Mitsubishi L 200 Test Gezisi ( 08.06.2008 )

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mogzilla Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 38
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 17,353
evet bendekide zaten fabrika çıkış hali lastikleridahi orjinal bu halde olmasına rağmen mükemmel önce navara diyodum ama şimdi iyiki almamışım diyorum.
 

Etiketler








Kumda araç kullanımı ve batmadan yol almak zordur, kum= her an bir yerlerde tuzak :smiley: keyifli bir gün oldugu kesin, batmamak ise ayrı bir durum :smiley: tebrik ederim.
 


Aracı bugüne kadar hep teoride değerlendirmiş ve teorik olarak en iyi olduğunu söylemiştim haftasonu yaşadığımız bu deneyimden sonra uygulamada da teorik ile ters düşen bir yanına rastlamadık.
Kullandığım araç otomatik vitesli intercooler'lı modeldi ve çamurlu zeminde de yumuşak zeminde de sorunsuz geçiş sağladı.
Lakin HT lastiklerin çamurda pek randımanlı olmadığını söyleyebilirim ama kumda kesin dönüşlerde, kalkışlarda beklediğimden daha iyi çıktı.
Bir kere aracı şehir içinde o kadar rahat kullanıyorsunuz ki koca kamyoneti nasıl park edicem diye düşünmenize gerek kalmıyor çünkü direksiyon hem hafif hemde turu aracın hakimiyetine elverişli. Dar dediğiniz yere bile 2-3 hamlede giriş yapıyorsunuz.
Güçlü ve çevik motoru ile ışıklarda benim diyen binek otomobil ile kalkış yapabiliyorsunuz (AT'lerde hızlanma biraz gecikiyor ama çok seri yinede).
En önemli özelliği ise geniş tekerlek boşluğu sayesinde sadece lastik değişimi ile araziye hazır hale getirebilme imkanınız var ve hoplamalı zıplamalı yerlerde tekerlek çamurluğa sürtmüyor.
İç kabin sınıfındaki diğer araçlarla kıyaslandığında ufak gibi dursa da oldukça ferah özellikle arka koltuklarda 3 kişi omuzlar değmesine rağmen rahat seyahat ediyor.
500km'de yarım depo yakıt tüketti şehir içinde...(yaklaşık 35lt kadar)
Elektronik pusula, altimetre ve barometre var fakat eski tip eğim ölçer, barometre ve altimetre çok daha kullanışlı ve faydalıydı.
Elektronik olan pusula sadece 8 yön gösteriyor, altimetre 50m'lik birimler ile artıyor. Barometre ise yağmurlu havada yağmur bir süre yağdıktan sonra düşüş gösteriyor.
Sürücü koltuğunda tüm ayarlar elektrikli, ve ön koltuklarda ısıtma mevcut.
Ek olarak kasaya bakan camın açılabilir olması aracı kısa sürede havadar kılıyor.

Şunu da hatırlatmadan edemeyeceğim Temsa aracına okadar çok güveniyor ki gelin merkezimize ticari 4x4 lerin hepsi bizde mevcut deneyin görün, hangisi iyi ise onu alın diyor.
 



Ynt: Mitsubishi L 200 Test Gezisi ( 08.06.2008 )

Aracınız genel olarak güzel ancak..Konu Offroad olacaksa, bu yazdıklarım önemli olacaktır.

Ofroad için girilen arazi şartlarında yan basamaklar aracı açalttıgı için engellere takılacak ve problem olacaktır.

Ben arabamı aldığım gün soktüm, tamamen görüntü amaçlılardı, Offroad için yapılacak yan demirler görüntü değil fonksiyon içermelidir. Kaya geçişlerinde araç yaslandıgında aracı taşımalı ve gerektiginde yan çekmelerde aracı taşıyacak güçte olmalıdırlar.
aksi taktirde aracı alçatma dan başka fonksiyonları olmayacaktır.(Şehir içi kullanımı kastetmiyorum)

Bu lastikler ile çamur zeminlerde çekiş kaybına ugrarsınız, geçilebilecek kolay parkurlarda dahi problem olacaktır.
Konu offroad bozuk ve çamur zemin ise gireceginiz parkurların zorluk derecesine göre A/T veya M/T lastik almanızı öneririm.

