Marka gezilerinde en büyük katılım sayısına jeep markası ulaştı ancak ankette en çok oy toplayan marka açık ara Land Rover. Bu da Land Rover markasının çok sempati topladığını gösteriyor. Bunda tabii ki Camel Trophy ve G4 Challenge etkinliklerinin büyük payı var.
Marka gezilerinde en büyük katılım sayısına jeep markası ulaştı ancak ankette en çok oy toplayan marka açık ara Land Rover. Bu da Land Rover markasının çok sempati topladığını gösteriyor. Bunda tabii ki Camel Trophy ve G4 Challenge etkinliklerinin büyük payı var.
Tespit çok doğru, kullanıcı dışında, başka marka kullanıcılarından bir hayli oy almış durumda LR. Tabii aynı mantıkla Toyota da ciddi bir oy almış. Jeep markasına, bazı Jeep kullanıcıları oy vermemiş olabilir mi?
Marka gezilerinde en büyük katılım sayısına jeep markası ulaştı ancak ankette en çok oy toplayan marka açık ara Land Rover. Bu da Land Rover markasının çok sempati topladığını gösteriyor. Bunda tabii ki Camel Trophy ve G4 Challenge etkinliklerinin büyük payı var.
Ben devrildim artık, pes ettim ;D Landcılar yönetimde destek görüyor zaten, halk bizden yana olmasına rağmen darbe oldu.... haklısınız Landrover daha iyi... Ocak sonunu bekliyorum, Yavuz Bey Istanbul'a gelecekmiş... oturur sohbet ederiz heralde..
Avatardaki disco ile gelicen dimi abi? Ben avatarımdaki Jeep'le karşılıcam;D
CJ lerin hakkını yememek lazım 2. dünya savaşında çok başarıya imza atmış bir araçtır
ama melesef o tarihlerden bu yana hiçbir başarı gösterememiştir nedenmi o zamanlar sadece onlar varmış ;D ;D
camel trophy ilk cj lerle yapılmıştır ama baktılarkı olmuyor Land Roverlerle devam etmişler
CJ lerin hakkını yememek lazım 2. dünya savaşında çok başarıya imza atmış bir araçtır
ama melesef o tarihlerden bu yana hiçbir başarı gösterememiştir nedenmi o zamanlar sadece onlar varmış ;D ;D
camel trophy ilk cj lerle yapılmüıştır ama baktılarkı olmuyor Land Roverlerle devam etmişler
cjler aslında fabrikadan 29 inç lastikle çıkarlar. buda onların yerden (difransiyelden) 18cm yüksekliğinde yapar. aslında bu değer bir arazi aracı için çok kötüdür. Arazi araçlarında bu standart 20.5cm'dir. Amerikalıların dizeli sevmeyişi, sesli bulması ve çekişinin kötü olması nedeniyle pek gelilştirmedi. Bu durum camel trophy'de su geçişlerinde sorun yaşatmıştır.(distribütör, kablolar vs ıslanmıştır), ayriyeten bu duruma buji değişimini ekleyebiliriz. Diesel landroverlarda hiç böyle bir sorun yok, ayrıyeten landroverlarda diğer dikkatimi çeken hususta akislerinin uzun civatalı oluşuydu, bu sayede akisler kırılsa bile civataların lastiği, diferansyielle bağlaması sayesinde kırık halde yola devam edebilmesi.
Çekiş kaybını ise yabancı forumlarda detroit v8 diesel takarak çözdüklerini okumuştum, tabi daha başka uygulamalarda yapılabilir. Firmanın kendisi şu anda Ford Transit motorlarıyla çözmekte.