
Tempus' Alıntı:doktor bune ?
http://www.td5alive.com/acatalog/Turbochargers.html
;D ;D ;Dacemi80' Alıntı:........ kaşıdım ;D ;D ;D
cihanülker' Alıntı:210 BEYGİRLİK ,turbo td5 makina için , chiple beraber kullanıldığında , alısın 210 beygiri ,ama sen zaten 170-180 hp lerde değilmisin kürşat
Kürşad pistonları eritmeyemi çalışıyorsunTempus' Alıntı:doktor bune ?
http://www.td5alive.com/acatalog/Turbochargers.html
Bencede güç artabilir ama motorun ömründen çalmaktan başka bir işe yaramazTempus' Alıntı:160 üstüne çıktım kesinde, ne kdar bilmiyorum
bunu alıp takarsak motoru çok zorlar muhtemelen kaşıntıya hiç gerek yok,
yunus bager' Alıntı:Bencede güç artabilir ama motorun ömründen çalmaktan başka bir işe yaramaz
Tempus' Alıntı:ingilterede yaşıyor olsam, bunu takardım üstüne birde performans intercooler eklerdim. Motor ömrü yarıya insede koymazdı 3 kuruşa yeniliyorsun orda nasılsa. TD5 i 250 beygir yapardım![]()
Tempus' Alıntı:160 üstüne çıktım kesinde, ne kdar bilmiyorum
bunu alıp takarsak motoru çok zorlar muhtemelen kaşıntıya hiç gerek yok,
Ninemim sakalları olsa dedem olurduTempus' Alıntı:ingilterede yaşıyor olsam, bunu takardım üstüne birde performans intercooler eklerdim. Motor ömrü yarıya insede koymazdı 3 kuruşa yeniliyorsun orda nasılsa. TD5 i 250 beygir yapardım![]()
discovery-V8' Alıntı:Kürşad tamamen lüzumsuz, TD5 alive in araçlarını gördüysen yükseltilmiş değil alçaltılmış araçlar , genelde d90 üzerine çalışyorlar yol lastikleriyle pist yarışı yapıyorlar, yürüyende fazla zorlanma yok, ivme ve hızlanma üzerine hesaplar, arazide kullanılacak araç için aracın yürüyenini hırpalamaktan başka işe yaramaz.
Low range da tüm yürüyene 2 misli tork ve güç bindiriyoruz, aşırı güç aracı arazide yürütmekten çok parçalayıp arazide bırakır.