euzlu
"YANOFF" KARS...
arkadaşlar satın alacağım araç öncesi iki önemli sorum var, iki adet kafama yatan araç buldum,
1.si 87 model, Benzin/LPG ancak güzel toplanmış,içi dışı tertemiz, direkt kontak çevirip gidilecek durumda,
2. araç 87 dizel, boyası, yürüyeni, kaportası temiz ama içi ciddi uğraş istiyor,
FİYATLAR NEREDEYSE AYNI
bu durumda sizce 1. aracımı alayım, yoksa dizel olan ikinci aracımı??
söylemesi ayıp alacağım araç sırf hobi amaçlı olacak ve kısmetse Kars'ın dağlarını yaban hayatı koruma amaçlı aşındıracak,
evet, SİZCE HANGİ ARAÇ??
(ASIL SIKINTIM ŞU, DİZEL ARAÇ KARS GİBİ CİDDİ ANLAMDA SOĞUK BİR İKLİMDE BANA SORUN ÇIKARTIRMI?? YAKIT AÇISINDAN GÜNDÜZ BİLE -30 LARIN YAŞANDIĞI BİR İKLİMDE BU SORU BENİ ESKİ TEKNOLOJİLİ ARAÇLARDA CİDDEN DÜŞÜNMEYE İTİYOR, O SEBEPLE BU BÖLGEDE VEYA BENZER İKLİMLİ YERLERDE KIŞ ŞARTLARINDA ARACI KULLANAN DİZEL VEYA BENZİNLİ ARAÇ SAHİBİ ARKADAŞLARDAN GÖRÜŞLERİNİ BEKLİYORUM)
2. sorum ise?
yükseltme ve flanş olayına girmeden bir defenderde en fazla hangi ebat lastik ile yükseltme ve görünüş anlamında iyi bir sonuç elde edebilirim?? yani bunlar olmadan maksimum limitte, 16" jant ile hangi lastiği kullanabilirim???
ilk yapacağım iş lastik ve jant olacak, gerekirse yükseltme de yapabilirim ancak bunu yapmadan hangi lastikle bunu sağlayabilirim??
ŞİMDİDEN İLGİNİZ VE CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM,
saygılarımla,
Erdoğan UZLU
1.si 87 model, Benzin/LPG ancak güzel toplanmış,içi dışı tertemiz, direkt kontak çevirip gidilecek durumda,
2. araç 87 dizel, boyası, yürüyeni, kaportası temiz ama içi ciddi uğraş istiyor,
FİYATLAR NEREDEYSE AYNI
bu durumda sizce 1. aracımı alayım, yoksa dizel olan ikinci aracımı??
söylemesi ayıp alacağım araç sırf hobi amaçlı olacak ve kısmetse Kars'ın dağlarını yaban hayatı koruma amaçlı aşındıracak,
evet, SİZCE HANGİ ARAÇ??
(ASIL SIKINTIM ŞU, DİZEL ARAÇ KARS GİBİ CİDDİ ANLAMDA SOĞUK BİR İKLİMDE BANA SORUN ÇIKARTIRMI?? YAKIT AÇISINDAN GÜNDÜZ BİLE -30 LARIN YAŞANDIĞI BİR İKLİMDE BU SORU BENİ ESKİ TEKNOLOJİLİ ARAÇLARDA CİDDEN DÜŞÜNMEYE İTİYOR, O SEBEPLE BU BÖLGEDE VEYA BENZER İKLİMLİ YERLERDE KIŞ ŞARTLARINDA ARACI KULLANAN DİZEL VEYA BENZİNLİ ARAÇ SAHİBİ ARKADAŞLARDAN GÖRÜŞLERİNİ BEKLİYORUM)
2. sorum ise?
yükseltme ve flanş olayına girmeden bir defenderde en fazla hangi ebat lastik ile yükseltme ve görünüş anlamında iyi bir sonuç elde edebilirim?? yani bunlar olmadan maksimum limitte, 16" jant ile hangi lastiği kullanabilirim???
ilk yapacağım iş lastik ve jant olacak, gerekirse yükseltme de yapabilirim ancak bunu yapmadan hangi lastikle bunu sağlayabilirim??
ŞİMDİDEN İLGİNİZ VE CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM,
saygılarımla,
Erdoğan UZLU