eresgolfin
Ana Kamp
Merhaba;
Benzer konular ayrı ayrı açılmış. Ve pekte çözüm bildiren olmamış o yüzden ben tekrar açıyorum belki çözüme ulaştıran arkadaşlar yardımcı olur burdan da paylaşılır.
Aracım 96 ZJ 5.2. Daha önce sadece gaza dip yüklenildiğinde kafa sallayan (bunu İzmir 2. sanayide Engin Usta farketmişti) araca delikli rot başı, arkaya 4 adet fişek, direksiyon amortisörü ve sanırım rotbaşı kolu(bunun adından emin değilim) değişimi yapılmıştı. Bu işlemlerden sonra araç rot ayarına gitti. İşte komik olan bunlar değiştikten sonra VE rot ayarı yapıldıktan sonra araç sürekli sağa çekmeye başladı. 3 kere aynı rot balansçıya gittimse de sorunu çözemedi. Bu arada bir not: İlk parçlar değiştiğinde rotçuya giderken direksiyonun normal pozisyonu bayağı bir yamuk duruyordu. Ben rot yapan kişiye bunun yanlış montajdanmı olduğunu sordum. yokyok hallederiz dedi. 3. kere aynı rotçuda olayı çözemeyince en son rotçu lastiklerden dedi pes etti. Şimdi araçta 3 ciddi problem var. Bİrisi direksiyonu düz yolda sürekli sola doğru çekmek zorundasınız. Sol kolum ağrıdı artık. İkincisi düz yolda 60 km bir süratte bile dalgalı bozuk sathı olan bir yoldan geçtiğinizde araç aniden afedersiniz başı kıçı kaybediyor anca kontra vererek düzeltiyorum. Üçüncüsü sağa doğru aldığım uzun süreli keskin virajlarda direksiyon tam belli bir noktada ya aracı daha içeri çekiyor bırakırsanızda bu sefer dışa kayıyor. Yani sanki ön teker izini arkadaikler takip edemiyor. Sola dönüşte bu olay yok. Tüm bunlar yaklaşık 1 aydır servisede uğrayamıyorum devam ederken, son olarak dün araç düşük hızda hafifçe kafa sallamaya(sağa sola )başladı. Sanki bir yerlerde boşluk var ve bundan oluyor gibi. Durum bu, lütfen uzun yazı için kusuruma bakmayın engin bilgisi ve yaşanmışlığı olan herkesin değerli yorumlarını rica ediyorum.
Benzer konular ayrı ayrı açılmış. Ve pekte çözüm bildiren olmamış o yüzden ben tekrar açıyorum belki çözüme ulaştıran arkadaşlar yardımcı olur burdan da paylaşılır.
Aracım 96 ZJ 5.2. Daha önce sadece gaza dip yüklenildiğinde kafa sallayan (bunu İzmir 2. sanayide Engin Usta farketmişti) araca delikli rot başı, arkaya 4 adet fişek, direksiyon amortisörü ve sanırım rotbaşı kolu(bunun adından emin değilim) değişimi yapılmıştı. Bu işlemlerden sonra araç rot ayarına gitti. İşte komik olan bunlar değiştikten sonra VE rot ayarı yapıldıktan sonra araç sürekli sağa çekmeye başladı. 3 kere aynı rot balansçıya gittimse de sorunu çözemedi. Bu arada bir not: İlk parçlar değiştiğinde rotçuya giderken direksiyonun normal pozisyonu bayağı bir yamuk duruyordu. Ben rot yapan kişiye bunun yanlış montajdanmı olduğunu sordum. yokyok hallederiz dedi. 3. kere aynı rotçuda olayı çözemeyince en son rotçu lastiklerden dedi pes etti. Şimdi araçta 3 ciddi problem var. Bİrisi direksiyonu düz yolda sürekli sola doğru çekmek zorundasınız. Sol kolum ağrıdı artık. İkincisi düz yolda 60 km bir süratte bile dalgalı bozuk sathı olan bir yoldan geçtiğinizde araç aniden afedersiniz başı kıçı kaybediyor anca kontra vererek düzeltiyorum. Üçüncüsü sağa doğru aldığım uzun süreli keskin virajlarda direksiyon tam belli bir noktada ya aracı daha içeri çekiyor bırakırsanızda bu sefer dışa kayıyor. Yani sanki ön teker izini arkadaikler takip edemiyor. Sola dönüşte bu olay yok. Tüm bunlar yaklaşık 1 aydır servisede uğrayamıyorum devam ederken, son olarak dün araç düşük hızda hafifçe kafa sallamaya(sağa sola )başladı. Sanki bir yerlerde boşluk var ve bundan oluyor gibi. Durum bu, lütfen uzun yazı için kusuruma bakmayın engin bilgisi ve yaşanmışlığı olan herkesin değerli yorumlarını rica ediyorum.