Ynt: Wagoneer Pickup Yardım
wikipedia da şöyle bir bilgi buldum eğer işinize yarar ise,
Willys Motors Kaiser Industries, Wagoneer ait iken, 1960'ların başlarında tasarlanan 1946 tarihli orijinal Jeep station wagon, yerini aldı. Big Three karşılaştırmalardan Jeep dört tekerden çekiş piyasada ilerleyen grubu, Willys Yönetim, bir ve daha gelişmiş yeni araç ihtiyacı olduğuna karar verdi.
Yeni 1963 Wagoneer, uzun ömürlü selefi (aslında 1965 yılına kadar ABD'de onun yerini birlikte satılmak üzere gibi), endüstriyel tasarımcı Brooks Stevens tarafından tasarlandı. Willys 'mühendislik kadrosu, AC Sampietro başkanlığında, teknik gelişimi ele alınmıştır. geliştirme maliyeti ABD yaklaşık 20.000.000 $ oldu. [3]
Orijinal Wagoneer tam boyutlu idi beden-Jeep Gladiator kamyonet ile mimari paylaştı araç kare üzerinde. Başlangıçta iki ve dört kapılı gövde stilleri de mevcuttur, iki kapı da kapılar ve çift olağan arka kapak ve roll-down arka cam yerine arkada "ahır kapılar" ardında penceresiz yanlarıyla bir kamyonet olarak kullanılabilir oldu .
Erken Wagoneers Willys 'yeni "Tornado" SOHC 230 cu tarafından (3.8 L) altı silindirli motor, bu 1962 yılında Jeep's eski tarzı station vagon için bir seçenek olarak sunulduktan vardı güçlendirildi. Motor 140 hp (104 kW) ve oldukça yakıt onun gün için verimli olmak için gözlendi geliştirdi. Ancak, motor sorunları olmadan değildi; soğutma konularında oldukça yaygındı. Ve yüksek irtifa yerel olarak, "bir sorun vardı, Tornado 133 hp (99 kW) 1964 için geliştirilmiş bir alt sıkıştırma versiyonu tanıtmak şirket önde gelen ping.
[] 1963-1964 değiştir
erken 1963 yılında, Willys Motors Kaiser Jeep Corporation adını değiştirdi. Bu ilişkilendirmek Jeep şirketlerin Kaiser ailesi ile kamu bilinci içinde idi şirket başkanı Steven Girard dedi.
Orada fabrikada yüklenen klima seçeneği hariç 1964 için birkaç değişiklik vardı.
[] 1965-1966 değiştir
Super WagoneerLate yıl 1965 Wagoneers ve Gladyatör pikap kamyonların mevcut 250 hp (186 kW) olarak 327 cu (5.4 L) AMC V8 motoru olan popüler bir seçenek olduğunu kanıtladı idi. Ayrıca, Tornado motor American Motors '232 cu tarafından (3.8 L) OHV inline altı değiştirildi. otomotiv basın bu motor, güçlü, güvenilir ve düzgün kolayca-sağlandı göre. [kaynak belirtilmeli]
1966 model yılı da, başlangıçta daha yüksek performanslı 270 bg (201 kW) AMC V8 versiyonu, dört varil karbüratör ile donatılmış daha lüks Super Wagoneer getirilmesi gördüm. konfor ve rahatlık zamanda türünün diğer araçlar - örneğin bulunamadı özellikleri ile buton radyo, yedi pozisyon tilt direksiyonu, tavan nezaket ışıklar, klima, güç arka kapak, güç fren, hidrolik direksiyon, ve artık yaygın olarak bugünün lüks SUV ve öncüsü olarak kabul edilir TH400 otomatik şanzıman - Super Wagoneer değiştirdi konsol . Super Wagoneer üretimi 1969 yılında sona erdi.
[] 1967-1971 değiştir
dört tekerden tahrik vardı İki tekerlekten çekişli modeller, başından itibaren, 1967 model yılı geçtikten sonra vardı, outsold ve 1968 yılı sonunda yavaş satan iki kapılı versiyonları olarak da kaldırıldılar. 1971 Wagoneers 1968 için aracılığıyla Buickın 350 cu tarafından (5.7 L) 230 hp (172 kW) Dauntless V8 motorlu edildi. Buick düşük rpm (350 foot-pound kuvvet (470 N • m) 2400 rpm'de önceki AMC V8 (250 vs 230 hp), ama daha fazla tork az beygir yapılan 340 ft • lbf (460 N • m vs ) 2600), ve yerine 5 ana yatak vardı AMC's 4.
1971 model yılı sonra Wagoneers sadece AMC güçlendirildi.