bu yeni tip şaftlar yakında TR yegelecek diger parcada paramola denilen parca nivayı dörtcekerden iki cekere düşürüyor niva tr sitesinde uygulamaları mevcut üyelerden bir kacı denedi site icindede lada bölümünde var izlenimleri ve yaralarıyla ilgili konu
artık ladanın aktarmalarını redükliye redükliye unimog kıvamına geliyor ))
diferansiyellerden sonra böyle bir ürün çıkmış arazi şanzımandaki dişli oranınnı değiştrimişler
artık ladanın aktarmalarını redükliye redükliye unimog kıvamına geliyor ))
diferansiyellerden sonra böyle bir ürün çıkmış arazi şanzımandaki dişli oranınnı değiştrimişler
Arkadaşlar Niva üzerinde ayna mahriti uygulamaları yaptık şu anki calışma yogunlugumuzda arazi şanzımanı içindeki agır devir dişlilerini degiştirme projesi şu an için prototip üzerinde calışı yorum daha uygun maliyette ürete bilmek için zaten şu anda Nivalarımız 31 inc lastik ceviriyor arazide tork dişlilerinide degiştirdikmi Niva ban başka bir arac olur şu an elimde ugraştıgım aracta bunların hepsi olacak ve arac standarttan 30 Cm daha yüksek akseresyonları muhteşem bekleyin
Arkadaşlar Niva üzerinde ayna mahriti uygulamaları yaptık şu anki calışma yogunlugumuzda arazi şanzımanı içindeki agır devir dişlilerini degiştirme projesi şu an için prototip üzerinde calışı yorum daha uygun maliyette ürete bilmek için zaten şu anda Nivalarımız 31 inc lastik ceviriyor arazide tork dişlilerinide degiştirdikmi Niva ban başka bir arac olur şu an elimde ugraştıgım aracta bunların hepsi olacak ve arac standarttan 30 Cm daha yüksek akseresyonları muhteşem bekleyin
bu yeni tip şaftlar yakında TR yegelecek diger parcada paramola denilen parca nivayı dörtcekerden iki cekere düşürüyor niva tr sitesinde uygulamaları mevcut üyelerden bir kacı denedi site icindede lada bölümünde var izlenimleri ve yaralarıyla ilgili konu
Dursun Usta Merhaba, bir konuyu merak ediyorum, bilgisizliğim için kusura bakmayın
Bu paramola denilen parça ön difransiyeli devre dışı bırakarak aracın arkadan itişli hale gelmesini sağlıyor. Gürültüyü ve tüketimi azaltma beklentisi ile yapılan bu değişiklik aracın yol tutuş fren gibi performansını oldukça olumsuz etkilemez mi? Kaldı ki sitede bazı kullanıcıların 4x2 sürüşün tüketime olumlu etki etmediğini belirten dönüşer yaptığı belirtilmiş.
Ön difransiyel yerine arka difransiyeli devre dışı bırakarak aracı önden çekişli 4x2 haline getirmek mümkün değil mi? Bu arkadan itişe göre hem yol tutuşu hem de tüketimi daha olumlu etkilemez mi?
selam yeni aldığım arazi sanzımanı iki çeker ve 4 çeker şeklinde geldi yakıt ve gürültü büyük oranda azaldı şuan arka şaftın kasma sesini gayet rahat duyabiliyorum sürekli dört olan arazi şanzımanı varken sesin nerden geldiğini bile anlamak mümkün olmuyordu adeta kıyamet kopuyordu araç içinde. ş imdi birkaç güne kadar yeni sistem şaft gelecek ona göre ladayla aşkımız ya sona erecek yada gerçek olacak.
Arazi şanzımanı ile ilgili dişli sistemini şu anda niva arazi şanzımanlarına uygulamaya başladık maliyet montaj dahil 800 TL arac gercekten muhteşem oluyor şu an için 6 Nivada başarıyla kullanılıyor
Arazi şanzımanı ile ilgili dişli sistemini şu anda niva arazi şanzımanlarına uygulamaya başladık maliyet montaj dahil 800 TL arac gercekten muhteşem oluyor şu an için 6 Nivada başarıyla kullanılıyor