KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Dün tüm güm sanayide CJ ile uğraştık. 3.30 olan ayna maruti 4.10 oranı ile değiştirdim. Arka diferansiyele limited slip, ön diferansiyele elektrikli %100 kilitli limited slip talıldı
Dün tüm güm sanayide CJ ile uğraştık. 3.30 olan ayna maruti 4.10 oranı ile değiştirdim. Arka diferansiyele limited slip, ön diferansiyele elektrikli %100 kilitli limited slip talıldı
ben bugün, 3 gün önce gelen yeni 63 amper şarj dinamosunu taktırdım, aynı anda iki tane elektrikli fanı, 4 adet ilave aydınlarmaları ve vinçi çalıştırdığımda bakalım hala 42 amper gibi ateşlemeyi kesebilecek mi?
BolbuzJack' Alıntı:
Kapı çıtaları açılmıştı, siyah silikon alıp onları yapıştırdım, silikon arabanın her yanına bulaştı ;D Şimde bir de onları temizlemem lazım.
XJ için şöyle bir şey aradım ama bulamadım, bulaşık eldiveni alıp yapmayı planlıyorum bugün içinde.
Tombik tombik direksiyon amortisörleri takıldı.. Direksiyon kutusunun takviye bağlantısının kaynakları tamamlandı. Lanet olası LPG sigortası sistemi (ne sistemi ya... bir sigorta 2 soket) değişti ama hala memnun değilim... dünyanın en basit şeyi 2.5 sene ses çıkarmadı, bir kere yerinden oynadı iş çıkardı...
LPG sistemi elektriği direk kontak üzerinden aldığı zaman, kontak termiği diye birşey var onu yakıyor. Benim başıma geldi. Sökmeden önce araya bir role takılarak yalnızca tetikleme işini kontak yapmaya başladı. Elektriği aküden direk almıştı. Benzer bir sorun olması.
Cumartesi günü yeni lastikler için rot ayarı yapıldı ve yaklaşık dört saatlik bir çalışma sonrasında snorkel takıldı. İki saatte biteceğini düşündüğümüz iş bir vida yüzünden far sinyal v.s. sökülmesi, uygun aletlerin olmaması, titiz çalışılması, delinen ve kesilen her yere antipas uygulanarak kurumasının beklenmesi gibi gibi nedenlerle 4 saat falan sürdü. Benim içinde baya yorucu oldu ama sonuçta kendim yaptım ve keyif aldım. Bu sene yapmayı planladıklarım bitti gibi, sadece vinç kaldı, oda önümüzdeki günlerde belli olur. Belki daha önce olduğu gibi el vinci ve hi-jack ile idare ederim. Diğer alternatifler orjinal tampona vinç takılması (zor olan), çelik tampon yapılarak vinç takılması.(daha pahalı ve muayene açısından sorun yaşatacak olan)
Distribütör için yalıtım konusunda eldiven ile uğraştım altı silindirde gerçekten zor oluyor. Dört silindirde yapmıştım daha önce kolaydı, altı silindir sinir yaptı vaz geçtim ;D
Sigorta soketlerinden oynuyor ve stop ettiriyor yenisini takınca bir kere yaptı ama bir yere sabitlemem lazım....
jeep' Alıntı:
LPG sistemi elektriği direk kontak üzerinden aldığı zaman, kontak termiği diye birşey var onu yakıyor. Benim başıma geldi. Sökmeden önce araya bir role takılarak yalnızca tetikleme işini kontak yapmaya başladı. Elektriği aküden direk almıştı. Benzer bir sorun olması.
Yeni aldığım 92 Toyota Hilux 4x4 Çift kabin aracıma alt würth koruma yaptırdım, sağını solunu boyattım, çelik ön-arka warn tampon ve safari snorkel sipariş ettim...heyecanla beklemekteyim
Sağolun, bay uğraştık ama güzel oldu, dere geçişlerinde falan stress yaşamayacağım en azından. Eğer bu sene vinçide yapabilirsem, seneye kilitler kalacak...
Dere geçişlerinde kafan çok rahatlayacaktır, ancak defransiyel ve şanzuman havalandırmalarınında yükseklilerini bir kontrol et derim, 1 m'den derin suya girersen sorun çıkmasın, Vitararlarda hortumları uzatarak çözüm üretiyorlar.