ISUZU D-MAX 3.0 TD PROJESI

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan PIKE Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 86
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 39,136

Etiketler

Ynt: ISUZU D-MAX 3.0 TD PROJESI

neden ısuzu diye sorsam yahşi bey cazibesindenmi acaba ;)
kolay gelsin sıkı takip taze proje ;D
 






Ynt: ISUZU D-MAX 3.0 TD PROJESI

aantalya' Alıntı:
hayırlı olsun güzel bir proje, bol resim vede bundan sonraki uygulamaları detaylı bir şekilde anlatmanız dileğiyle.. size yaptığınız işde başarılar diliyorum
Harun bey çok teşekkür ederim. diger arkadaşların sorularınıda tek tek cevaplamaya çalışacagım. tüm detaylı resimleri paylaşacagım .
 

Ynt: ISUZU D-MAX 3.0 TD PROJESI

Amca kolay gelsin, allah nazardan saklasın, güle güle kullan. Fotoları ve hikayeyi sabırsızlıkla bekliyoruz...
 

Ynt: ISUZU D-MAX 3.0 TD PROJESI

KASAP' Alıntı:
sonraki topiklerinizi heyecanla bekliyorum.Torsiyondan kaç cm yükseltme yaptınız ve makaslar aksın üzerine nasıl alınıyor merak ettim? Kısaca aktarabilirmisiniz
Yükseltme işlemini kısaca şöyle anlatayım. öncelikle bu araçlarda önlerde torsiyon barlar oldugu için işlem biraz daha kolay oluyor.
Torsiyonları önce sonuna kadar aldıktan sonra biraz boşluk verdik. ön kısımda yan dodiklerin altındaki çamurluklar sürttü bunları çıkarttık.Stamdart tamponda herhangi bir kesmeye gerek kalmadı ( gerçi sonradan biz ARB ön tampon taktık)

Arka ksımımlar için tüm arka aksı makasları söktük. Makaslardan bir kat aldık. Arka tekerdeki salmayı artırmak için makasları aksın üzerine aldık ( Aslında toyota gibi araçlarda makas zaten aksın üzerinde olarak fabrika çıkışı öyle geliyor)
Tabi bu işlem sonunda aracın standart amartisörlerini takamıyorsunuz. sıgabilecek ölçüye göre arazi off road tipi daha güçlü amorstsör seçtim. standarttan daha güçlü. zaten orjinal amartisör bu işlemden sonra uzun geliyor yerine.

Bu arada şaft boyunda ayarlama yaptık. uygun şeklde ekleme yaptıktan sonra şafttaki balansı aldık ve yerine montaj yaptık.
Şu an da makaslarımızın en alt katını diger yayların tersi yönüne kavis vererek ters çalışmasını sagladık bu şekilde daha yumuşak çalışır oldu. tabi işlemler bazen bazı ayarları yeniden yapmamamız gerekti.
 





Ynt: ISUZU D-MAX 3.0 TD PROJESI

aslanaybars' Alıntı:
neden ı
suzu diye sorsam yahşi bey cazibesindenmi acaba ;)
kolay gelsin sıkı takip taze proje ;D
Evet güzel can alıcı bir soru.
tabiki bana katılan ve katılmayan arkadaşlar mutlaka olacaktır. Biz bu projeye aslında 3 dmax alarak 3 arkadaşımla beraber yapmak için başladık. Arkadaşlarımızdan birisi Tamer zaten onunda burda paylaşımları var , kendisi 2012 hilux e karar verdi
Piyasadaki tüm stanadart pick up ları test ettik ve artısıyla eksisiyle degerlendirdik.
Denedigimiz en güçlü araç bu oldu. Arkadaşlar stanadrt olarak 3.0 Turbo dizel common rail sistem 163 bg
Çok güçlü bir araç diger hiçbir araç bunun gibi istedigmiz hızlanma ,ve torku vermedi.
Proje safari amaçlı olduğu için pick up alacaktık. Arka koltuklardaki en rahat oturum bu araçta var.
Şu an aracın chip uygulamasını araştırdım. 200 bg normal en üst limit 211 bg e kadar çıkarabiliyorum.
Aracı aldıgım ilk hafta ekipteki tüm arkadaşlarla erciyeste yüksek karda denedik. herkes şaşrıp kaldı. yenis nesil LSD karda çok güzel performans gösterdi. Araç otomatik ve güçlü bir araç oldugu hiçbir şekilde tıkanma ve gaz kesme vs yok.
Bu araçların fiyatları ayrıca rakiplerine göre daha uygun . insanlar ISUZU nun halen farkında degiller. Fabrikası bile 1 milyon km motora garanti veriyor. Motor üzerine daha iyi bir araç inanın yok.
Şu anda tek bir dezavantaj 35" takmak istedigimde ayna mahruhiti degiştrme şansım yok. Ancak çip ile gücü artırablirim . Fakat araştırmalarım neticesinde artic truck 32" ve 35" yapıyor ve standart haliyle çevirebiliyor.....
 



Ynt: ISUZU D-MAX 3.0 TD PROJESI

byseyyah' Alıntı:
Amca kolay gelsin, allah nazardan saklasın, güle güle kullan. Fotoları ve hikayeyi sabırsızlıkla bekliyoruz...
Amin amca çok saolasın. daha iyilere sana olsun inşallah. Bu arada biz cuma günü Samoff un yarışlarına gitmek için ekipce Samsuna yola çıkıyoruz. inşallah samsunda görüşürüz.
 



Ynt: ISUZU D-MAX 3.0 TD PROJESI

evet güzel ve anlasılır bi cevap herkes için ;D tesekkürler
zaten benim toyotadan sonra en cok tuttuğum markadır ısuzu ben iki markayı çift yumurta ikizi gibi görüyorum ;D km olayı cok önemli düşünsenize 1milyon müthiş bi rakam ve bunu yapabilen sadece 2 marka arac var...
sonuc itibariyle her zaman dediğimiz gibi japonlar gercekten harika saygı duyulacak insanlar
gercektende yapacagınız işleri ilgiyle takip edeceğim kolay gelsin ALLAH yolunuzu acık etsin saygılarla...
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,509
Mesajlar
1,519,030
Kayıtlı Üye Sayımız
172,165
Kaydolan Son Üyemiz
gül93

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst