selamlar
şubat ayında aldığım niva mı (adı kermit ) son 15 gün içinde yollara geri dönderiyorum... valla onu toplarken ömrümden ömür gitti. mükemmel bir arkadaş oluyor. onu bir ev gbi yapıyorum. kahve makinesinden, sürekli basınçlı hava kompresörüne kadar olacak...
resimleri ufak ufak ekleyeceğim. önce kermit ile olan hikayemiz...
çok küçüklüğümden beri off-road a ilgim vardı benim. kendime uzaktan kumandalı jip yapar toza toprağa sokardım. almanın vakti geldiğinde osmaniyede bulduk bir tane. aramızda var 1200 km yol... yeni toplanmış (mış). araç da resim de çok güzeldi. atladık arkadaşımla uçağa gittik. tahmin ettiğimiz kadar temiz değildi ama biraz da pazarlık yaparak aldım kermiti.. önce ön şaftı söktük çıktık yola. arkadaşım sürüyor ben yattım. 50 km sonra çekti sağa. bişey koptu zıpladı gitti dedi. aradık arabada eksik sağ paçalıktı bir tek. dedik o uçtu heralde...
pozantıda ben aldım yavru ceylanı yola devam 80 km/s ile. 170. km de km teli koptu. kısmet dedik devam ettik. meğerse şanzıman ilk sinyalleri o şey koptuğunda vermiş.
her yakıt alışımızda yeni bir ses veriyor ama bir önceki sesten eser yok. istanbula 18 saatte geldik. köprü trafiğinde orta diferansiyel kulağından çıkarakk tek tarafından düştü Cheesy vites kolundan çekerek oturttuk. bir kere daha düştü yine oturttuk.
artık evime 100 metre yok araçtan çıkan ses dehşet. sanki şaft yerde sürünüyor. parkettim aracı çıktım iki saat uyudum indim yine düşmüş şanzıman Cheesy taktım 200 metre aşağıdaki dükkanıma gittim parkettim.
ertesi sabah benim arkadaş işe gideyim derken olduğu yerde şaftın istavrozunu kırmış. tabi sağlam bir fırça Smiley
aracı dükkana aldığımda gördük ki 50. km de kopup giden şey altı köşe takozun yarısıymış. yarım altıköşe takoz ile 1150 km yol yaptı kimsenin beğenmediği niva.
bizi yolda bırakmadı evimize kadar getirdi, evimizin önünde bıraktı kendini.
şimdi heryerini güzelce söktüm kaportası yapılıyor. hiç beklemediğimiz yerde çürükler çıktı ama canlandıracam onu.
çok güzel çok farklı bir niva geliyor yakında...
saygılar...
ilk hali bu kermit'in...
sırasıyla bütün resimler gelecek...
bizi izlemeye devam edin 8)
önce kermit i güzelcene anadan üryan soydum
bağırsaklarını dışarı çıkardım
kaportasına başladık ki tutup 5000 tl versem bu kadar güzel toplanamazdı...
kermit e can veren Cengiz Usta! her akşam iş çıkışı gelip gece yarılarına kadar bıkmadan usanmadan en ufak ayrıntısına kadar yaptı. ne kadar teşekkür etsem azdır...
bagaj problemi bu araçların olmaz ise olmazı. Halil Ustamız 2 mm sertleştirilmiş sacdan lpg yuvasını yaparak cuk diye oturttu. 60 litre lpg tankı artık görünmüyor teşekkürler Halil Ağa!
kardeşimden öte ortağım Kadir Usta ile altını kaplarken... alt taraf komple temizlendikten sonra 1 kat astar atıldı. onun üzerine bütün ek yerleri çekomastik yapıldı, üzerine 4 kat arayla pütür atıldı. 12 tane pütür yedik altta
ve kaporta işi bitti sırada boya var...
boya işlemi 2.5 hafta sürdü. aracın büyük bir bölümü soyulduktan sonra gerekli yerler çekomastik ile desteklenerek iki kat astar ve iki kat boya atıldı... hiçbir işçilikten kaçmayan muammer ve muhammet usta ya teşekkür ederim. çil çil oldu kermit
boyadan çıktıktan sonra doğru egzosa götürdüm. 3 gün egzoscuda kaldıktan sonra Şükrü Usta bir amerikanın sesini vermeye başardı sanki V8 motor var çekiş acayip arttı. çift çıkış olarak arka çamurluğun önünden dışarı çıkartıldı...
daha önceden 4 kat antipas boya, bağlantı yerlerine çekomastik çektikten sonra 4 kat pütür atmıştık. bu pazar da akşama kadar aracın içi ile uğraştık... tabaka zift ile aracın içini tamamen kapladık. gerçi henüz bitmedi hala devam ediyoruz. şimdilik bu kadar. bitirdikce resimleri ekleyeceğim
saygılar...
