lsd yok diye biliyordum, hatta arka diff yagı normal diferansiyel yagı idi bildigim kadarı ile.. fakat barbaros servise sordum arkada lsd var demisti sanırım forumda..
aslında en kesin yolu kullanma kılavuzunda bakım bolumune bakmak, arka diff yagı lsd için ise vardır..
ewt var cünkü lsd yagı lsd li için hatta sorduk servise var dedi önler low 4x4 de calısır arkalar high 4x4 de calısırmıs 4x4 low da hepsi calışırmış dogruda denemiştim ewt navarada diff kilidi vardır.... ;D ;D
hocam karıstırıyorsunuz.. birkere lsd diferansiyel kilidi degil, sınırlı kaydırmalı diferansiyelin kısaltması.. navarada kesinlikle diferansiyel kilidi yoktur.. eger dediginjiz gibi lsd yagı kullanılıyor ise arka tarafta lsd vardır..
4x4 modunda dediginiz gibi 4 tekerde doner aracınızda; fakat on tekerlerden birisi havaya kalkar ise digeri donmez, acık diferansiyelin sonucu olarak..
bende onu söyluyorum tekerin biri havada iken öteki de dönüyo lsd yagı da kullanılıyor demekki lsd var yok ise zaten antalya gezisinde öğreniriz 3-4 navara olacagız...
bende onu söyluyorum tekerin biri havada iken öteki de dönüyo lsd yagı da kullanılıyor demekki lsd var yok ise zaten antalya gezisinde öğreniriz 3-4 navara olacagız...
merhabalar arkadaşlar, en sonunda aradığım aracı buldum 2007 l200 magnum ve bir iki güne kadar inşallah almış olacağım. almadan önce bu araçla ilgili bana tavsiyeleriniz neler olur nelere özellikle dikkat edeyim aracı mitsubishi bayisinden alacağım.
ve bence en önemlisi araçta R/D lock diye diye bir dugme var oda arka difransiyeli kitliyormuş. ve ekrandada hem dört lastik hem orta hemde arkanın ışığı yandı. bana ilginç gelen kısmı diff lock sadece manuellerde var zannediyordum.
Direksiyondan gelen sesi anlamamanıza imkan yok siyorlar. Bozuk bir yola girerseniz son derece rahatsız oluyormuş.
Bende otm viteslerin astcli lüx model olduğunu sanıyordum, 2007 yılında kilitli modeli üretilmiş olabilir.
Aracınız hayırlı olsun, güle güle kullanın. Aracınızı kış bitene kadar, yağışlar sona erene kadar asvaltta 4H modunda (super select 4x4) kullanmanızı öneririm. Bu özellik Tr deki başka hiçbir pickupta yoktur. Asvaltta son derece güvenli hareket edersiniz.
Aracınız hayırlı olsun, doğru bir tercih yapmışsınız. 2007 ve sonrası modellerdeki tıkıtıyı bilemiyorum ama muhtemelen eski kasadaki sorunla benzerdir. Direksiyon mili tıkırtısını bozuk zeminde ilerlerken hissediyorunuz. Fazla bir ses çıkartmıyor ama kullanırken rahatsızlık verici titreşimler hissediyorsunuz direksiyonda. Sürüşe olumsuz etkisini hissetmedim.
Ayrıca viraj denge çubuğunun lastiklerindeki boşluk da ses ve titreşime yol açıyor. O lastikleri de kontrol ettirin, ben alır almaz yeniledim ve ses kesildi.
dün aracı kullandığım da çok beğendim ve kullanımı kolay geldi. bence tek negatif yönü bu araçlaın muayinesi herseneymiş ve 1. köprüden geçemiyormuşsunuz. daha önceki konularda okudum ama ben şahıs olduğumdan araç alınırken otomatik olarak hususimi kaydedilir yoksa ayrıca ticaret için kullanmayacağım diye ibrazmı gerekir. aracın eski sahibi firma o nedenle bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
4H modunda (super select 4x4) kullanımda yanlış bilmiyorsan 100 km hıza kadar kullanıla biliyor bu hızın üzerine çıkıldığında otomatik devren çıkıyormu yoksa benim vites değiştirmemmi gerekiyor?
4H modunda (super select 4x4) kullanımda yanlış bilmiyorsan 100 km hıza kadar kullanıla biliyor bu hızın üzerine çıkıldığında otomatik devren çıkıyormu yoksa benim vites değiştirmemmi gerekiyor?
Salih bey selamlar,
Yeni kasa L200 lerde ,pajero larda kullanılan SS4, Arazi şanzımanı kullanılır,
100 km sınıra kadar aracı, 2H-4H yapabilirsiniz,
4-H de aracınız 4*4 modunda ve orta kilid devre dışıdır,
Aynı 2H deki gibi kullanabilirsiniz, km ,vb. bir kısıtlama yoktur,
dikkat edilecek husus,araç yürürken 2H-4H vites geçişlerinde ayağınızı gazdan çekmenizdir.
rica ederim,
Yeni kasa l200 ler ve pajerolar sistem olarak birbirlerine çok yaklaştılar.
özellikle vites konusunda ,bilgi arıyorsanız pajero sayfalarına da bakabilirsiniz,
Aracın kullanma klavuzu da güzel bir kaynaktır.
kafanıza soru işareti takılırsa,bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalışırım.