Ynt: Mitsubishi L 200 Test Gezisi ( 08.06.2008 )
Aracınız genel olarak güzel ancak..Konu Offroad olacaksa, bu yazdıklarım önemli olacaktır.
Ofroad için girilen arazi şartlarında yan basamaklar aracı açalttıgı için engellere takılacak ve problem olacaktır.
Ben arabamı aldığım gün soktüm, tamamen görüntü amaçlılardı, Offroad için yapılacak yan demirler görüntü değil fonksiyon içermelidir. Kaya geçişlerinde araç yaslandıgında aracı taşımalı ve gerektiginde yan çekmelerde aracı taşıyacak güçte olmalıdırlar.
aksi taktirde aracı alçatma dan başka fonksiyonları olmayacaktır.(Şehir içi kullanımı kastetmiyorum)
Bu lastikler ile çamur zeminlerde çekiş kaybına ugrarsınız, geçilebilecek kolay parkurlarda dahi problem olacaktır.
Konu offroad bozuk ve çamur zemin ise gireceginiz parkurların zorluk derecesine göre A/T veya M/T lastik almanızı öneririm.
Araç yükseltme kiti demir tampon ve vinç arazi için gerekli ve olamasında çok fayda olacak eklemelerdir.
Offroad tutukusu sardıkça giderek daha agır yerlere girecek , girdikçe eksikleri tektek fark edeceksiniz.
(bende oldugu gibi)
Sonuç = Araç zaten sevdiğim ve taktir ettigim bir pickuptır, ilaveler ile mükemmele dogru gidebilir. Tekrar hayırlı ve ugurlu olsun.
Saygılarımla
Hakan Irıklı