aykutturhan
Ana Kamp
- Mesajlar
- 88
- Tepkime Puanı
- 0
bu aracı camurlar içinde görmeyince üvey evlat muamelesi yapmışız.
MBT resmi sitesinden alıntılarla aracı tanıtmaya calısacağım. akabinde sahsi görüşlere yer veririz.
GL 320 CDI 4MATIC ve GL 420 CDI 4MATIC
[attachment=1]
GL 320 CDI 4MATIC ve GL 420 CDI 4MATIC
GL 320 CDI 4MATIC motor neslinin en yeni üyesi bir V6 dizel tarafından desteklenmektedir. Çok hassas yakıt ölçümü ve enjeksiyon zamanlaması temin etmek için piezoelektrik enjektörler kullanan bir yüksek basınçlı doğrudan enjeksiyon sistemine sahiptir.
Motorun geliştirilmesinde geleneksel bir dizel birimine kıyasla; zincir aktarımının optimize edilmesi ve yeniden tasarlanan motor kapağı tarafından ses seviyelerinin azaltılması gibi yenilik ve ilerlemeler sağlanmıştır.
Tüm bu özellikler 165 kW (224 hp) motor gücü sonucunu vermektedir. GL 420 CDI 4MATIC'deki motor da EU4 emisyon değerlerine uyabilmek için bir partikül filtresiyle donatılmıştır.
GL 420 CDI 4MATIC silindir başına dört valfli ve yüksek basınçlı doğrudan enjeksiyon sistemli yeni geliştirilen V8 dizel motoruna sahiptir. 225 kW (306 hp) motor gücü ve 700 Nm azami tork sağlamaktadır.
GL 320 CDI 4MATIC:
Ortalama yakıt tüketimi: 9.7–10.0 litre/100 km
GL 420 CDI 4MATIC: Ortalama yakıt tüketimi: 11.6–11.8 litre/100 km
7G-TRONIC 7 vitesli otomatik şanzıman
[attachment=2]
7G-TRONIC otomatik şanzıman, mevcut duruma ve sizin sürüş stilinize göre daima en uygun vitesi bularak ve tekerleklere yüksek çekiş/ivme gücü sağlayarak işin zor kısmını sizin yerinize yapar.
Hızı bir dereceye kadar artırmak istediğiniz takdirde vites küçültmeyle birlikte ivme sağlama işlevi faaliyete geçer: Gaz pedalına köküne kadar basın ve böylece şanzıman azami ivme için hemen en uygun vitesi seçsin.
Daha keskin ivme tepkileri için vites düşürürken bazı vitesler bile atlanabilir. İstediğiniz takdirde, direksiyon simidi vites değişim tuşlarını kullanarak vitesleri elle de değiştirebilirsiniz
Güç Aktarımı (GL 320 CDI)
Sürüş Sistemi : 4x4 Elektronik çekiş sistemli 4ETS
Şanzımanlar : 7G-TRONIC
Otomatik Şanzıman Oranları : 4.38/ 2.86/ 1.92/ 1.37/ 1.00/ 0.82/ 0.73/ R1 3.42/ R2 2.23
Son Dişli Aktarma Oranı : 3.45
Yürüyen Aksam (GL 320 CDI)
Ön Aks :Çift salıncak kollu süspansiyon
Arka Aks :Çift salıncak kollu süspansiyon
Amortisör (ön/arka) :AIRMATIC / Havalı süspansiyon, uyarlanabilir süspansiyon
Lastik Ebatı (ön) 265/60 R 18 H
Lastik Ebatı (arka) 265/60 R 18 H
Direksiyon Hidrolik kremayer direksiyon sistemi
Frenler (ön) Havalandırmalı disk fren
Frenler (arka) Havalandırmalı disk fren
Silindir sayısı/düzeni V6
Silindir Hacmi (cm3) 2987
Nominal Güç (kw( HP) 165 [224]/3800
Nominal Tork 510/1600-2800
Sıkıştırma Oranı 17.7 : 1
Hızlanma 0-100 km km/h (sn) 9.5
Azami Hız Yaklaşık (km/h) 210
OFROAD
GL'nin altı parçalı plastik gövde altı panelleri arazi sürüşünde ekstra koruma sağlar.
Standart olarak bulunan Off-Road paketi, ön tarafta paslanmaz çelikten yapılan takviyeli bir kartelle bu korumayı tamamlamaktadır.
Sudan geçiş derinliği 90 mm yükseltilerek 600 mm seviyesine çıkarılmakta ve böylece kayalık arazide veya suda geçişleri kolaylaştırmaktadır.
ADS ve 4 ETS sayesinde aracın sürekli stabil konumda olması sağlanmaktadır. Araç, arazi kullanımında da asfalt sürüşteki gibi düz ve sessiz bir sürüş sağlayabilmesi amacına yönelik geliştirilmiştir.
