Ynt: Kum Paletini Neden Hep Land Rover Ailesinde Görürüz ?
Land ailesinin araçları genelde ince lastikli oluyor. yani yapısına ve ağırlığına göre ince lastikli. buda milimetre kare ye uygulanan basıncı yükseltiyor.
arazide çok çok güzel bir avantaj olsada kumda milimetre kareye düşen basınç miktarınız az olmalıki aracınız batmadan ataletle ilerlesin
Kum harici çamurda,karda dağda taşta ince lastik yüksek (basıç miktarı) aracın her yerden tutunarak geçmeseni sağlıyor.
Kesinlikle haklisiniz.Liste yapinca,gerekenler insani sasirtiyor.
Ihtiyaclari koymak icin resmen kamyon lazim.
Araci koyacak yer olsa bizi Unimog paklar.
Ynt: Kum Paletini Neden Hep Land Rover Ailesinde Görürüz ?
mossin nagant' Alıntı:
Land ailesinin araçları genelde ince lastikli oluyor. yani yapısına ve ağırlığına göre ince lastikli. buda milimetre kare ye uygulanan basıncı yükseltiyor.
arazide çok çok güzel bir avantaj olsada kumda milimetre kareye düşen basınç miktarınız az olmalıki aracınız batmadan ataletle ilerlesin
Kum harici çamurda,karda dağda taşta ince lastik yüksek (basıç miktarı) aracın her yerden tutunarak geçmeseni sağlıyor.
çok çok çok doğru bir tespit kısa ve öz olarak ancak böyle açıklanabilirdi sonuç olarak her defender a bi çift palet gerek yazın sıcak kumsallarda kışın karlı dağlarda yolda kalmamak için
Ynt: Kum Paletini Neden Hep Land Rover Ailesinde Görürüz ?
Hastasıyız dedeeeeeeeeeeeee Defendere herşey yakışır 2.5 tonluk ağır abi o. Defender için aynı zamanda aracımda moto cross da bulunsun arazide lazım olsun diyorsanız portatif sökülüp takıla bilen kullanışlı bir motor taşıyıcı fikrim var patenti yok düşünen varsa http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=94229.new#new imalat size kalmış.