Tecrübeli Lada'cıların çoğu neden ellerindeki Niva'ları 2007 model üzeri araçlar ile değiştirmeyi istiyorlar? Özel bir nedeni var mı? (motorda bir yenilik, vb gibi) Niva ilanlarında çoğu kez şu ibareye rastlıyorum "aracı satmamdaki amac 2007 ve üzeri model almaktır.."
Tecrübeli Lada'cıların çoğu neden ellerindeki Niva'ları 2007 model üzeri araçlar ile değiştirmeyi istiyorlar? Özel bir nedeni var mı? (motorda bir yenilik, vb gibi) Niva ilanlarında çoğu kez şu ibareye rastlıyorum "aracı satmamdaki amac 2007 ve üzeri model almaktır.."
Tecrübeli Lada'cıların çoğu neden ellerindeki Niva'ları 2007 model üzeri araçlar ile değiştirmeyi istiyorlar? Özel bir nedeni var mı? (motorda bir yenilik, vb gibi) Niva ilanlarında çoğu kez şu ibareye rastlıyorum "aracı satmamdaki amac 2007 ve üzeri model almaktır.."
Sebep sadece aracı yenilemek 2005 model nivayla 2011 niva arasında cok bariz farklar yoktur lakin yeni yeni dir tecrübeli nivacılar bu aracları yeni alırlar üç beş sene kulalanırlar sorunsuz bir şekilde kullanırlar birde üst modellerde hidrolik direksiyon secenegi vardır niva için HD direksiyon büyük ayrıcalıktır
Sebep sadece aracı yenilemek 2005 model nivayla 2011 niva arasında cok bariz farklar yoktur lakin yeni yeni dir tecrübeli nivacılar bu aracları yeni alırlar üç beş sene kulalanırlar sorunsuz bir şekilde kullanırlar birde üst modellerde hidrolik direksiyon secenegi vardır niva için HD direksiyon büyük ayrıcalıktır
Tip : Düz yerleştirilmiş, 4 zamanlı, elektronik ateşlemeli, MPFI SOHC 8V, çok noktadan enjeksiyonlu benzinli motor
Silindir hacmi (cc) : 1690 / Sıralı 4 silindir
Maksimum tork (Nm/devir) : 128.3 / 3000
Ateşleme Sistemi : DIS Elektronik kontrollü direkt ateşleme
Yakıt sistemi : MPFI Elektronik çok noktadan enjeksiyon
Emisyon Standardı : Euro IV
PERFORMANS
Maksimum hız (kph) : 137km/saat 4.viteste
GENEL ÖZELLİKLER
• Sürekli 4 çeker
• Hidrolik Direksiyon
• Radyo cd MP3 çalar ( Uzaktan kumandalı,Anten ve 2 adet hoparlör )
• İki pozisyonlu ve kilitli diferansiyelli transfer kutusu
• İçerden açılabilir bagaj kapağı
• Yükseklik ayarlı farlar ( Hidrolik )
• Geçikmeli sönen tavan lambası
• Ön koltuk kafalıkları
• Renkli ön,arka ve yan camlar
• Rezistanslı arka cam
• Katalizör
• Katlanabilir arka koltuk
• Viraj denge çubuğu
• Gergi kontrollü ön ve arka emniyet kemerleri ( 4 adet 2 ön 2 arka )
• Amortisörlü bagaj kapağı
• 3.Stop lambası ( Arka camda )
• Paspas ( Lastik kauçuk karışımlı )
• Dış dikiz aynaları ( Mekanik ayarlı,katlanabilir )
• İç dikiz aynası ( Gece,gündüz konumlu )
• Kalorifer sistemi
• Dokuma kumaş koltuk döşemeleri
• Jant kapağı
• 2 yıl veya 60.000 km garanti süresi ( Hangisi önce dolarsa )
Tek araç olarak kullanıyorum aldığıma pişman değilim. Ama keşke sıfır alsaydım. Aldığınız arac 2005 model olsada temiz diye alıyorsunuz ama 1 yıl sonra bir sürü masrafı çıkıyor. Değişmeyi düşünüyorum ama bana göre nivanın yerine alabilecek bir araç yok. ikinci bir araç almaya niyetim var.
Tek araç olarak kullanıyorum aldığıma pişman değilim. Ama keşke sıfır alsaydım. Aldığınız arac 2005 model olsada temiz diye alıyorsunuz ama 1 yıl sonra bir sürü masrafı çıkıyor. Değişmeyi düşünüyorum ama bana göre nivanın yerine alabilecek bir araç yok. ikinci bir araç almaya niyetim var.
ladalar arazide başarılı sevdiğim bir araçtır ama geliştirme hiç yok ruslarda.lpgli olarak sıfır km satın alınabiliyor 1.250 tl karşılığı.
ayrıntılar: http://www.celikmotor.com/lada/#/Modeller/Lada%204x4
fiyat listesi : http://www.celikmotor.com/lada/#/Fiyatlar
ama dediğim gibi hep aynı lada tıpkı diğer rus araçları gibi.Çift kapı falan yapsalar bence satışı artar ve hilux gibi pick-up 4x4 modelini falan da üretebilirler.
alttaki resimde rusların araç geliştirmede ne kadar hızlı oldukları açıkça gözüküyor ;D
85 model Toyota ile bizlerin(Nivacıların) girdiği hard parkurlara girseniz. Toyotanız'ı oraya gömersiniz. 1. si kg farkı. 2.si ebat farkı. 3. Parça fiyatı farkı. 4. Parça bulunabilirliği farkı. Deseniz ki ben yaylalara gidiyorum ve kamp yapmayı seviyorum, o zaman, Toyota biçilmiş kaftan. Dediğiniz gibi sorunda çıkamaz, parçada sağlam kalır. Ama sizin gittiğiniz yaylalarada Ford transit de gidiyor.
85 model Toyota ile bizlerin(Nivacıların) girdiği hard parkurlara girseniz. Toyotanız'ı oraya gömersiniz. 1. si kg farkı. 2.si ebat farkı. 3. Parça fiyatı farkı. 4. Parça bulunabilirliği farkı. Deseniz ki ben yaylalara gidiyorum ve kamp yapmayı seviyorum, o zaman, Toyota biçilmiş kaftan. Dediğiniz gibi sorunda çıkamaz, parçada sağlam kalır. Ama sizin gittiğiniz yaylalarada Ford transit de gidiyor.
Yaşamadan konuşmamak lazim derim. Ebat ve kilo farkini kabul ediyorum.Ama kalma asla biliyomusunuz bilmiyorum ama o begenmedigiz 95 toyotada standart 3 adet kilit var. aks kirmaz saft kesmez atladi zipladi orasi burasi yamulmaz.
Ha bana deyinki ben sizin araçlarininiz fiyatlarina 2 lada alirim eyvallah haklisiniz ne yazikki araçlar gereksiz pagli ama kampa giderken nerdeyse evin yarisini koyabilecegim içinde yatabilecegim. oyun alanina 130/140 gidip sag salim batmadan çikip gelebilecegim bir araçin biraz farki olmali