bu uygulamanın biraz daha pratik çözümü mevcut.Tekstil makinalarının parçalarını satanlarda bulunuyor elektronik vana.her fren hortumuna 1 vana koyuluyor ve butonlarıda konsala yerleştiriliyor.askıda kaldıgınızda freni sonuna kadar basıyorsunuz ve kilitlemek istediğiniz tekerin butonu kapattıgınızda hidrolik akıntısı olmadıgından teker kilitleniyor.4 tekerede uygulanabildiğinden çok güzel oluyor.vanalar 12 voltla çalışmakta tanesi 75 tl civarındaydı ben aldığımda
sami bey aracımı sattım bir kaç foto ve video vardı ama arayıp bulmam lazım.Bulunca atarın resimleri mutlaka kusura bakmayın niva ile biçok çalışmam olmuştu ama aracımı sattım ve çalışmalar hep yarım kaldı
Gerçekten de çift el freni işe yarıyorsa mükemmel bir fikir REİS. Bende bir deneme yapacağım bu konuda, bakalım nekadar işe yarar , şayet işe yararsa insanlık adına çok iyi bir hayır yapmış olursunuz.
Dursun usta , peki bu çift el frenini yaptık diyelim, araçda askıda kaldı diferansiyel oturdu lastikler havada kaldı , bu sistem bunu ortadan kaldırıyor diyorsun, yani böyle bir video hazırlarsan nasıl kurtulduğunu bizde görsek olmazmı acaba ? (Lastikler havada dönüyor ama araç kurtuluyor ilginç) en azından bu uygulamayı yapmadan önce bir fikir oluşur bizde
bu uygulamanın biraz daha pratik çözümü mevcut.Tekstil makinalarının parçalarını satanlarda bulunuyor elektronik vana.her fren hortumuna 1 vana koyuluyor ve butonlarıda konsala yerleştiriliyor.askıda kaldıgınızda freni sonuna kadar basıyorsunuz ve kilitlemek istediğiniz tekerin butonu kapattıgınızda hidrolik akıntısı olmadıgından teker kilitleniyor.4 tekerede uygulanabildiğinden çok güzel oluyor.vanalar 12 voltla çalışmakta tanesi 75 tl civarındaydı ben aldığımda
manuel traction contron olmuş bu mekaniğin modifiyeli hali.
Ancak unutmayın iki tekere binen yük tek akstan yere akar. Buda aksı kırabilir. Ve teker normal devrinin iki katı devirle döner .Ama hiç dönmemesinden iyidir.
Dursun usta , peki bu çift el frenini yaptık diyelim, araçda askıda kaldı diferansiyel oturdu lastikler havada kaldı , bu sistem bunu ortadan kaldırıyor diyorsun, yani böyle bir video hazırlarsan nasıl kurtulduğunu bizde görsek olmazmı acaba ? (Lastikler havada dönüyor ama araç kurtuluyor ilginç) en azından bu uygulamayı yapmadan önce bir fikir oluşur bizde
arka iki teker birden havada kalırsa işe yaramaz tabi ki, ama bu zor bir ihtimal. Arka iki teker birden havada kalmışsa bir şekilde (boşluğa falan düşerek), ön iki teker birden basıyordur ve bu durumda niva sadece orta diferansiyel kilidiyle de yerinden çıkar.
Ama arkadan bir teker havadaysa, önden bir teker havadaysa (çapraz geçiş ya da arabanın sadece sağ/sol tarafı çamura vs düştü), nivanın kendi orta kilidi işe yaramaz, bu tarz bir sistemle arkadan sadece tek bir teker yere basarken kurtulabilirsiniz
Dursun usta , peki bu çift el frenini yaptık diyelim, araçda askıda kaldı diferansiyel oturdu lastikler havada kaldı , bu sistem bunu ortadan kaldırıyor diyorsun, yani böyle bir video hazırlarsan nasıl kurtulduğunu bizde görsek olmazmı acaba ? (Lastikler havada dönüyor ama araç kurtuluyor ilginç) en azından bu uygulamayı yapmadan önce bir fikir oluşur bizde
Kerem arkadaşımızın acıklaması dogrudur bir aracın dört tekeri yada iki difide oturmuşsa sizi ancak oldugunuz yerden vinc kurtarır vincide baglıycak yeriniz yoksa başka bir aracın yardımıyla cıka bilirsiniz. Böyle bir durumda tek arac ve yanlız başınıza kalmışsanız cebinizde yakın cevreden traktör veya zize yardımcı ola bilecek başka dört ceker aracı olan bir tanıdıgınızın tel numarası yoksa yada cekim gücünün dışındaysanız allah yerdımcınız olsun