L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan nrlates Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 209
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 80,545
Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

nitroces' Alıntı:
mete benimde snorkel geldi.yaklaşık 20 gün sürdü.dün elime geçti bugün monte için sanayi ye bıraktım aracı.işten sonra alacağım.

yardımların için teşekkürler.
Güle güle, derin sularda kullanmanı dilerim. :smiley:
kesme işleminden sonra boyatmayı unutma.
Sanırım 1-2 haftaya kadar aracım turuncu renkle kaplanacak:smiley:) renk konusunda önerisi olanlar varsa lütfen belirtsin.
şu anki fikrim tavan, dodikler ve ön tampon koruma siyah olacak. diğer bölümler, turuncu. Belki kabinide siyah yapabilirim.
 

Etiketler
Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

Mete Bey turuncu ve fıstık yeşili gerçekten çok güzel oluyor benimde kafamda aracı kaplatma fikri var hemde kamuflaj yaptırmak istiyorum ama ruhsata işletme işletilse bile trafikte rahat vereceklerini sanmıyorum bizim araçları komple kaplatmanın maliyeti ne oluyor acaba? Burak.
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

magnum06' Alıntı:
Mete Bey turuncu ve fıstık yeşili gerçekten çok güzel oluyor benimde kafamda aracı kaplatma fikri var hemde kamuflaj yaptırmak istiyorum ama ruhsata işletme işletilse bile trafikte rahat vereceklerini sanmıyorum bizim araçları komple kaplatmanın maliyeti ne oluyor acaba? Burak.
Burak Bey maliyet 1500-2000tl arası tutacakmış.
Fıstık yeşili hiç düşünmemiştim ama kaplamadan önce bir photoshop çalışması olacak. Bu rengide değerlendireceğim. Balıkesir sonax da yapılacak.
Trafikte rahat vermeyecekler derken polisimi kasdettiniz? Ruhsata işli ise ne gibi sorun çıkarabilirlerki?
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

ProntoBasso' Alıntı:
Arkadaşlar olayı şöyle açıklamak lazım,
Lsd yani limited slip differantial yarım, R/D lock ise tam kilit, yani önler detroit true track arkalar ise arb air locker gibi çalışıyor,
Bu yazdığım iki marka orjinalinde DİFF kilit bulunmayan tüm arazi araçlarının sonradan taktırdığı OEM kilit markaları ve kullanılan en yaygın kombinasyon. (bilmeyenler için)
Auto traction Control System ATCS ise son teknoloji araçlarda bulunan bir sistem, örneğin Discovery 3 gibi,
Bu sisteminde çok büyük artıları var hangi lastik diğerinden fazla dönme eğilimine giriyorsa o lastiği durdurup diğerinin hızına elektronik bir devre vasıtasıyla çekiyor.
siz, şimdi şanzımanımı kitliyim arka diferansiyelin killidini şimdimi açıyim birazdan mı açarım falan gibi düşüncelere girmiyorsunuz akıllı beyin hepsini sizin için yapıyor.
Ancak bilindiği üzere elektronik malzeme arazi araçlarında ne kadar azsa o kadar iyi. kirden çamurdan sudan tüyden yünden arada sapıtabiliyormuş. arabaya reset atmak için servise çekici üstünde giden birkaç discovery3 okudum. Ama youtube dan discovery 3 lerin bazı videolarını izlerseniz ATCS nin de çok avantajlı bir sistem olduğunu görürsünüz. özellikle bir video vardı öyle dik bir kayalık yamaç ki araba geri devrilecek sanıyorsunuz disco 3 o yokuşta durup sonra tekrar hareket ediyor. bu eski tip araçlarla imkansız yapamayacağınız birşey ATCS nin bir nimeti.
Yani kısaca bizim araçlarda hem defenderlarda fabrikasyon çıkışı bulunan şanzıman kilidi (ön ve arka lastiklerin eşit süratte dönmesini sağlayan)
Hem çok nadir araçta orjinal bulunan ARB air locker muadili %100 arka diferansiyel kilidi (LC lerde var sanırım)
hemde önlerde Detroit muadili Limited slip differantial (sınırlı kaydırmalı diferansiyel) yani LSD mevcut,
Hem de 4x4 ve 4x2 istediğiniz tahrikte kullanabiliyorsuuz.
Bu özelliklerin herbirinin fabrikasyon olarak bulunduğu çok fazla araç yok.
Heleki bu fiyata hiç yok.
bu araç bence arazi için bu fiyata alınabilecek en iyi fiyat performans değerini veren arazi aracı.
Şunu da eklemek lazım hemen hemen hiçbir arazi aracı fabrikasyon araziye dalabilecek yetenekte değil. L200 de değil hard offroad yapıcaksanız her arabayı modifiye edeceksiniz. ne kadar arazi şartlarına yaklaştırırsanız yol şartlarından o kadar uzaklaşacaksınız. bu işin kuralı bu.
L200 ofroad için hazırlamak uygunmu değilmi siz düşünün işte.
Hee konfor benim için önemli değil usta sanayi yağ pas uğraşırım problem yok 35 milyar veremem diyosanız alın bir CJ yada defender,
yok abi ben uğraşamam cj defender eski araba kullanmam parada benim için önemli değil babam milletvekili diyosanız hiç kasmayın alın bi Rubicon pajero yada land cruiser onu modifiye edin dalın araziye.
Ama diyosanız benim bütçe belli, ama hem konfor ararım hem modeli yüksek olsun arazidede beni utandırmasın o zaman bu başlığı okuyorsunuzdur ve doğru karardasınızdır.


