matiklerle serkanın aracındaki farklı. Saolasın
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
parçanın tam olarak nasıl çalıştığını bilmiyorum. Fakat hava girişini azaltmak yerine geciktirme yapıyor olmalı. Motor devri yükselince vakumun ani olarak artmasını engelliyor olmalı. Fiyatı 90 lira
Ynt: Seri 3 TI Dual Matik Sorunu? Yardımlarınızı Bekliyorum.
Ahmet ben bir okuyup uflesem nefesim yeter mi acaba buradan
Benim araba yalan oldu herhalde aradim Metin ustayi daha tavani boyadik gerisi kaportacida dedi ben ilgileneyim dedi sagolsun ama herhalde daha alti ay bekliyecem gibi gozukuyor
saka bir yana bayrakli smyrna meydanindaki araci gostermistim herhalde sana ona bir b ak istersen sizinkini tamir edemezsen herifinki de calisiyorsa tabii varsa cozersin isini birde ata sanayinin girisinde sagda depoda var seri3 ler gormustum yedek parca sorununu belki cozersin birde turgutludan gelirken gordugumuz sokuk seri 3 vardi sutculerin orda al sana 3 opsiyon.