Ynt: Gezenbilir, 1. Jeep CJ Tanışma ve Off-Road Gezisi (25 Ocak 2009)
halla jeep i temizliyorum ;D bu hafta bitirim heralde manifolt contası ,kapı karşılıgı,hı lift(fena egmişim sürüklerken siz bagırmasanız hali dumandı neyseki düzelttim) harici problemim yok..bu arada orkun senin yaşadıgını yaşamamak için daha küçük yag filitresi kullanacagım ve motor kulaklarına bi çeşit kelepçe atacagım.başka bir arkadaşımızın yaşadıgı pervane vukaati içinse radyatürün üstüne pervane karoyucu bir çeşit kalın ızgara düşünüyorum..pervaneyle ilgili başka planlarımda yok degil...her gezide yeni tecrübeler ediniyrum... hepimiz havalanırken senin makine yeri bırakmıyor ;D
Ynt: Gezenbilir, 1. Jeep CJ Tanışma ve Off-Road Gezisi (25 Ocak 2009)
Tuncay ben pervane sorununu Range de yaşamıştım, pervane plastik olduğu için parçalanmış ama radyatöre zarar vermemişti, şimdi Ertaş ta plastik pervane takacak, belki çözüm olabilir
Ynt: Gezenbilir, 1. Jeep CJ Tanışma ve Off-Road Gezisi (25 Ocak 2009)
Yarış araçlarında olduğu gibi motor kulaklarının haricinde motoru şaseye zincir ile sabitleyebilirsin. Tecrübeli ustalarımız bunun nasıl yapıldığını iyi bilir. Kulak kopsada motor ileri gitmez. Ben zincirir 1 sene önce aldım duruyor
Yağ filitresini ufaltmak mantıklı, ben karakarter dedikleri birşeyler üzerine çalışıyorum ;D
Ynt: Gezenbilir, 1. Jeep CJ Tanışma ve Off-Road Gezisi (25 Ocak 2009)
tuncay karderş birde rot kolunu kalın borudan yatır tecrübe konuşuyor ben dün yaptırdım .. benim orijinaldi meğer bunlar offroad ta kesin kırılıyormuş. kalın borudan yaptırdım.. birde yedek ...
Ynt: Gezenbilir, 1. Jeep CJ Tanışma ve Off-Road Gezisi (25 Ocak 2009)
evet onuda yapmalıyım..yavaş yavaş eksikleri tamamlamalı..
ahmetozduman' Alıntı:
tuncay karderş birde rot kolunu kalın borudan yatır tecrübe konuşuyor ben dün yaptırdım .. benim orijinaldi meğer bunlar offroad ta kesin kırılıyormuş. kalın borudan yaptırdım.. birde yedek ...