Araç yükseltme kiti demir tampon ve vinç arazi için gerekli ve olamasında çok fayda olacak eklemelerdir.

Offroad tutukusu sardıkça giderek daha agır yerlere girecek , girdikçe eksikleri tektek fark edeceksiniz.:smiley: (bende oldugu gibi)

Sonuç = Araç zaten sevdiğim ve taktir ettigim bir pickuptır, ilaveler ile mükemmele dogru gidebilir. Tekrar hayırlı ve ugurlu olsun.

Saygılarımla
Hakan Irıklı
 

Ynt: Mitsubishi L 200 Test Gezisi ( 08.06.2008 )

İlginize teşekkürler nitekim aracı ticari amaçlı olarak kullanılacağımızdan şirket bünyesinde araç fabrika çıkış hali ile kalacak.
Arka kasası değişecek vs vs kaporta değişimleri olacak.
Araç anadoluda faaliyette bulunacak bu sebeple belki BFG At lastik kullanılabilir.
 


Ynt: Mitsubishi L 200 Test Gezisi ( 08.06.2008 )

İbrahimciğim hayırlı olsun. Bende 2006 L200 Magnum vardı. Hatları bu kadar yuvarlatılmamış hali. Vinçci bir arkadadaşımındı önceden. Hem de av hastası. Dolayısı ile pazarlama anlamında dolaşmadığı şehir; avcılık anlamında da girip çıkmadığı delik kalmadı Türkiyede. Sonrasında da ben haşin emellerime alet ettim. Aracın sadece ve sadece bir tek kusuru vardı.. O da şasi uzun oldugu için kısa dik geçişlerde göbeğinin üzerinde tahtravalliye kalması idi. Onun haricinde harika bir araçtı. Daha dördüncü günü sıfır Navarayı devirmiş birisi olarak konuşuyorum; pick up lar içinde tek geçerim. Ne yükseltmeye ihtiyacı var ne de bir şeye.. 35" cuk diye oturuyor zaten makineye. Kilit desen zaten çocuğun bedeninin bir parçası. 3-4 defa da MArmaris e uzun yol yaptığım için söyleyebiliyorum ki; kullanım rahatlığı; konforu kesinlikle binekleri aratmıyor.. Haa; standart teybi can sıkıcı onu biliyorum.. Aracı yine eski sahibine geri sattım. Onda bir resimleri var aracın; inanamazsın bu araç bunları nasıl yaptı diye.. Şu büyük Mitsubisi satıcısı ve servisi vardır; Ulugöller di sanırım. Aracın resimlerini çok almak istedi; reklam yapmak için; Temsa ya vermek için.. Ama kendi özelinde saklıyor... Umarım verir de koyarım..
 




Ynt: Mitsubishi L 200 Test Gezisi ( 08.06.2008 )

şöyle bir yanlış anlaşılma var aracı henüz bünyemize katmadık :D kullanım projemize uygun olan aracı her yönden tespit etmeye çalışıyoruz.
bakım, kullanım, servis, yakıt tüketimi gibi..
Bir süre daha başka model araçlarla burada sizlere naçizane görüşümü sunacağım.
İlginiz için çok teşekkür ederim, inşallah kendi aracımı aldığımda sizlerle bunu kutlayacağız :D

Korhan abicim haklısın teyp konusunda çok basite indirgemişler. Sen o kadar teknolojik unsur koy ama teyp dandirik olsun.

Murat bey pidecinin yeri konusunda da size meşhur sözümüzü hatırlatıyorum..
çok okuyan değil çok gezenbilir, çok gezen değil çok yiyenbilir ;) yedikçe yeni yerler öğreniyor insan :D
Misal Sarıyer yamaçlarında dolansanız belki şak diye karşınıza çıkar ;)
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,490
Mesajlar
1,518,776
Kayıtlı Üye Sayımız
172,150
Kaydolan Son Üyemiz
namso

Çevrimiçi üyeler



Geri
Üst