thunderkiller
Ana Kamp
- Mesajlar
- 41
- Tepkime Puanı
- 3

yavuz-çelikel' Alıntı:işaret atayım.
Yanlız bu sistemde sadece tek sıkıntı lastiğin birini kitlediğinizde dönecek teker iki misli fazla tur atacaktır, dikkatli kullanmak lazım.
soner koç' Alıntı:Boşa dönen tekere ne kadar bir fren basıncı uygulanmalıki diğerini harekete geçirsin.yada şöyle söyleyeyim,tekeri kilitlediğimizde diğer teker dönecek, frenlediğimiz teker dönmeyerek kendini sürüklemiyecekmi?Araç bu şekilde, bir taraf kilitli diğer tarafın hareketi ile en azından 1metre 1,5 metre kendini götürebilirmii? aracın hareketi için iki tekerininde dönmesi gerekmezmi?Fren kuvvetini hafifletmek bu seferde gücün kaçmasına sebep olacağı düşüncesindeyim.Endişelerime rağmen yinede bir şekilde faydalı olabileceğini umuyorum.
soner koç' Alıntı:Ben olaya sadece 4*2 arkadan itişli bir araç açısından bakmıştım.Bu tip araçlar ağır araziye giremeyeceği için,hafif çamurlu yollar ıslak zeminlerde tekerin askıda kalmadığı yerlerde sorun olur diye düşünüyorum.Diğer durumda işe yarayacağı kesin.
fbmy' Alıntı:Hafif çamurlu ve ıslak bir yolda el freni çekip lastiği kilitlemenin anlamı ne dir onu anlayamadım? Hafif çamur ve ıslak ise araç yürür. Daha çamur ve bir tekerlek yere deydiği halde hiç tutunamıyorsa araç gidemez. Aynı şey bunda da geçerli yere deyip patinaja kalan tekerleğe fren yaptırırsanız araç yürür. 4*2 fiorino outdoor da bu sistem mevcut....
evet ;D ;Dyavuz-çelikel' Alıntı:Doğru söze ne denir.
Düz yolda el frenini çekip yürümekmi istiyorsunuz.?