Türkiye'nin En Iyi F/p Offroad Araçı Korando Kj 2.9 Td Veya 3.2 In Dir

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan orgasmatron Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 99
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 56,458
Abi bu arac kupasi kare kasa baska ne tarafi orjinal ? Bu aracla ise gidiyor mu ? custom arac degil fabrika arac icin lafimiz hem bunun ici yatak olmuyor )arka cami dahi yok ve dedigim gibi arka bagaj kapagina iyi dikkatli bakarsaniz kapanmadigini ve cami paylattigini anlarsiniz lada samara olmus kupasi biraz daha bunun gibi yariklardan giderse sag sol kapida kapanmamaya baslar

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Etiketler
Sen kamyonla arazi araçlarını niye kıyaslıyosunki ısrarla ben hala anlamış değilim her araç kendi seqmenti ile yarışır jeeplere bisiklet diyosun benim girdiğim arazinin girişine senin korando giremez anca işte çimde dolaşır oda rampa olmayacak
 

Girer girer problem olmaz

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 





Ben yanlış söylemişim kusura bakma tabiki girer ama çıkamaz
arkada lsd var , tcs elektronik kilit var kisa askiya kalmaz hublar avm heavy duty vakumlu bide iron man alsam mi acaba ?aracta Tek fabrikasyon olmayan sey olur flans o bu su yok safkan 4.89

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Vakumlu derken...? Mt mi yani...

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Hublar havayla calisiyor icerden dugmeyle hublar 4high ve 4low a geciyor

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Hublar havayla calisiyor icerden dugmeyle hublar 4high ve 4low a geciyor

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hub derken kastettiğiniz hubbs diye bildiğimiz ön porya kilitlerimi?
Porya kilidiyse aktarma şanzmanindaki hi low seçenek gibimi oluyor porya kilitleri?
? ? ? Porya kilidinde hi veya low seçenek mi? ? ? Allah allah, ilginçmiş...

Anlayamıyorum, pardon?

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Hub evet Ön porya kilitleri, porya kilitleri secenekli degil vakumla kilitleniyor o kadar , ayni dugmeden low a geciliyor 4x2, 4high, 4low

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:



Tatmam simdi oldu...
bende yazinizdan porya kilitlerinde low high secenegi var zannettim, her tekerlekte arazi snzmani
2 h da kitli degil tabiki...
4h veya 4l tusladiginizda poryalari aksa pnomik tahrikle kitliyor, anladim simdi... Kompresor felanda var o zaman... Emme manifold vakumu basinci yetmez kanimca...
Iyiymis... Araçtan in, poryaları kur, geri bin v.s. dertleride yok...

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Kompresor yok zannimca motorun oralardan bir hava borusu geliyor alman yapmiş ama nasil bilmiyorum )

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Kompresor yok zannimca motorun oralardan bir hava borusu geliyor alman yapmiş ama nasil bilmiyorum )

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
O zaman manifoldundan bi hazneye hava basiyordur, hazne 3 4 bar (yeter) olunca havayi serbest birakiyordur.
O da pnomik basincla mekanizmayi calistiriyordur... Felan heralde...
alaman yapmış

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Fotograflar net acilmiyor.... Linkleri felan varmi, net gorup bakmak isterim bi...

Flu görsellerden tahmin ettiğim kadarıyla M.A.N 4x4 6x6 hafriyat serisi kamyonlarinin on aks poryalari gibi bi sistem...
Bilyalar var, disari iceri hareket ediyor ve ic ile dis kismi birbirine bagliyor sanki...

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:

상품 상세보기 : 뉴 코 란 도          · · 안전〃편의용품 - 뉴 코 란 도          AVM 사륜 진공 록킹허브

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Adam king yaa