KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Eskişehir HİSARLAR A. Ş. tarafından üretilen ve tamamen Türk lisanslı olan bu araç 4X4 çok amaçlı hafif kamyon.
Hemen aklıma araziye elverişli olmasından dolayı pek çok kullanım fikri doğdu...Araçta 2.3 dizel motor var. Aynı zamanda TURKAR test sürüşlerini başarıyla
tamamlamış durumda.
Araç şimdiden Arab ve Afrika ülkeleri tarafından beğenilip çok miktarda sipariş aldı.
Araç doğa tutkunlarınında gözdesi olacağı kesin.
Bu araçlar bu yıldan itibaren 5 yıl içinde 10.000 adet üretilecek. Aracın Off road testleri hâlâ devam etmekte. Ayrıca bu araçların 4X2 versiyonları
önümüzdeki yıllarda ELEKTRİK MOTORLU olarak bir Alman firmasının çalışmasıyla piyasaya sürülecek.
Bu aracın üretilmesi ve geliştirilmesi tamamen Türk firmalarına ait. TÜBİTAK arge yönünden tam destek veriyor. Yan sanayi kuruluşlarıda desteğini kesmiyor. Araç önümüzdeki aylarda piyasaya sürülecek.
Geç atılmış bir adım birileri engellemeseydi ülkemiz bu tür araçları kendi markasıyla en az 30 yıldır üretiyor olabilirdi. En hoşuma gideni aracın elektrikli motorlu bir versiyonunun da üretilecek olması. Mühendislerimizi tebrik ediyorum. Aracın içi de böyle olacakmış. http://fotogaleri.ihlassondakika.com/FotoGaleri/galeridetay.asp?id=223693&pg=1
Vinci yukarıya tamponun içine monte etseler daha iyi olurdu. Ön taraf gömüldüğünde direk vinç darbeyi alacak gibi görünüyor.
Stepne için de kabin üstünden daha uygun bir yer bulunabilir, kasa ile kabin arasına konulabilir.
Arazi şanzımanı vardır herhalde, low u olmadıktan sonra zaten offroadçuların işini görmez, bir de o vincin yeri hiç olmamış, karter koyucu niyetine kullanılır artık ilk engebede. Keşke çok daha detaylı fotoğraflarını ve videolarını görebilsek...
araçta oturuş pozusyonu bile yaramaz görüşş açısından iyi olur belki ama herhalde ani frende veya inişlerde cama vurmamak veya ön camdan düşmemek için sıkı tutulmak lazım
önden dikkatli bakınca far ve sinyaller peugeot j9 gibi geldi bir an vinç in yeri cidden kötü arkası batarsa problem yokta arac önden batarsa ilk önce çukur açıp vince ulaşmak gerekicek birde vinç elektirik yerine umarım şanzımanda ptu çıkışlıdır ve 4 low vardır die düşünüyorum
Biraz incelemek lazım ... Motor iveco , acaba şanzıman difransiyel vs nedir ?
Linkte kataloğu var ve bilgilendirme fena değil . Aslında Gezenbilir bu aracın gelişmesinden çok iyi fikir verebilir yol gösterebilir . Hatta fabrika izin verse parkurda test etsek
Bu bir yük aracı bu sebeple offroadta da dayanıklı olabilir . Arka kilitte kilit ve low-high varmış ...