Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan onat Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 102
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 95,004
Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

Teşekkür ederim
 

Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

Bu aracınızı da merakla takip ediyorum Onat bey, kolay gelsin.
Bir sorum olacak. 17" jantı aftermarket mi alıyorsunuz, yoksa çarpışanTürk yapımı gibi yaptırıyor musunuz? Modelinin fotosu var mı araç üstünde görmeden?
 


Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

Jantlar özel yapım olacak 2 model arasında karar vermeye çalışıyoruz. Daha doğrusu iletiyi yazdığım gün çarpışantürk Arif usta ile görüştüm jant olayını , tamam bir bakayım yarın arayın tekrar dedi ertesi gün tekrar görüştük çok yoğun olduğunu yapmasının zor olacağını söyledi. Bunun üzerine siparişi iptal ettik. Farklı bir firma ile görüştüm şimdi 2 model arasında gidip geliyorum karar veremedim modeller şu şekilde;



 




Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

İyi günler
Sy Ağcabay

Aracınız çok güzel,iyi günlerde kullanmanız dileğiyle

Saygılarımla
 

Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

Herkes alttaki diyor zaten o olacak sanırım Göktuğ abi

Buarada teşekkür ederim Batuhan bey
 

Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

Onat,
Fikir amaçlı olsun. standart bripart -30 ofset 16 jant. Bence de alttaki olsun

 

Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

dturan' Alıntı:
Onat,
Fikir amaçlı olsun. standart bripart -30 ofset 16 jant. Bence de alttaki olsun

abi lastik ebatın nedir?
spacer var mı?
bir de önden ve arkadan foto alabilir miyim

çok mu soru sorudm?

olsun canım sağolsun di mi?
 

Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110


göktu' Alıntı:
abi lastik ebatın nedir?
spacer var mı?
bir de önden ve arkadan foto alabilir miyim

çok mu soru sorudm?

olsun canım sağolsun di mi?
Olsun canın saolsun Göktu ne demek
Lastikler 265/75/16
30 mm spacer var üzerinde. Resimleri becerebildiğim kadar telefondan yüklemeye çalışıcam


Sent from my iPhone using Tapatalk





 



Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110


Para delikli olan, rüzgar gülünden daha iyi bence de. Alttaki çok yakışacaktır
 

Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

Teşekkürler tavsiyeniz için onda karar verdim ben de
 

Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

Planlar karıştı işler değişti..elimde mevcut olan 315 70 17 ebatlarındaki kumhoların aracı gereksiz yere yoracağını düşündüm..5" kit ilede muayeneden geçememe korkum var açıkcası o yüzden 2" kit alıp 285 75 16 BF Goodrich M/T modelinde karar verdim. Aracı kaportaya bıraktık yarın öbür gün çıkar. Boyatma konusuda gündem de ancak 7000km lik İran gezimize sayılı gün kaldığından aracı yetiştirememe durumu var. Bu sebeple sadece kaporta yapılıp yamalı yamalı gidebirim İran kumlarına Kaportadan çıktıktan sonra doğruca mekaniğe giricez. Komple baskı balata değişecek bujiler kablolar distribütör 4 disk fren fren hortumları benzin pompası benzin filtresi hepsi yenilenecek. Daha sonra port bagaj montajı ile şimdilik ara verip İrana gidip gelicez ve dönüşte kalan aksesuar işleri yapılacak muhtemelen. Çok yoğun ve tempolu birkaç hafta bizi bekliyor
 

Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

aracım çarşamba günü sanayiden çıkıyor hayırlısı ile..son yapılan değişiklikler şu şekilde

4 adet sıfır 285 75 16 radial mudzilla lastik takıldı
4 adet sıfır 16" -30 ofset jant
4 adet dsik fren komple
4 adet çelik fren hortumu
4 adet 2" yay
4 adet 2" amortisör
8 adet buji
8 adet buji kablosu
komple distribütör
baskı balata
debriyaj çatalı
ön davlumbaz pervanesi
gaz lpg ayar
benzin pompası
benzin filtresi
4 aks kafası
poli burç set
yağ filtresi
bir takım elektriksel sorunların tamiri
klima gazı dolum
enjektör temizliği
 

Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

Selam,
Uzun süredir forumda pek yazmıyordum, son zamanlarda Defender aşkı tekrar başladı, aracınızı yakından takip ediyorum güzel oluyor tebrik ederim. Ufak bir uyarıda bulunmak istiyorum kullanacağınız lastik eğer benim bildiğim MaxisMudzilla ise, asfaltta o lastik biraz detonasyon (titreşim) yapabilir. Titreşimden dolayı da bazı vidalar gevşeyebilir (ön takım, arka taraf) bunu göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim. Arasıra kontrol etmek pek bir zarar vermez. Yolunuz açık olsun, bir de araç bitince resim koyabilirseniz seviniriz.
 



Ynt: Yeni Araç...190hp 320nm Tork..3900cc V8..86 Model Orjinal İngiliz Def 110

Tavsiyeniz için teşekkürler ama o lastikler silverstone dan sonra takıldığı için şuan kendimi f1 aracı sürüyormuş gibi hissediyorum uzunca bir süre silverstone mt 117 ile kullandım titreşim ve ses felaket seviyedeydi onlardan sonra bu lastikler ilaç gibi geldi hem performansı hem sessizliği hem yumuşaklığı hem de fiyatı cidden güzel lastikmiş Bitmesine daha çok var aslında şuanki hazırlık İran gezisi için hafta sonu yola çıkacağız..mekanik iş bitince port bagaj montajı yapılacak ufak elektrik işleri yapılacak rot balans sonra da yol inşallah..daha kafamda yapmak istediğim çok şey var ama şimdilik bu kadarını yetiştirebildim yola çıkmadan eklerim fotolarını