Ynt: "SON ŞERO" Yeni Yol Arkadaşım Huzurlarınızda "2001 WJ"
bende 96 5.2 sahibiyim .çok aramıştım.model yükseltmek istiyorum fakat bunun gibi dirisini bulabilirmiyim bilmiyorum.çok güzel açıklamışsınız araadki farkları .5.2 lerin arkada kilit olmama dejavantajı var.kilitmi taktırsam yoksa hem model yükseltip hemde orjianl kilitli bir araçmı alsam karar veremiyorum.
www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-jeep-1999-yeni-kasa-cheroke-4000cc-75342427/detay
şu linkteki araç hakıında bilginiz varmı acaba.çekiş sistemi sizin araçla aynımı.
www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-jeep-ogretim-uyesinden-100-degisensiz-kazasiz-masrafsiz-prins-lpg-li-77656084/pasif-ilan/
bu ilandaki araç sizin araçmı acaba.
hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiyle .-euzlu' Alıntı:Trabzon'luyum ama Kars'ta yaşıyorum, sıklıkla da Trabzon'a geliyorum, TROFF'un gönüllü üyesiyim : ))) gelince görüşmek isterim.
-Bir önceki arazi taşıtım 97 model amerikan versiyon ZJ idi, 5.2 motor, eski ZJ ile bu WJ arasında en büyük fark; eğer aracı aktif kullanabiliyorsanız arazide veya benim gibi hem arazi ve hemde yılın 6-7 ayı buz ve kar üzerinde WJ'de olan"Quadra-Drive" çekiş sistemidir. WJ de olan ön-orta ve arka kilit sistemi aracı hem bu şartlarda yolda tutmak için süper ve etkin bir avantaj, hem de yavaş sürat ve ağır arazi şartlarında inanılmaz bir "artı" sağlıyor, ben işim gereği kışın derin kar ve buzda, yazında yol dışı değişken zeminli arazide "uygun lastikleri" kullanarak çok fazla zaman geçiriyorum, arazide lastiğin önem derecesini hem tecrübeli arkadaşlardan duyup şiar edinen, hem de bizzat uygulayıp tecrübe edinen biri olarak diyorum ki WJ'nin standart donanım olarak bu iki araç arasında eşit lastik şartlarında çekiş sisteminden kaynaklanan bariz üstünlüğü var, bunu hem "sulu kar-asfalt-yüksek süratte (90-110 km/saat)'de" denedim, hem de derin kar veya buz-düşük sürat-4H (yani standart çekiş formu)'de denedim, bana verdiği izlenbim bu, bunun haricinde ZJ'de bulunan alttaki yol bilgisayarının olmaması dezavantajı WJ'nin.
-Kasanın değişmiş olması hem artı hem eksi duruma göre : ))
-ZJ 5.2 de Atiker LPG vardı ancak motor çok diri idi (127.000 mil'de idi araç yani yaklaşık 212.000 km'de), buna rağmen LPG'de güç kaybı; devamlı -10 ve -20 derecelerde, standart Aygaz lpg ile, %40'lara varan bir his uyandırırken
WJ 4.7 Prince LPG ile (araç 196.000 km de, motor çok bakımlı ve sağlıklı verilere sahip şu an) aynı marka lpg kullanarak bu kayıbın %20'yi aşmadığını NET OLARAK SÖYLEYEBİLİRİM,
"her iki araın versiyon farkları ile LPG Sistemi markalarının farklı olduğunu ve bu verilerin alıdığı-hissedildiği durumun; henüz mevcut şartlara göre gaz ayarı yapılmamış sistemlerde, Rakım'ın 1800 metreler ve sıcaklığın daimi - 10-20 derecelerde gezen şartlar olduğunu tekrardan hatırlatmak istiyorum"
Başka sormak istediğiniz bir şey olursa memnuniyetle cevaplayabilirim, unutmadan 1999-2000 WJ'lerde Quadra-tract çekiş sistemi var, 2001'lerden itibaren QuadraDrive sistemi mevcut, aradaki fark sitede konu başlıklarında açıklanmış vaziyette, bunu da hatırlatmak isterim..
Saygıllarımla;
Erdoğan UZLU
bende 96 5.2 sahibiyim .çok aramıştım.model yükseltmek istiyorum fakat bunun gibi dirisini bulabilirmiyim bilmiyorum.çok güzel açıklamışsınız araadki farkları .5.2 lerin arkada kilit olmama dejavantajı var.kilitmi taktırsam yoksa hem model yükseltip hemde orjianl kilitli bir araçmı alsam karar veremiyorum.
www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-jeep-1999-yeni-kasa-cheroke-4000cc-75342427/detay
şu linkteki araç hakıında bilginiz varmı acaba.çekiş sistemi sizin araçla aynımı.
www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-jeep-ogretim-uyesinden-100-degisensiz-kazasiz-masrafsiz-prins-lpg-li-77656084/pasif-ilan/
bu ilandaki araç sizin araçmı acaba.