Selamlar herkese.

Herkese Selamlar,

Bu konuyu ben açmıştım şimdi Grand vitaraya biniyiroum. Arazi için biraz modifikasyon yaptım.
Ama hala aklımda L200 var.

Mert beye bu kadar aydınlatıcı bilgiler verdiği için çok teşekkür ediyorum.
Herkes için çok aydınlatıcı ve anlaşılır bilgiler.
 





Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

lokosit' Alıntı:
Burak Bey maliyet 1500-2000tl arası tutacakmış.
Fıstık yeşili hiç düşünmemiştim ama kaplamadan önce bir photoshop çalışması olacak. Bu rengide değerlendireceğim. Balıkesir sonax da yapılacak.
Trafikte rahat vermeyecekler derken polisimi kasdettiniz? Ruhsata işli ise ne gibi sorun çıkarabilirlerki?
Evet Mete Bey polisi kastetmiştim kamuflaj işletemezsin diyorlar bilerekmi diyorlar yoksa bilmedenmi bende anlamadım ???
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

magnum06' Alıntı:
Evet Mete Bey polisi kastetmiştim kamuflaj işletemezsin diyorlar bilerekmi diyorlar yoksa bilmedenmi bende anlamadım ???
İyice araştırayım bari, orijinal dakar versiyonuda kamuflajlı değilmi?Polisinde birinin dediği diğerine uymuyor maalesef.
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

mete bence kaplama yerine orjınal yuksekltme kiti al,kaplama sorun olacak.benim arkadaslarım zevk için değilde reklam amaçlı araç kaplamaları yapmışlardı sorun oldu.izne tabi sanırım.ancak nasıl bir izin bilmiyorum sanırım tüv-trafik tescil onayı gerekiyor.
ancak şeffaf ciziklere karşı pvc kaplatabilirsin sorun olmaz.

tekrar ediyorum bence aracında kalıcı olan bir modifikasyona harca o ayırdığın ücreti.ben kıyabilsem orjinal yükseltme kiti alırım kesin, ancak o paraya kıyamıyorum ancak aklımda kesin alırım bir gün.

kolay gelsin.
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

nitroces' Alıntı:
mete bence kaplama yerine orjınal yuksekltme kiti al,kaplama sorun olacak.benim arkadaslarım zevk için değilde reklam amaçlı araç kaplamaları yapmışlardı sorun oldu.izne tabi sanırım.ancak nasıl bir izin bilmiyorum sanırım tüv-trafik tescil onayı gerekiyor.
ancak şeffaf ciziklere karşı pvc kaplatabilirsin sorun olmaz.

tekrar ediyorum bence aracında kalıcı olan bir modifikasyona harca o ayırdığın ücreti.ben kıyabilsem orjinal yükseltme kiti alırım kesin, ancak o paraya kıyamıyorum ancak aklımda kesin alırım bir gün.

kolay gelsin.
Fatura ile TÜV den geçtikten sonra ruhsata işlenecekmiş.
Sadece yükseltme yapmak yetmiyorki, yükselttikten sonra lastikde ister. Zaten elimde 3 takım lastik ve jant var.Yükseltmeyi daha sonra düşünüyorum.
 




Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

[attachment=1]

1H3N2V7B4D6G4A3X1U4J2A5X.jpg
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?



Bu arabayı Ümit abiler iyi yaptı güzel yaptılarda araç üzerinde büyük hataları olduğunu kendileride biliyorlar.

Yoksa bu araç ortalığı kasıp kavurur.

Nasipse ben bunun 2011 model orjinal 178 hp olanını yapıcam ..
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

Bu araçlarla istediğin kadar uğraş 4 4 lük off road aracı olur fakat off-road yarış aracı olmaz bence. Araç çok ağır geliyor. Anca kasası ile oynanır ise ağırlık azaltılır ise belki.
 





Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,095
Mesajlar
1,528,650
Kayıtlı Üye Sayımız
166,832
Kaydolan Son Üyemiz
hasankaraalioglu

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst