Altyapı konusunda turk telekom u mum ile aratmaktadır.
Ne zaman apartmanda birine internet bağlanacaksa bilinmelidir ki muhakkak o gün bir talihlinin interneti kesilecektir. Tekrar internete girebilmek için (switch arızası olduğuna emin olduğunuzu belirtseniz bile prosedür gereği bu işlemleri yaptırtıyorlar) müşteri hizmetlerini arayıp teknik görevliye bağlanmak en az 10 dakika, görevlinin modem açtırıp kapatmaları ve modeme reset attırmaları 10 dakika, modem yazılımı içinde nafile ayar yaptırtması 5 dakika, arıza kaydı oluşturması 5 dakika şeklinde toplam yarım saat telefon görüşmesi yapılarak teknik servis çağırmış olabiliyorsunuz.
Ama çile bitmez, 24 saatte araması gereken teknik servisin, 36 saattir aramadığını belirtmek için 5 kere müşteri hizmetleri taciz edilir. çünkü teknik servis sisteme "müşteri ile görüşüldü ekip yollandı" diye geçer. 5 defa 15er dakika telefon görüşmesi sonucu ikna olan müşteri hizmetleri, sisteme arıza devam ediyor diye girer. sizi arayıp randevu alacak teknik servis, apartmanın kapısına gelince sizi arayıp sizden 5 dakika sonrasına randevu alır.
Evde yoksanız veya yetişemezseniz sisteme "müşteri evde bulunamamıştır" şeklinde not girer o zaman bir önceki paragraftaki süreci bir daha yaşarsınız.
Ama azimle evde teknik servisi beklerseniz 5 dakikada arızayı çözerler. çünkü basit bir soket temassızlığıdır. siz telefon konuşmaları, saatlerdir kesik internet ve kabaran cep telefonu faturanız sonucu ışık hızında internetinize kavuşursunuz.
özet: 10mbit limitsiz internet paketi için vergiler dahil 53 tl + 10 tl vodafone faturası + kayıp 3 işgününüz karşılığında ayda 24 gün kesintisiz internet alabileceğiniz nadide bir hizmettir. Israr ile ben bu fiber interneti deneyeceğim diyenlere tavsiyem 3g modem de alın. internetsiz kalmayın.
Ne zaman apartmanda birine internet bağlanacaksa bilinmelidir ki muhakkak o gün bir talihlinin interneti kesilecektir. Tekrar internete girebilmek için (switch arızası olduğuna emin olduğunuzu belirtseniz bile prosedür gereği bu işlemleri yaptırtıyorlar) müşteri hizmetlerini arayıp teknik görevliye bağlanmak en az 10 dakika, görevlinin modem açtırıp kapatmaları ve modeme reset attırmaları 10 dakika, modem yazılımı içinde nafile ayar yaptırtması 5 dakika, arıza kaydı oluşturması 5 dakika şeklinde toplam yarım saat telefon görüşmesi yapılarak teknik servis çağırmış olabiliyorsunuz.
Ama çile bitmez, 24 saatte araması gereken teknik servisin, 36 saattir aramadığını belirtmek için 5 kere müşteri hizmetleri taciz edilir. çünkü teknik servis sisteme "müşteri ile görüşüldü ekip yollandı" diye geçer. 5 defa 15er dakika telefon görüşmesi sonucu ikna olan müşteri hizmetleri, sisteme arıza devam ediyor diye girer. sizi arayıp randevu alacak teknik servis, apartmanın kapısına gelince sizi arayıp sizden 5 dakika sonrasına randevu alır.
Evde yoksanız veya yetişemezseniz sisteme "müşteri evde bulunamamıştır" şeklinde not girer o zaman bir önceki paragraftaki süreci bir daha yaşarsınız.
Ama azimle evde teknik servisi beklerseniz 5 dakikada arızayı çözerler. çünkü basit bir soket temassızlığıdır. siz telefon konuşmaları, saatlerdir kesik internet ve kabaran cep telefonu faturanız sonucu ışık hızında internetinize kavuşursunuz.
özet: 10mbit limitsiz internet paketi için vergiler dahil 53 tl + 10 tl vodafone faturası + kayıp 3 işgününüz karşılığında ayda 24 gün kesintisiz internet alabileceğiniz nadide bir hizmettir. Israr ile ben bu fiber interneti deneyeceğim diyenlere tavsiyem 3g modem de alın. internetsiz kalmayın.