Üzüm bağındaki bir resimden... tavan barındaki plastik kapak
her seferinde kapağı kaybediyordum ve sadece benim jimny hastır. hep kaybolur.. hatta enson suzuki aykondan almıştımparçayı . sizin jimny yi görünce işte benim arabam dedim..
Araç çok güzel olmuş güle güle kullanın.
Tekrar teşekkür ederim. Aracı yanılmıyorsam ismi Mehmet idi genç bir arkadaştan aldım. Söylediğine göre onda da çok uzun süre durmamış zaten. Aldığımızda lastikler ve yükseltme üzerindeydi. Biz ilk etapta jantları değiştirdik. Sonra da zaman içerisinde diğerleri oldu. Sizden çıktığında neydi durumu? Kmsi, offroad adına yapılmışlar, lpg vs.
Vinç: Warn 10.000 Tabor = 1.150$ Yaklaşık 2200-2400 TL
Vinç Montaj ve Ön tampon işçiliği: 350€ Yaklaşık 900-950 TL
Ayna Mahruti Ön ve Arka: 700€ Yaklaşık 1800-1900 TL
Arka Difransiyel Kilidi: 450€ Yaklaşık 1150-1250 TL
Arka Tampon Çeki Demiri: 250€ Yaklaşık 650-700 TL
--------------------------------------------------------------
Toplam: 6700-7200 TL
İskonto: 200-700 TL
Ödenen: 6500 TL
Yukarıdaki listede 50-100€ birisi daha pahalı, 50-100€ birisi daha ucuz olabilir. Toplamda bu tadilatın maliyeti bize bu şekilde oldu.
Güncel fiyat bilgisi için Becce ile görüşmelisiniz.
Romork zor olur gibime geliyor. Dediğim gibi şase bağlantılarını kullanmayalım diye çeki demiri yaptırdık. Hız konusuna gelince, kullandığımız lastikler 235/75/15 (orjinalden daha büyük yani) dolayısı ile kadranda gördüğümüzden tahmini olarak %7-8 gibi bir hızlanma sağlamıştık ama güç çok düşüktü. Az biraz uzun bir yokuşta mutlaka bayılıyordu. Şimdi aynı lastikler ile kadranda 120 okuduğumuzda esas hızımız 100 civarı oluyor. Bu değerler tam ve net ölçülmemiştir ama yaklaşık değerlerdir. Önceden yokuş aşağı 135 görüyorduk, şimdi 150. Düz yolda ise 120-130 kadran rahat görüyor tahmini 100-110 gibi yani. Yokuşlara rahat giriyorum, bayılma yok. Birde çıktığım dik yokuşları iki ile çıkabiliyorum. Ancak çevirdiğim devir daha fazla. Ama o devri daha rahat çeviriyor. Yakıtı henüz ölçmedim lakin 70 TL Lpg ile 240 (yani gerçekte 200 gibi) yol yapıyorum ki bu da 35 KR yapar gibi.
çeki demiri zaten ana taşıyıcı şaseye bağlanıyor normalde, sizdeki demir de (kanca kısmı değil, ana hat diyelim) standart a benziyor, altına eğilip bakarsanız ana taşıyıcı üzerine sabitlenmiş olmalı. (aksi taktirde birşey çekemez zaten?)
çeki demirinin amacı vinç gerektiğinde bağlama noktası değil mi? neden kancalı yaptılarda kıskaç gibi olandan yapmadılar onu da çözemedim.
yakıt deposu için alttan koruma birşey yapıldı mı?
Arazide aracı çektirmek gerekirse kancayı gidip şaseye bağlamaya çalışmayalım diye iki bağlantı noktasını birden tutan bir demir istedik. Becce ile konuştuğumuzda, bize tarifinde çekinin altında ayrıca kanca için kapalı bir halkayı da tarif etmişti ama aracı teslim alırken bu halka bağlantı aklıma gelmedi. Bir kaç defa arkadan çekilmemize rağmen böyle bir şeye de ihtiyaç duymadık. Fakat Becce yapımı farklı jimnylerde ayrıca böyle bir bağlantı da mevcut.
Tekrar teşekkür ederim. Aracı yanılmıyorsam ismi Mehmet idi genç bir arkadaştan aldım. Söylediğine göre onda da çok uzun süre durmamış zaten. Aldığımızda lastikler ve yükseltme üzerindeydi. Biz ilk etapta jantları değiştirdik. Sonra da zaman içerisinde diğerleri oldu. Sizden çıktığında neydi durumu? Kmsi, offroad adına yapılmışlar, lpg vs.