Honda Crv Hafif Arazi Icin Ne Kadar Konforlu Ve Ne Kadar Uygun?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Ejkaya Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 34
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 22,383


Örnek fotoğraflarda gördüğünüz üzere bence hafif offroad kır gezileri için çok ideal

Elbette diff kilitli araçlarla yarışamaz
Ama en büyük artısı lpg tankı için özel yer var hem yedek lastik hem de lpg tanki gizli bence çok önemli

Motorun atmosferik olması ömrü açısından avantaj fakat tork açısından dezavantaj.

Önde ve arkada bağımsız salıncak olması konfora artı özellik.
On arka disk fren çok iyi.


SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Bende bu aracı alırken yaptığım araştırmada

Subaru forester
Yol tutuş ve arazi özellikleri 170 bg motoru ve iç konforu ile çok güzel.
Fakat bende yükseltilmiş station otomobil izlenimi bıraktı.
Zira ben hakikaten yüksek oturumlu ve yüksek kasalı araç aradım
Ve ayrı lpg tankı yer yok stepne yuvasına konuluyor.

Suzuki grand vitara
Arazi özelliği kilitli diff ile çok güzel
Beygir gücü düşük
Motor lpg honda gibi tam sorunsuz değil
Lpg tankı için yer zaten küçük olan bagajin yarısı lpg tankina gidiyor.
Devamlı 4 çeker olması yakıta dezavantaj. Araziye avantaj.

Honda crv 99 2001 arası.
Bu araçta iki motor var 126 ve 140 bg olan ve vtec yok

Honda crv 2002 2007 arasi
Benim aracım 2003
Vtec 150 bg motor atmosferik turbo yok uzun ömürlü lpg tam uyumlu
Plg tankı için özel yuva var.
Yol tutuşu iyi.
Akıllı 4 çeker özel bir düğme vs yok.
Normalde önden çeker Lazim olduğunda arka tekerler devreye giriyor Bu yakıt ekonomisini inanilmaz etkiliyor Ama arazi özelliğini düşürüyor.
Yerden yüksek hem kasası hem oturma düzeni içi ve bagaji çok geniş

Tabi bunlar benim fikrim
Takdir sizindir.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:

Araç normalde önden çeker
Lazim olduğunda arka tekerler devreye giriyor
Bu yakıt ekonomisini inanilmaz etkiliyor
Ama arazi özelliğini düşürüyor.


SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

2002 model üstüne maddi yönden gücüm yetmez belki ama 99-2001 arası ideal midir yakıt durumu nedir acaba kullanan var mi arkadaşlar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

2001 altı yani crv 1 kasa motor yönünden sıkıntı olabilir vtec yok bu sebeple yakıtı biraz daha fazla
Motor kısmı ise ustaların tavsiyesi 2002 kadar sorunsuz değil demişlerdi.
2001 altinda iki motor var 126 bg ve 140 bg
Satanlar yüksek beygir diye satıyor
Almaya karar verirseniz
Tampona ve hava manifolduna dikkaat edin
126 bg tamponundaki hava girişi dikini kesiktir
140 bg de ise bu yariklar yataydir
Ayrica manigold farkini Google'a bakin göreceksiniz.
2001 altinda vteste OD butonu yok overdrive butonu yokuş ve arazide önemli buton
Ayrica 2001 altinda sanzuman tork konvetrorunde kilitleme lock up özelliği yok bu yakıt tasarrufunda onemli bir etken

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Eyvallah hocam verdiğin bilgileri bilmiyordum çok işime yarayacak. En iyisi dediğiniz gibi biraz daha bekleyip 2002 üzeri almak acele etmemek.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Ben öyle yaptım param yetmiyordu 2002 üstüne bekledim para biriktirdim 3 ay kadar şansıma düştü hemen aldım
Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah


SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

2002 model üstüne maddi yönden gücüm yetmez belki ama 99-2001 arası ideal midir yakıt durumu nedir acaba kullanan var mi arkadaşlar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yanlis araclara bakiyorsunuz kore grubuna bakin , tucson sportage actyon sports 4x4 ki avciyim diyorsaniz sizin arac bu , kyron , actyon , dizel common rail hepsinin parcasi servisi var suzuki honda monda lpg bunlar bos isler

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Eyvallah hocam hepsine bakıyoruz ama dediğiniz araçlardan sportage tucson binilir doğru ama diğer sanyonglar normalde binilmez. İkinci bir konu vergileri yüksek. Üçüncü konu Suzuki Honda boş isler dediğiniz araçlar saydıklarınız kalite ve piyasa yönünden yanından geçemez. Dördüncü konu ise maalesef yer ve konum itibari ile olduğumuz yerde bırak usta tamir servis saydığın araçların adini bilen yok amblemini görseler İngiliz anahtarı zannederler. Demek istedigim bazen arabayı yaşadığın yere göre almak lazım mevcut ustalarını yolda kaldığın zaman o arabayı yürütmeleri gerekir. Ankara İstanbul vs gibi yerlere tamire götürecek olduktan sonra al bi Toyota kafan ağrımaz sıkıntı bu maalesef.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Ön yargilariniz var o bakimdan birsey diyemecegim , bence tucson da var actyon sport da var , suzuki de oldu honda arkadasin var bu araclar icerisinde size temin ederim araba oglu araba actyon sportdur , suzuki teneke mukavva honda cola kutusu tucson termostur ssler bu araclara saglamlik bakimindan cok ustundur craftera yandan carptim beni olumden kurtardi crafter pelt oldu, ben tampon kaput degistirdim , sizin orada merak etmeyin suzukoyi hondayi da yapamazlar , common rail dizel bu cok farkli bir olay lineanin motoru bu suzuki hondadan basarili o bakimdan ondeki ambleme kafa takmadan kaputun icinde ne var ona bakmak daha dogru ,

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 







Yok hocam on yargı değil ısın açığı biraz maddiyat vergi tüplü olması vs motorin olmuş 4.700 tüp olmuş 2.800 maalesef vergilerde eklenince çoğa çıkıyor action sporlara bakıyorum bakmıyor değil L200 hilux hepsine bakıyorum gel gör ki konuşurken keseye bakmak lazım mesele bu bütçe olsa alırsın bi v8 land cruiser tartışmaya bile gerek yok


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 


Muhtemelen bu sanyong hakkında bilginiz var tutulan model seri 4x4 fiyatı uygun olan vs hangi modeline bakmalıyım. Dediğiniz özellikte olan hangi serisidir biraz bilgi verebilir misiniz son donemde ilgimi cekmiyor değil.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 



Actyon sport 2009 ve sonrasi otomatik ya da evvadiyelik düz

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi