Sık Seyahat Edenlere Tavsiyeler

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan AYDURAN Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 0
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,803

AYDURAN

Zirve
Mesajlar
5,669
Tepkime Puanı
27
Yaş
50
Yer
İstanbul / Maltepe
Kanada Seyahat Danışmanları Enstitüsü, sık seyahat edenlere otellerde nelere dikkat etmeleri konusunda faydalı uyarı ve tavsiyelerde bulundu.

Toronto - Enstitü tarafından yayımlanan son yolcu rehberinde, bütün otellerin aynı kategoride değerlendirilmemesi, ancak yine de uyarıların akılda tutulması tavsiye edildi.

Kanada Seyahat Danışmanları Enstitüsü, hazırladığı rehberde, dikkat edilmesi gereken hususlar şöyle sıralanıyor:

* Kahve bardaklarını yıkayın... Birçok otel odasında ufak kahve makinesi, çay ve kahve poşetleriyle birlikte kahve bardakları bulunur. Bardakların görünen temizliğine aldanmayın. Bazı temizlik görevlilerinin, odadaki ayna, masa ve diğer bölümleri temizlemekte kullandıkları bezle bardakları da silebileceği akılda tutulmalı...

* Yatak örtüsüne dikkat... Yatak örtüsü çok şık ve sıcak görünümlü olabilir, ancak bazı otellerde bu örtüler çok nadiren değiştirilir. Sizden önceki kişilerin bu örtü üzerinde neler yapmış olabileceğini asla tahmin edemezsiniz. Gece yattığınızda örtüyü yüzünüze doğru çekmeden önce bunları hatırlamanızda yarar var.

* Bagajlarınızı kapı önünde bırakmayın... Bazı seyahat firmaları, bagajları siz kahvaltı ederken toplamak amacıyla kapı önüne bırakmanızı isteyebilir. Bu yöntemi pek iyi bilen akıllı hırsızlar, siz kahvaltınızın tadını çıkarırken, bavullarınızı alıp götürebilir. Grup halinde seyahat ederken, bagajlarınızı lobiye kendiniz indirin ve görevlilere teslim edin.

* “Minibar-maksi fatura...” Odanıza gittiğinizde ilk iş olarak minibar listesiyle mevcut içecekleri kontrol edin. Böylelikle otel görevlilerinin muhtemel bir hatasının faturasını ödemek ya da bu konuda tartışmak zorunda kalmazsınız. Ayrıca bardaki şişelerin kapalı olup olmadığını da kontrol edin. Sizden önceki müşterinin votka veya benzeri bir içki şişesine su doldurmuş olabileceğini unutmayın...

* “Kredi kartınızda sorun var...” Otel resepsiyonunda gerekli işlemleri yapıp odanıza çıkar çıkmaz telefon çalar ve otel görevlisi olduğunu söyleyen bir kişi, kredi kartınızla ilgili bir sorun çıktığını belirtip, kart numaranızı tekrar söylemenizi isteyebilir. Sorunu çözmek için numarayı verirseniz, resepsiyonda sizi izleyen herhangi birine kart numaranızla alışveriş yapma imkanını tanımış olursunuz.
 

Etiketler
Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,013
Mesajlar
1,527,262
Kayıtlı Üye Sayımız
166,760
Kaydolan Son Üyemiz
Stronger

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst