Bu da benim jeep im

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Muzaffer Kargu Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 283
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 46,081
Ynt: Bu da benim jeep im


Sayın KARGU, siz herkes değilsiniz siz bir ustasınız siz bir şeylere örnek olmalı veya örnek gösterilmelisiniz....

2.sayfada CJ 7-AKRABASI BULUNDU VE 5. sayfada ki CJ 7 konu başlıkları ile paylaştığım araçlar bana aittir , size işlerinizde başarılar diler nezaketinizden dolayı ayrıca teşekkür ederim kabulünü rica.......sevgiler...
 

Etiketler
Ynt: Bu da benim jeep im

TARB' Alıntı:
Sayın Buggy, benim görüşüm doğru her zaman doğrudur, doğru yolda atılacak her adım ne kadar eksik olursa olsun evladır. Herkesin her şeyi kendi zevkine ve isteğine göre şekillendirmesi genellemede dahi çok tehlikelidir ,bunun imkanlarla ve parayla ilgisi bence yoktur, indirgediğimizde JEEP korunması gereken (Bütün arazi araçları için aynı temennim geçerlidir) önemli bir konudur benim için. Hurdalıklarda elimde çok amaçlı bir çakıyla orjinal bir parça veya bir arma sökmek,bulmak için çok dolaşmışımdır ,katledilen araçlar bir kanun çerçevesinde yapılan uygulamalar olguğunu kanımca sizde bilmektesinizdir.. Değerli ustamızın ortaya çıkardığı sizin deyiminizle hevesini aldığı araca ne ad vereceğiniz bende merak uyandırmaktadır ,uslubum korumam altındadır..Sevgiler..

Harun TÜYSÜZ

Bence bu gereksiz bir tartışmaya doğru gidiyor. Aracın ruhsatında benim adım yazdığı sürece, fizik ve trafik kurallarını gözardı etmeyerek konfora ve kullanım amacıma yönelik her türlü değişiklik yapma hakkına sahibim demektir. Araçları adlandırmak da benim görevim değil, trafik belgesinde ne yazıyorsa o'dur. Renkler ve zevkler tartışılmaz deyip kendi adıma bu konuya nokta koyuyorum.

Emin Alpgiray
 

Ynt: Bu da benim jeep im


Burada fizik ve trafik kurallarından,kanunlardan değil etik kurallardan bahsetmekti amacım ,sahip oluğunuz mücevherlerden biri olan orjinal

CJ 7 in Türkiye deki sınırlı sayıdaki sahiplerinden birisiniz ,gönül isterdiki ......her neyse kapattım......
 

Ynt: Bu da benim jeep im

TARB' Alıntı:
Burada fizik ve trafik kurallarından,kanunlardan değil etik kurallardan bahsetmekti amacım ,sahip oluğunuz mücevherlerden biri olan orjinal

CJ 7 in Türkiye deki sınırlı sayıdaki sahiplerinden birisiniz ,gönül isterdiki ......her neyse kapattım......

Sayın TARB
Amacım orijinal/devşirme kıyaslaması yapmak değildi. Bu tartışmayı başlatmakla orijinale karşı gibi görünsem de konfora yönelik birkaç elektrikli cihaz(elektrikli cam, usb soketi, uzun yol kornası, arka projektör, fren ve motorla ilgili ikaz ışık ve ses sinyalleri vs.) eklentisi dışında tüm araçlarım tamamen orijinal ve imkanlarım elverdiği sürece öyle kalacaklar. Ben süs ve gösteriş amacıyla aracın ruhuyla oynanmasına karşıyım ama maddi imkanları ölçüsünde birşeyler yapmaya çalışanların heveslerini kırma taraftarı da değilim.
Sizin araçlarınız hakkındaki topikleri de takip ettim. Her iki aracınıza da, gösterdiğiniz ilgi ve emeğe de hayran olmamak mümkün değil. Ama daha önce de dediğim gibi 30 - 40 yaşındaki araçları ilk günkü haliyle korumak vakit/nakit meselesi. Hatta kullanmak bile öyle ve bu da herkeste eşit olmayabiliyor. CJ forumdaki yazışmaların yarıdan çoğunun kullanım ekonomisiyle ilgili olduğunu siz de biliyorsunuz..
Bu seviyeli tartışma için de ayrıca teşekkür ederim. Muzaffer Beyin açtığı konu sayfasını da gereksiz yere işgal ettik, kendi adıma kendisinden özür diliyorum.
 

