Sevgili İlkakdeniz arkadaşımız sağolsun bendende fikir istemiş,
Öncelikle , Disco II ve vx80 arasındaki fiyat uçurumunun sebebini yazayım, vx80 in ithalatı hiç olmadı, devlet kurumlarına ve elçiliklere alındı zamanında , devlet kurumlarından çıkanlar defenderden hallice, sökülecek ne varsa sökülmüş sadece yürüyen aksamı duruyor verilen paralara yazık günah, geri kalan vx80 ler ya gümrük çıkışlı yada permi vb. şekilde sokulmuş, piyada az olunca fiyatlarıda yüksek oluyor doğal olarak, Dsico II resmi olarak yıllarca satıldı , okadar çok varki piyasada dolayısıyla fiyatı olması gereken yerde.
Disco II v8 alınırmı? bukonuda hiç bir fikrim yok, kimisi çok memnun kimisi çok şikayetçi, bu alacak kişinin bekletileriyle ilgili bişey galiba, alıncak aracın en genci 6 yaşında mutlaka sorunları olacaktır önemli olan bunlar kolay ve ucuz şekilde çözülüyormu bu önemli, ikinci bir konu araziye çıkılacaksa yapılacak modifikasyonlarda LR ların tümü diğer markaların 3-5 adım önünde, arazi için bulamayacağınız aksesuar ve donanım yok, fiyatlarıda toyotayla kıyaslanınca daha makul.
Şimdi şu konu var alıncak araçların fiyatları ve yaşları denk olsa ,Toyota önerilebilir ama 8-10 yaş eski bir araca 2 misli parayı ben olsam vermem, bu yaşta araçların arıza yapmaması mümkün değil marka toyota oluncada arıza insanı tüketir, LR olunca alternatifleri bulmak daha kolay ve ucuz.
Bence gönlünüzde yatan aslan disco II v8 ise ölçümlerini testlerini yaptırıp alın, hatta aldıktan sonra hortum rekor ıvır zıvır ve varsa yenileyin çünkü duyduğum tüm arızalar hep hortum ve rekorlardan kaynaklanıyor, birde en şikayeçi olunan konu hava körükleri onlarında kitleri var normal helezona dönüştürülüyor bunun haricinde arıza yapabilecek şeyler diğer araçlarda neyse odur ne eksik ne fazla.
Selamlar