Arkadaşlar; galiba bu tartışma yanlış yönlere gidiyor...
Her şeyden önce Türkiye'ye gelen Korando Sports'a daha yakından bakmak ve aracı doğru tanımlamak lazım...
Bu araca Avustralya'da Tradie diyorlar... Bunun Türkçe'deki karşılığı da Esnaf...
Yani aslında Korando Sports'un hiç bir donanımı olmayan Tradie versiyonu adından da anlaşılacağı gibi bakkal, manav, pastane, fırın, restoran, nalbur gibi küçük işletme sahibi esnafın ticari işlerinde kullanması için üretilmiş... O nedenle de bomboş... Hatta Türkiye'ye getirilen versiyonda Avustralya'da kinin aksine yolcu hava yastığı da yok...
Bu araç kesinlikle off road yada hobi amaçlı olarak alınayacağı gibi Ssangyong'un 4X4 ejderha ruhunu da yansıtmaz...
O nedenle illada gelen versiyonu meşrulaştırmak uğruna bu aracı ticari Doblo veya artık üretimden kaldırılacak olan Tofaş'ın kuş serisi taklidi bomboş Broadway'in devamı Clio Symbol ile kıyaslamanın anlamı yok...
Eğer Ssangyong'un ürettiği pick-up ve SUV tarzı araçları illa da birileriyle karşılaştıracak sanız buyurun; Kia, Hyundai, Nissan, Mitsubishi, Toyota, Ford gibi markaların pick-up ve SUV'ları ile karşılaştırın...