Ynt: D-Max Diff-Lock
herkeze merhaba
tüm görüş ve tecrübelerinize saygım sonsuz
skystarı olabildiğince isuzunun gitmeyeceği yere gönderin
çünkü skystar kıyaslaması yanlış,,
yani şunu demek istiyorum
skystar ile d-max 3,0 4x4 at kıyaslaması yanlış
sky kullanan bir çok tanıdığım kişi pişman
birçok sky a para verişmişse pişmanlık söylenmez,,
ayrıca resimde görmüş olduğunuz dmax de şuan general grabber offroad lastikleri mevcut
şunu söylemeliyim
aracım 42,000 km de eğer bir araç 10,000 de balata yiyorsa emin olunki kullanıcı hatasıdır bunu takip etmelisiniz,,
42,000 km de yaptırdığım bakımlar diferansiyel yağı,,şanzuman yağı,,motor yağı,hava ve mazot yağ filtresi klima filtresi(2 diferansiyel yağı olduğunu belirtmeliyim)
L 200 ün bu bakımları yaklaşık 1200,ytl civarında servisine göre de değişebiliyor,,
nissanlar da da aynı rakamlar
navara yı hernekadar pickup olarak ayrısanız da bizim araçlarımız da pickup ve ruhsatlarımız da kamyonet olarak geciyor,,
winch konusuna gelince tercihim warm vinch ve 4 ton kapasiteli henüz montajını yapmadım ist a dönüşümde oda takılacak
bir aracın arazi şartlarında nekadar ileri gidilebileceği tamamen şoför ünün elinde
aracınn nereye gidebileceğini bilen bir sürücü onu olması gereken yerlerde zevkle gezdirebilir...
euro ncap testlerini izlemenizi tavsiye ederim
bu serilerin hiç bir markasında güvenililirlik yok
içlerinde sadece L 200 2 yıldız aldı oda yanlış hatırlamıyorsam yoldaki canlıya karşı bir az hasar dan dolayı olmalıydı
ama tüm modeller ncup testlerinde tek yıldız da kaldı ve içlerinde en vahim durumda olanıda nissandı,,
şimdi finale gelirken
benim aracım İSUZU D-MAX 4X4 3,0 AT
son derece memnun um bilgi isteyene gururla tavsiye ederim
sizlerde
bu arada şunuda söylemeliyim
bizim araçlarımız profösyonel anlamda offroad için tasarlanmış araçlar değil, eğer offroad için araç düşünüyorsanız bu konuda land rover - pajero cherokke gibi araçları denemelisiniz
çünkü uzun araçların offroad da verimliliği az dır kıyaslama isterseniz cj6 standartları ideal.
bu arada herkeze vermek istediğim bir mesaj var..
büyük harf kullanmak zorundayım lütfen bunu saygısızlık olarak görmeyin bu uzun bir süredir izlenimlerimin sizlere yansıması olacak..
ARAÇLARIMIZ BİZİM BİR PARÇAMIZ
KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR ASFALT YOLLARDA YARIŞTIRILMAK İÇİN DEĞİL,, ZORLU YOL ŞARTLARINDA İŞİMİZİ KOLAYLAŞTIRMAK İÇİN TASARLANMIŞ
İLERİ SEVİYEDE KULLANIŞLI KONFORLU GÜZEL ARAÇLAR.
YOLLARDA PİCKUP SINIFI ARAÇLARIN SÜRAT SINIRLARINI AŞMAMAYA VE TANIMADIĞIMIZ İNSANLARIN BENZER ARAÇLARI İLE YARIŞTIRMAMAYA ÖZEN GÖSTERELİM,,
SONUÇTA HEPİMİZ CAN TAŞIYORUZ AİLELERİMİZ VAR VE KİMSENİN HAYATINI EGOMUZ İÇİN RİSKE VE TEHLİKEYE ATMAYA HAKKIMIZ YOK..
HERKEZE SELAMLARIMI VE SAYGILARIMI İLETİRİM..
herkeze merhaba
tüm görüş ve tecrübelerinize saygım sonsuz
skystarı olabildiğince isuzunun gitmeyeceği yere gönderin
çünkü skystar kıyaslaması yanlış,,
yani şunu demek istiyorum
skystar ile d-max 3,0 4x4 at kıyaslaması yanlış
sky kullanan bir çok tanıdığım kişi pişman
birçok sky a para verişmişse pişmanlık söylenmez,,
ayrıca resimde görmüş olduğunuz dmax de şuan general grabber offroad lastikleri mevcut
şunu söylemeliyim
aracım 42,000 km de eğer bir araç 10,000 de balata yiyorsa emin olunki kullanıcı hatasıdır bunu takip etmelisiniz,,
42,000 km de yaptırdığım bakımlar diferansiyel yağı,,şanzuman yağı,,motor yağı,hava ve mazot yağ filtresi klima filtresi(2 diferansiyel yağı olduğunu belirtmeliyim)
L 200 ün bu bakımları yaklaşık 1200,ytl civarında servisine göre de değişebiliyor,,
nissanlar da da aynı rakamlar
navara yı hernekadar pickup olarak ayrısanız da bizim araçlarımız da pickup ve ruhsatlarımız da kamyonet olarak geciyor,,
winch konusuna gelince tercihim warm vinch ve 4 ton kapasiteli henüz montajını yapmadım ist a dönüşümde oda takılacak
bir aracın arazi şartlarında nekadar ileri gidilebileceği tamamen şoför ünün elinde
aracınn nereye gidebileceğini bilen bir sürücü onu olması gereken yerlerde zevkle gezdirebilir...
euro ncap testlerini izlemenizi tavsiye ederim
bu serilerin hiç bir markasında güvenililirlik yok
içlerinde sadece L 200 2 yıldız aldı oda yanlış hatırlamıyorsam yoldaki canlıya karşı bir az hasar dan dolayı olmalıydı
ama tüm modeller ncup testlerinde tek yıldız da kaldı ve içlerinde en vahim durumda olanıda nissandı,,
şimdi finale gelirken
benim aracım İSUZU D-MAX 4X4 3,0 AT
son derece memnun um bilgi isteyene gururla tavsiye ederim
sizlerde
bu arada şunuda söylemeliyim
bizim araçlarımız profösyonel anlamda offroad için tasarlanmış araçlar değil, eğer offroad için araç düşünüyorsanız bu konuda land rover - pajero cherokke gibi araçları denemelisiniz
çünkü uzun araçların offroad da verimliliği az dır kıyaslama isterseniz cj6 standartları ideal.
bu arada herkeze vermek istediğim bir mesaj var..
büyük harf kullanmak zorundayım lütfen bunu saygısızlık olarak görmeyin bu uzun bir süredir izlenimlerimin sizlere yansıması olacak..
ARAÇLARIMIZ BİZİM BİR PARÇAMIZ
KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR ASFALT YOLLARDA YARIŞTIRILMAK İÇİN DEĞİL,, ZORLU YOL ŞARTLARINDA İŞİMİZİ KOLAYLAŞTIRMAK İÇİN TASARLANMIŞ
İLERİ SEVİYEDE KULLANIŞLI KONFORLU GÜZEL ARAÇLAR.
YOLLARDA PİCKUP SINIFI ARAÇLARIN SÜRAT SINIRLARINI AŞMAMAYA VE TANIMADIĞIMIZ İNSANLARIN BENZER ARAÇLARI İLE YARIŞTIRMAMAYA ÖZEN GÖSTERELİM,,
SONUÇTA HEPİMİZ CAN TAŞIYORUZ AİLELERİMİZ VAR VE KİMSENİN HAYATINI EGOMUZ İÇİN RİSKE VE TEHLİKEYE ATMAYA HAKKIMIZ YOK..
HERKEZE SELAMLARIMI VE SAYGILARIMI İLETİRİM..