evet arkadaşlar
düz dizelmi yok sa lpgli DEFENDER Mİ?
bakım ve işletme maliyetleri açısından görüşleriniz cok önemli benim için sadece hafta sonları kullanacağım tamamen hobi amaçlı olacak şehir içinde sadece şehire girmek ve çıkmak maksatı ile kullanırım herhalde
dizelden şaşma su geçişlerinde rahat edersin ayrıca herşeyi yakar 10 numara asfalt zift aklına ne gelirse performans benzinli ile aynı tdi alırsan o çok çok iyi yalnız şunu bil yokuş çıkarken seni baya bilir araç ama uygun fitesle ve yavaş olarak her yere cıkar
ayrıca senden telefon bekledim veya ereğliye gel seni gezdireyim araçın performansını gör beklentilerini ve aracı mukayese et ona göre al off roatta kural aracın yolda kalmamamsıdır hızlı gitmek değil yani yarışmıyorsan
onur arkadaşım
cok teşekkkür ediyorum ilginize inşallah en kısa zamanda tanışma fırsatımız olur. düz dizel konusunda hepiniz mutabıksınız anlaşılan bu da demek oluyorki en az 15.000 ytlden baslayan fiyatlarla bir araç bakacaz. ama bu para verilince hemen arazi olabilecezmi yoksa sanayi yolları epey meşgul edip para dokmeye devam edecekmiyiz ;D
sahibinden.com da 2 araba buldum hoşuma giden biri trabzonda biri antalyada antalyaya 23 nisanda gidecem kongre var o zamana kadar satılmazsa bakabilirim iyisi nasaıl analşaılarki bu meretin
foruma fotograf nasıl yukleye bilirim ? araçları göstereydim size
bu ise istanbulda 10.000 ytl ye bırakırlar herhalde 84 model orjinal 40 .000 km imiş benzinli 2.5 motor ceki demiri ve vinçde varmış ufaktefek ama toklu ben tipine hayran oldum hem pek kimsede boyle model yok alışılmadık ve sempatik
seçenek ilk 110'dan yana olmalı derim. üstü kapalı kasa soğukta yağmurda karda kullanılır... yazın gece üstünde yatarsın. süper manzaralı olur. üstü açık kasa oturma alanı darlığı nedeniyle problemli. ama yük taşıyacak bi insansan, tabii ki faydalı. üçüncü aracı unut. o makaslı... modifiye edilir ama, başarılı olmaz. Aşkın'ın indirim yapacağını da zannetmiyorum.
teşekkkürler engin arkadaşım
artık nasıl bir araç alacağım kafamda şekillendi. Alınca şöyle evladiyelik olmalı bu anlaşıldı.işin ucuzuna kaçamayacağız bir de herhalde mutlaka ufak tefek masraf etmek lazım yavaş yavaş insanın gönlüne göre olması için
Merhaba ERdil Bey,
Antalyadaki aracda sizin bir meslektasınızda. Orjinal Camel Trophy icin hazırlanmıs, bir arac. Aldıktan sonra yapmanız gereken fazla birsey yok araca. Yapacaklarınızda keyfe keder seyler olur.
Gecen hafta kaportadaki problemlerde giderildi ve arac boyandı. Bende o araca niyetlenmistim ancak su anda biraz daha beklemem gerekiyor. Bence aracı kacırmayın (elbette bir gösterdikten sonra)
Bu arada bu aracın tüketimi 15 lt / 100 km dizel. Bilginize.
Tanju bey öncelikle hayırlı olsun dileklerimi iletmek istiyorum .
bende 88 model düz dizel LR 110 kullanıcısıyım.diğer arkadaşlarında söylediği gibi çok süratli ve konforlu bir araç olmamakla beraber 50 yılı aşan bi sürede dünya üzerinde kullanılan ve ilk günden bugüne kadar çizgilerinde çok fazla değişikliğe uğramamış klasik bir araç sahibisiniz artık.sanırım sizin aracınızda düz dizel 2.5 yada 2.4 motora sahiptir.bu motorlar gürültülü motorlar olması sebebi ile ses izalasyonu için maksimum önem ve özeni göstermenizi öneriyorum.eğer motor şu an kaput içinde değilse döşemecilerin pestil dediği tekstil kırıntılarından yapılmış izolasyon maddelerini hem içten hemde dıştan ön göğüse yapıştımanızı ondan tavsiye ediyorum.taban döşemesi için mevcut sacın üzerine baklava desenli taban döşeme malzemeleri var .paspas şeklinde kesik yerleştirebilirsiniz.yıkaması oldukça kolay olan bu maddeleri tavsiye ediyorum.ben aracımın içini hortumla bile yıkayarak temizliyorum.ayrıca eğer araçta yoksa arka tarafa çorum tipi kalorifer takmak sizin için iyi olacaktır.araç hacminin geniş olması sebebi ile orjınal kalorifer ile ısıtılması çok iyi olmaz. bunların dışında motor pompa şanzıman difransiyel gibi mekanik kontrolleri zaten yapmış olduğunuzu düşünüyorum.bol LR li günler dilerim. MEHMET AKİF BETEN /// SAFRANBOLU