şubat ayında aldığım niva mı (adı kermit
resimleri ufak ufak ekleyeceğim. önce kermit ile olan hikayemiz...
çok küçüklüğümden beri off-road a ilgim vardı benim. kendime uzaktan kumandalı jip yapar toza toprağa sokardım. almanın vakti geldiğinde osmaniyede bulduk bir tane. aramızda var 1200 km yol... yeni toplanmış (mış). araç da resim de çok güzeldi. atladık arkadaşımla uçağa gittik. tahmin ettiğimiz kadar temiz değildi ama biraz da pazarlık yaparak aldım kermiti.. önce ön şaftı söktük çıktık yola. arkadaşım sürüyor ben yattım. 50 km sonra çekti sağa. bişey koptu zıpladı gitti dedi. aradık arabada eksik sağ paçalıktı bir tek. dedik o uçtu heralde...
pozantıda ben aldım yavru ceylanı yola devam 80 km/s ile. 170. km de km teli koptu. kısmet dedik devam ettik. meğerse şanzıman ilk sinyalleri o şey koptuğunda vermiş.
her yakıt alışımızda yeni bir ses veriyor ama bir önceki sesten eser yok. istanbula 18 saatte geldik. köprü trafiğinde orta diferansiyel kulağından çıkarakk tek tarafından düştü Cheesy vites kolundan çekerek oturttuk. bir kere daha düştü yine oturttuk.
artık evime 100 metre yok araçtan çıkan ses dehşet. sanki şaft yerde sürünüyor. parkettim aracı çıktım iki saat uyudum indim yine düşmüş şanzıman Cheesy taktım 200 metre aşağıdaki dükkanıma gittim parkettim.
ertesi sabah benim arkadaş işe gideyim derken olduğu yerde şaftın istavrozunu kırmış. tabi sağlam bir fırça Smiley
aracı dükkana aldığımda gördük ki 50. km de kopup giden şey altı köşe takozun yarısıymış. yarım altıköşe takoz ile 1150 km yol yaptı kimsenin beğenmediği niva.
bizi yolda bırakmadı evimize kadar getirdi, evimizin önünde bıraktı kendini.
şimdi heryerini güzelce söktüm kaportası yapılıyor. hiç beklemediğimiz yerde çürükler çıktı ama canlandıracam onu.
çok güzel çok farklı bir niva geliyor yakında...
saygılar...
ilk hali bu kermit'in...
sırasıyla bütün resimler gelecek...
bizi izlemeye devam edin 8)
önce kermit i güzelcene anadan üryan soydum
bağırsaklarını dışarı çıkardım
kaportasına başladık ki tutup 5000 tl versem bu kadar güzel toplanamazdı...
kermit e can veren Cengiz Usta! her akşam iş çıkışı gelip gece yarılarına kadar bıkmadan usanmadan en ufak ayrıntısına kadar yaptı. ne kadar teşekkür etsem azdır...
bagaj problemi bu araçların olmaz ise olmazı. Halil Ustamız 2 mm sertleştirilmiş sacdan lpg yuvasını yaparak cuk diye oturttu. 60 litre lpg tankı artık görünmüyor
kardeşimden öte ortağım Kadir Usta ile altını kaplarken... alt taraf komple temizlendikten sonra 1 kat astar atıldı. onun üzerine bütün ek yerleri çekomastik yapıldı, üzerine 4 kat arayla pütür atıldı. 12 tane pütür yedik altta
ve kaporta işi bitti
boya işlemi 2.5 hafta sürdü. aracın büyük bir bölümü soyulduktan sonra gerekli yerler çekomastik ile desteklenerek iki kat astar ve iki kat boya atıldı... hiçbir işçilikten kaçmayan muammer ve muhammet usta ya teşekkür ederim. çil çil oldu kermit
boyadan çıktıktan sonra doğru egzosa götürdüm. 3 gün egzoscuda kaldıktan sonra Şükrü Usta bir amerikanın sesini vermeye başardı
daha önceden 4 kat antipas boya, bağlantı yerlerine çekomastik çektikten sonra 4 kat pütür atmıştık. bu pazar da akşama kadar aracın içi ile uğraştık... tabaka zift ile aracın içini tamamen kapladık. gerçi henüz bitmedi hala devam ediyoruz. şimdilik bu kadar. bitirdikce resimleri ekleyeceğim
saygılar...