Ynt: D-Max Diff-Lock
herkeze merhaba bende sizler gibi iyi bir araca para vermek için sınıfındaki 5 markayı soruşturmakla kalmadım bir de test ettim
isuzu nun ne gerekli özelliği kemikli olması diferansiyel kilidi olmazsa hayat biter gibi bir konu değil,,zaten kullanım alanında ihtiyacınız olur, ve o özelliğe ihtiyac duyacağınız çok zor şartlara girmeyi istemezsiniz bile(bu arada ben girdim o şartlara ve ihtiyac olmadan da çıktı araç, ) L200 e gelince kanser tabir edilen hastalığı direksiyon milindeki boşluk hemen hemen tüm L200 lerde vardı ve test ettiğim özenle yuapılmış araç tada bu sorun vardı,
navara ya gelince ( isuzu,, L 200 gibi kendi kişiliğine sahip ) bir araç değil malesef önceki versiyon nissanlardaki hataları ve prestij kaybını kurtarmak için
chewrolet e malesef boyun eğdiler ve tamamen chewy tasarımı prestij kurtarmak adına üretilmiş kendi kişiliğini kaybetmiş bir araç oldu,
ayrıca en düşük versiyon navara parasına en üst navara dan daha özellikli ve kaliteli isuzu ve L200 full aksesuar alabilirsiniz ve sanırım kalan para ile de 1 yıl mazot parası vermezsiniz
uzun lafın kısası,, 2007 şubat ından bu yana ist dan bartına ,,bartından mugla fetiye ye kadar gitmediğim yol girmediğim arazi kalmadı diyebilirim ve hepsinde de araç sorunsuz
unutmadan bir de marmaris dalaman arasında bir navara ile maceramız var üzgünüm mavaracı arkadaşlar ama gerçek bu malesef fena ezildi.....
100 km ye kadar süratte tek düğme ile 4x4 heryerde ihtiyaç olur ve kullanılır,,nerelerdemi eğer gerekiyorsa rampa tırmanırken basın o düğmeye ve aracınızdaki farklılığı ozaman görün,, özellikle rampa yukarı ve viraj daki perfonmas inanılmaz kuvvetli bu sadece isuzu da değil tümünde geçerli...
birde şu var sınıfında 2007 yılı içinde 3,0 motor a sahip tek araç isuzu idi,,
en üst sınıflarında bile diğerleri 2,5 veriyordu