Ssangyong Markası, Actyon Sports Ve Kyron Hakkında

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan lucias Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 20
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 20,710
Yakit sehir disi 7 litreye dusebiliyor sehir ici 10 11 litre

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yakıt çok iyi ya kyron a karar verdim şuan internette 2008-2009 lar 30.000-35.000 aralığında 2011 ler de 40.000-45.000 arası otomatik almak istiyorum kullanan arkadaşlara soruyorum 30.000 liralık bütçemi 2011 için 40.000 liraya çıkarmam mantıklı mı 30.000-35.000 arası 2008-2009 bulabilirim de 4*2 actyon larda var
 

Merhabalar, mesajlarınızı yeni gördüm o yüzden geç cevap yazdım kusura bakmayın. Kafanız epey karışmış anladığım kadarıyla.Benim size öncelikle şöyle b,r sorum olacaktı;aracı hangi amaçla ve ne sıklıkla kullanacaksınız? şayet hafta içi şehirde hafta sonu veya tatillerde hafif arazi şartlarına kullanacaksanız 4x2 versiyonlarını tercih edebilirsiniz (muazzam yakıt farkı var çünkü, ayrıca bakım masrafları daha azdır) yok ben aracı kışın karda yazın çamurda kullanacağım her mevsim beni yolda bırakması diyorsanız 4x4'üne bakın o zaman. Kyron modeli aslında Actyon'un biraz daha lüksü olarak lanse edilmişti. İç göğüs ve koltuklar Actyon'la birbirine benzer ama uzun yolda kullanma fırsatınız olursa Kyron'ların kotuklarının ve ön göğüste kullanılaan malzemenin daha kaliteli olduğu anlaşılır (koltukları daha serttir bu yüzden uzun yolda sizi yormaz,belinizi ağrıtmaz) ayrıca Kyron'un bagajı daha geniştir. Bence bütçenizi biraz zorlayıp 2009 ve üzeri Kyron tercih edin ve mutlaka almadan önce deneme sürüşü yapın ve expertize götürün. Özellikle dizel araç alırken dikkat edilmesi gereken en önemli nokta enjektörler ve aracın turbosudur.Bunlara özellikle dikkat edin, birde ssangyonlar'da dikkat edilmesi gereken bir noktada kızdırma bujileri, aracın tüm bakımları yetkili serviste yapılmış ise oradaki personel durumu bildiği için bakıma gelen aracın kızdırma bujilerini würth marka bir özel bir yağ püskürtüyorlar, şayet bu yağlama&bakım yapılmaz ise sonrasında kızdırma bujisini sökmek çok zor oluyor çünkü buji şişip üst kapağa yapışabiliyor, hatta motoru tanımayan bir usta biraz sert davranırsa bujiyi kırabiliyor böyle bir durumda motor üst kapağın bazı durumlarda değişmesi bile gerekebiliyor. Ayrıca üst kapağı açılıp tamir görmüş dizel araçlarda rölanti sorunları oluşabiliyor. Tüm bunlara dikkat etmenizi şiddetle tavsiye ederim. Yakın bir tarihte kendi actyon sports pick-up'ımı sattım ve arkasından nedendir bilmem gidip bir gaflette bulunup Duster aldım sıfır olarak inan kalite ve motor olarak arada dağlar kadar fark var. Sıfır dacia aracımı 2,5 ay kullanıp kronik sorunları sebebiyle tam 6.000 TL zarar ile satıp şimdi eşiminde rahat araç sürmesi (yoksa Kyron alıyordum lakin büyük olduğu için süremedi) için gidip Toyota auris aldım. Ama içimde bir uhte olarak durur Kyron ve Rexton. Hatta Rodius bile çoğu VIP minibüsten daha kullanışlı ve havalıdır bence. Şu markayı Şahsuvaroğlu değilde doğuş otomotiv ülkemize getirmiş olsaydı piyasada peynir ekmek gibi satardı bence. Çünkü Şahsuvaroğlu reklam özürlü bir firma, markanın bilinilirliği çok düşük seviyelerde. Böyle bir durumda halen basılı ve görsel basında aracın reklamlarını göremiyoruz, oto dergilerinde yazılarını okuyamıyoruz. Umarım bir an önce reklamlarını daha çok görürüz, biz aracı kullananlar zaten tanıyoruz da iyi bir ikinci el piyasası için marka bilinilirliği çok çok önemli.
 


Eyvallah hocam ben öğretmenim aslında araziyle felan pek işim olmaz benim için önemli olan güvenlik ve konfor 4*4 olmazım değil ama yıl içerisinde çok fazla uzun yol yapıyorum ve sedan ve hatcback araçlarda marka model ne olursa olsun korkuyorum altımda güvenebileceğim bir araç olsun istiyorum yoksa genelde şehiriçi yollardayım karla çamurla da çok işim olmaz heves ediyorum aslında ama senede bi kaç gün karlı zemine ancak çıkıyorum. Ssangyong u da uzun zamandır istiyorum fakat bugün yedek parçalara baktım enjektörler vs çok pahalı geldi belki de arazi araçlarında böyledir. Gerçi kyron un ön panjur u bile 750 tl di. Belki satıcıdandır ama bayağı korkuttu beni aslında bu fiyat aralığında Toyota rav4 Nissan x trail hyundai tucson santa fe de varda tabiki 2004-2005-2006 modeller hiç birinde bu kadar donanım bir arada yok hatta çok boş geldiler kyron un yanında. Kyron u actyon a tercih etme sebebimde konfor ve donanım yoksa 4*2 de sorun olmaz. Birde piyasa da çok az sanki actyon da yedek parçası da sıkıntı olur diye düşündüm anlayacağınız kafam hala çok karışık. Araba az yaksın ikinci eli de fazla zarar ettirmesin parçası clio gibi ucuz olsun gibi konuşanlardan değilim ancak kullanırken zaten sigorta kasko vergi hepsi ortalama 4 bin lirayı bulan bir aracın yıllık bakımı sorunu çıktığı zaman tamiri o kadar tutacaksa çok yorar beni kafamda deli sorular
 

Hocam yillik yapilan km ne kadar olacak ?

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi