Teker bilyaları, rot, rotil, kaliper, fren beyni, fren ana merkezi, balatalar, frne hortumları, benzin hortumları, radyotör hortumu vs. Ön takımları tamamen değiştirdim. Frenler çok güzel oldu.
Orijinal karbüratörü değiştirince zaten arabanın rölantisi, sesi her şey düzeldi.
En önemlisi arabayı klasik ateşlemeden, elektronik ateşlemeye çevirttirdim. Böylece meksefeydi, platin meme yapmıştı, vs. gibi dertlerden artık kurtuldum. Cidden performans çok değişti.
Şarj dinamosu ve marş dinamosunun tüm bakımları yapıldı. İlk mesajda bahsettiğim (2016) akü bitti. Bosch marka 72 Amperlik yeni aküyü daha yeni taktık.
Lastikler 205/55/R16 Pirelli kış lastikleridir. Sıfır ayarında tertemiz. Ayrıca 4 adet sıfır ayarında OK144 lastiklerim ve offsetli jantlarım da var. Yani toplam 8 lastik ve 8 jant (2 takım set) mevcut. Duruma göre değiştiriyorum.
Arazi vitesi ayarları yapıldı.
Biraz maddi olarak bizi yiyor, ancak her bir değişimde/düzelmede daha da kendine aşık ediyor. Cidden uyuşturucu gibi bir şey bu Niva...