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
MBT resmi sitesinden alıntılarla aracı tanıtmaya calısacağım. akabinde sahsi görüşlere yer veririz.
GL 320 CDI 4MATIC ve GL 420 CDI 4MATIC
[attachment=1]
GL 320 CDI 4MATIC ve GL 420 CDI 4MATIC
GL 320 CDI 4MATIC motor neslinin en yeni üyesi bir V6 dizel tarafından desteklenmektedir. Çok hassas yakıt ölçümü ve enjeksiyon zamanlaması temin etmek için piezoelektrik enjektörler kullanan bir yüksek basınçlı doğrudan enjeksiyon sistemine sahiptir.
Motorun geliştirilmesinde geleneksel bir dizel birimine kıyasla; zincir aktarımının optimize edilmesi ve yeniden tasarlanan motor kapağı tarafından ses seviyelerinin azaltılması gibi yenilik ve ilerlemeler sağlanmıştır.
Tüm bu özellikler 165 kW (224 hp) motor gücü sonucunu vermektedir. GL 420 CDI 4MATIC'deki motor da EU4 emisyon değerlerine uyabilmek için bir partikül filtresiyle donatılmıştır.
GL 420 CDI 4MATIC silindir başına dört valfli ve yüksek basınçlı doğrudan enjeksiyon sistemli yeni geliştirilen V8 dizel motoruna sahiptir. 225 kW (306 hp) motor gücü ve 700 Nm azami tork sağlamaktadır.
GL 320 CDI 4MATIC:
Ortalama yakıt tüketimi: 9.7–10.0 litre/100 km
GL 420 CDI 4MATIC: Ortalama yakıt tüketimi: 11.6–11.8 litre/100 km
7G-TRONIC 7 vitesli otomatik şanzıman
[attachment=2]
7G-TRONIC otomatik şanzıman, mevcut duruma ve sizin sürüş stilinize göre daima en uygun vitesi bularak ve tekerleklere yüksek çekiş/ivme gücü sağlayarak işin zor kısmını sizin yerinize yapar.
Hızı bir dereceye kadar artırmak istediğiniz takdirde vites küçültmeyle birlikte ivme sağlama işlevi faaliyete geçer: Gaz pedalına köküne kadar basın ve böylece şanzıman azami ivme için hemen en uygun vitesi seçsin.
Daha keskin ivme tepkileri için vites düşürürken bazı vitesler bile atlanabilir. İstediğiniz takdirde, direksiyon simidi vites değişim tuşlarını kullanarak vitesleri elle de değiştirebilirsiniz
Güç Aktarımı (GL 320 CDI)
Sürüş Sistemi : 4x4 Elektronik çekiş sistemli 4ETS
Şanzımanlar : 7G-TRONIC
Otomatik Şanzıman Oranları : 4.38/ 2.86/ 1.92/ 1.37/ 1.00/ 0.82/ 0.73/ R1 3.42/ R2 2.23
Son Dişli Aktarma Oranı : 3.45
Yürüyen Aksam (GL 320 CDI)
Ön Aks :Çift salıncak kollu süspansiyon
Arka Aks :Çift salıncak kollu süspansiyon
Amortisör (ön/arka) :AIRMATIC / Havalı süspansiyon, uyarlanabilir süspansiyon
Lastik Ebatı (ön) 265/60 R 18 H
Lastik Ebatı (arka) 265/60 R 18 H
Direksiyon Hidrolik kremayer direksiyon sistemi
Frenler (ön) Havalandırmalı disk fren
Frenler (arka) Havalandırmalı disk fren
Silindir sayısı/düzeni V6
Silindir Hacmi (cm3) 2987
Nominal Güç (kw( HP) 165 [224]/3800
Nominal Tork 510/1600-2800
Sıkıştırma Oranı 17.7 : 1
Hızlanma 0-100 km km/h (sn) 9.5
Azami Hız Yaklaşık (km/h) 210
OFROAD
GL'nin altı parçalı plastik gövde altı panelleri arazi sürüşünde ekstra koruma sağlar.
Standart olarak bulunan Off-Road paketi, ön tarafta paslanmaz çelikten yapılan takviyeli bir kartelle bu korumayı tamamlamaktadır.
Sudan geçiş derinliği 90 mm yükseltilerek 600 mm seviyesine çıkarılmakta ve böylece kayalık arazide veya suda geçişleri kolaylaştırmaktadır.
ADS ve 4 ETS sayesinde aracın sürekli stabil konumda olması sağlanmaktadır. Araç, arazi kullanımında da asfalt sürüşteki gibi düz ve sessiz bir sürüş sağlayabilmesi amacına yönelik geliştirilmiştir.
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]