Ynt: Bu da benim jeep im

Merhaba

Arkadaslar!Özellikle Harun Bey ,sunu bir kez daha belirteyim,tartismalardan rahatsiz olmuyor,aksine zevk aliyor ve ögreniyorum.

Ben almanyada yasayan ve calisan biriyim vede usta degilim reismlerde degördügünüz sahis tamponlari yapan ustadir ben degilim,Ayrica sizin arabalarinizi gördüm ve cok begendim.

Dedigim gibi benim projem tamamen bir ihtiyactan ve de mecmuriyetten dogmustur.Araba 30 yildir babamda idi sayisiz kazalar atlatti ve tamirat - tadilat gördü,iki kere de takla atti.Yani arac bana gectigin de sase den baska orijinal i yoktu.
Bugün ilk defa arabayla gezme firsati buldum ve cik cok da zevk aldim.
Saygilar Selamlar
Muzaffer Kargu
 



Ynt: Bu da benim jeep im

araç yürüdüyse .. kalkış nasıl .. 1. vites hemen 2 yi istiyor mu.. 4.vites e atabildiniz mi;? hız olarak maksimum kaça çıktını tahmini ??
 

Ynt: Bu da benim jeep im

jeep' Alıntı:
araç yürüdüyse .. kalkış nasıl .. 1. vites hemen 2 yi istiyor mu.. 4.vites e atabildiniz mi;? hız olarak maksimum kaça çıktını tahmini ??
Merhaba göktug

Senin de tahmin ettigin gibi 1.vites kalkar kalkmaz hemen 2 yi istiyor,evet 4. Vitese attim kilometre cubugu takili degildi,onun icin tahmin ettigim azami sürat 90-95 Kmh arasi.Onun icin ayna -mahruti orani degismesi lazim.Ben azami sürat olarak 140-145 arasi istiyorum ki normal sürüs hizim 100-105 arasi olsun,sence benim oranim ne olmali?

Selamlar
Muzaffer Kargu
 


Ynt: Bu da benim jeep im

jeep' Alıntı:
Dana44 için en çok bulunan 45/11 yani 4.10 oran daha küçük bulabilirseniz son hız artar.
Merhaba Göktug
orani 4,10 yaparsam aracin arazideki davranislarinda ne gibi degisiklik olur,yani rampalarda durumu nasil olur.
Selamlar
Muzaffer Kargu
 

Ynt: Bu da benim jeep im

difler dodge ise 46 13 te olabilir değişimden sonra aracınız her vteste daha fazla sürat yapacaktır uzayacaktır yani ama doğal olarak gaza bastığnızdaki verdiği tepki biraz düşüceltir..
 



Ynt: Bu da benim jeep im

Zaten ağır bir şanzıman mevcut. 46/13 aslında son hızı çok artırır . kalkislarda 1,vites kullanilir. 4, vites oranı 1 ve lastiklerde küçük olduğu için sıkıntı olmaz.
 

Ynt: Bu da benim jeep im

cj5 ci' Alıntı:
difler dodge ise 46 13 te olabilir değişimden sonra aracınız her vteste daha fazla sürat yapacaktır uzayacaktır yani ama doğal olarak gaza bastığnızdaki verdiği tepki biraz düşüceltir..
Merhaba hüseyin Bey
Difler Wagooner den alma lastikler 32 inc yani yüksejlik 80 cm,motor 2.5 ford transit ten 4000 u/dak
Ayrica bilgilendirme icin tesekkür ederim
selamlar
Muzaffer Kargu
 

Ynt: Bu da benim jeep im

jeep' Alıntı:
Zaten ağır bir şanzıman mevcut. 46/13 aslında son hızı çok artırır . kalkislarda 1,vites kullanilir. 4, vites oranı 1 ve lastiklerde küçük olduğu için sıkıntı olmaz.
Göktug o zaman rampalarda sorun olmazmi,birde lastikler 32 inc,cap 80 cm,okadar da kücük degil.
 

Ynt: Bu da benim jeep im

Bana sorarsan 45/11 taraftarıyım. 46/13= 3,54 arada bayağı fark var.. Aslında lastikleri büyültebilirsen ayna mahruti değişimine gerek kalmayabilir. Ama bu defa motor çevirebilecek mi?
 

Ynt: Bu da benim jeep im

turbo motor sonuçta çevirmesi lazım ama yinede bence en sağlıklısı ayna mahruti değişimi..
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,937
Mesajlar
1,526,052
Kayıtlı Üye Sayımız
166,708
Kaydolan Son Üyemiz
Serseri Bey

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst