Kilitler malum 3 sistem kullanıyor:
1-elektrikli 2- pnomatik 3-manuel ( telli )
ABD de genellikle kaya off road'u yapıldığı için ve parçalar buraya göre çok daha ucuz olduğu için elektrikli, hava kompresörlü dif.kilidi tercih ediliyor ( ARB vs ) bizde kaya offroadu pek yapılmadığından hatta hiç yapılmadığından işimiz çamurla boğuşmak olduğundan elektrikli,kompresörlü ya da pnomatik sistemli kilitler arıza yapabiliyor kompresör veya elektrik bağlantısı sorun çıkarabiliyor o nedenle ilkel gibi gözükse de telli-mauel sistem en mantıklısı BENCE
Off road aracı ne kadar basit bir mekaniğe sahipse arıza ve onarım süreci o kadar basit,hızlı ve az maliyetlidir.Ben de 98 Cherokee kullanıyorum motorda ne kadar sensör olduğunu söylememe gerek yok.MAF sensörünüz biraz kirlensin yakıt tüketiminiz artar, çekiş düşer basit bir karbon kirliliğinden olur hepi topu

O nedenle dif kilitte de sistem basit ama sağlam olmalı,arıza çıkarmamalı çamurdan,sudan vs etkilenmemeli
bu nedenle ben daha henüz takmamış olsamda, -yazın ihtiyaç pek olmuyor- OX i tercih ettim..
Umarım fikir verebilmişimdir