olguncandan
Zirve
- Mesajlar
- 1,543
- Tepkime Puanı
- 3
Ynt: Dacia - Duster - Diferansiyel Kilitlenmesi Hakkında
Durum anlaşılmıştır murat bey, teşekkür.
Durum anlaşılmıştır murat bey, teşekkür.
Tam olarak kaynak nereye yapılacak? Tarif ederseniz, ucuz ve kullanışlı bir yöntem gibi görünüyor. Serviste fark edilir mi garantiyi bozar mı acaba?mfthk' Alıntı:arka dife basın kaynağı kilitlensin. %100 diff.lock.
ugurgarip' Alıntı:Tam olarak kaynak nereye yapılacak? Tarif ederseniz, ucuz ve kullanışlı bir yöntem gibi görünüyor. Serviste fark edilir mi garantiyi bozar mı acaba?
ugurgarip' Alıntı:Tam olarak kaynak nereye yapılacak? Tarif ederseniz, ucuz ve kullanışlı bir yöntem gibi görünüyor. Serviste fark edilir mi garantiyi bozar mı acaba?
olguncandan' Alıntı:Böyle bir yöntem olmaz uğur bey.
Siz zaten 4WD aldığınız zaman güç % 50 öne % 50 arkaya dağılır. Tüm tekerlekler kilitlensin derseniz, mekaniği dolayısıyla Duster'da bu mümkün değil. Diferansiyelin hareketi tekerleklere aktarma ilkelerini ve biçimini araştırırsanız, bunu görebilirsiniz. Tüm tekerleklerin kilitlenmesi için ayrı şanzuman gerekir.
mimar_ankara' Alıntı:Yahu kaynak falan olacak iş değil..Bunu dünyanıın en iyi araç tasarımcıları düşünemiyor, yurdum insanı düşünüyor..)) Diferansiyel kilidi ne demek? Hangi teker saplanıp patinaja girerese bunu hissedip, onun dönmesini durdurmak, motor devrini diğer 3 tekere iletmek..Kaynak yaptığınız zaman 4 tekere giden devir eşit olarak hep sabit kalacak..kimin ne işine yarar bu?
mimar_ankara' Alıntı:Yahu kaynak falan olacak iş değil..Bunu dünyanıın en iyi araç tasarımcıları düşünemiyor, yurdum insanı düşünüyor..)) Diferansiyel kilidi ne demek? Hangi teker saplanıp patinaja girerese bunu hissedip, onun dönmesini durdurmak, motor devrini diğer 3 tekere iletmek..Kaynak yaptığınız zaman 4 tekere giden devir eşit olarak hep sabit kalacak..kimin ne işine yarar bu?
mimar_ankara' Alıntı:Yahu kaynak falan olacak iş değil..Bunu dünyanıın en iyi araç tasarımcıları düşünemiyor, yurdum insanı düşünüyor..)) Diferansiyel kilidi ne demek? Hangi teker saplanıp patinaja girerese bunu hissedip, onun dönmesini durdurmak, motor devrini diğer 3 tekere iletmek..Kaynak yaptığınız zaman 4 tekere giden devir eşit olarak hep sabit kalacak..kimin ne işine yarar bu?