Suzuki Vitara - Hyundai Galloper?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan wterra Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 70
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 40,550
evet farklı renk olmaması daha bütün bir görüntü oluşturuyor ama tek renk olmamasının sebebi (ki sanıyorum orjinal hali çift renk) kaza sonrası boyanması da olabilir..altunizade deki hyundai uçar'ın servis müdürü tanıdık ciddiye binerse kesin gösteririm..ikinci alternatif daha düşük km ve daha derli toplu duruyor ama bakalım..bu aletler tam bana göre boyutlar ve yakıt açısından
 

Etiketler
Can sizin galloper'in bakımını nerede yaptırıyorsunuz servis mi usta mı? bir de resim ilave etmek istedim ama olmadı nasıl yapıyoruz?
 

Bakımlar Hyundai yetkili servislerinde yapılıyor.
Resim için,resmin bulunduğu linkin başına [ i m g ] ve sonuna da [ / i m g ] (taglarda harfler bitişik olacak)eklerseniz resminiz görünecektir.Ayrıca mesaj konsolundaki resim ikonu ile bu işlemi otomatik olarak gerçekleştirebilirsiniz.
 

halledemedim işyerindeki bilgisayarda epeyce bir galloper arşivim var bir de oradan denerim..yarın galericiyle görüşürüm herhalde sonucu bildiririm
 

galloperlar gerçekten çok hoş duruyor. Eger modifikasyonları yapmak zor ve pahalı olmayacaksa neden olmasın? Gayet şık ve diri görünüyorlar.
 



Ben wterra için kendi çizdiği profilinden yola çıkarak vitara'yı önerdim.Yoksa galloper yabana atılacak bir araç kesinlikle değil.Bu forumda hep bizzat denediğim ve elimden geçen 4x4'lerle ilgili bilgilerimi paylaşıyorum.Kullanmadığım 4x4'lerle ilgili bilgileri de gençlerden alıyorum.Zira bizim kuşağa göre teknolojiyi daha iyi takip ediyorlar.
Erdal beyin dediği gibi galloper vitara'ya göre daha '' kemikli '' bir araç.Kemikli tanımı daha ziyade kamyon ve kamyonetçi esnafının kullandığı bir benzetmedir.Basitçe örnek vermek gerekirse ;
kamyonet piyasasında Mitsubishi-İsuzu ve Hino araçlar 3 aşağı 5 yukarı aynı sınıftadırlar.Ancak Hino parçaları daha pahalı olsa da esnaf tarafından diğer iki markaya göre daha fazla tutulur.Bunun birinci sebebi de daha '' kemikli '' oluşudur.
Dikkat edin , kaba nalburlarda (kum ,çimento ,briket ,tuğla vs. satan esnaf ) hep Hino vardır.Isuzu ve Mitsubishi'ye fazla rağbet göstermezler.
Konuyu dağıttık galiba , toparlayalım.Can hep ithal resimler koymuş.Ben de kendi aracımızdan bir kaç görüntü ekleyeyim.

402786.jpg

402806.jpg

402808.jpg

402810.jpg
 

aracınızın resimleri gerçekten güzel.. sonuç olarak 2 seçenekten en temiz ve uygun hangisini bulursam o olacak gibi görünüyor..2.0 v6 vitara da 3k galloper'da gündelik kullanımda ve şehiriçinde problem yaratmayacak ebatlardalar..vitara'nın en büyük artısı elbette parça ve uygulama kolaylığı ve çok tanınan bir araç olması..dezavantajı ise sizlerin de belirttiği gibi lpg uygulamasında bagaj hacminden yemesi ve sert off road koşulları için fazla modifiye işlemi gerektirmesi..galloper ise 3k olmasının benim için bir sakıncası yok hatta 3 kapılı bir araç için yeterli bagaj alanı bile var..bana da gerçekten kemikli ve sağlam görünüyor..altyapısının da öyle olduğuna eminim .tabi en büyük avantajı dizel olması..belki vitara kadar bol olmasa bile sevgili Can ve Nadir beyin açıklamaları bu konuda beni ikna etti..belki satmak gerekirse elden çıkarmak daha zor olabilir ama zaten uzun süre kullanmayı düşünüyorum..neticede arkadaşım da 87 model hilux'unu daha yeni 16.000 ytl ye sattı fiyatı düşürdüğünüzde mutlaka gidiyor..ben bazı ödemelerimden dolayı bir iki ay beklemek durumundayım ama çokta uzatmadan arazi aracına geçmek istiyorum..en kısa zamanda görüşmek üzere
 

onun sebebi benim kötü pilotajımdı lütfen arabaya çamur atmayalım ;D geçilmeyecek bir yer değildi ki zaten orası
kadı ki o zamanlar aracın önünde differansiyel karpuzunun yüksekliğine kadar inen dahi bir ustanın :p elinden çıkma muhteşem bir karter korumam vardı, ama karter koruması demek yanlış olur kar açıcıymış o :D :D differansiyeli de koruyormuş :p siz siz olun işi bilmeyen ustalardan uzak durun aracınız palyaço olur valla ;D


mogzilla ceyar' Alıntı:
Hyundai Galloper = Mitsubishi Montero(Pajero'nun da o kasalı versiyonu)
Artları;BFG AT''li bir Disco'nun kaldığı yerden ben BFG AT'li Galloper ile geçmiştim.Hatta Disco'nun plakası da 34 RBJ 26 ;D
Şaka bir yana,Pajero ile aynı alt yapıya sahip olması arazide çok iyi işler çıkarmasını sağlıyor.
Eksileri ise otomatik dif. kilidi ve alçaklık.
Ön dif. kilitlerini ARB veya Detroit ile değiştirip,araca da bir yükseltme işlemi uyguladığınız vakit eksiksiz bir arazi aracı olacaktır.
Bir de,bizim araç ile yaşadığımız sıkıntılar ortada.Zaten otomatik vites arazide dezavantaj,bir de bu olaylar eklenince mutlaka ve mutlaka düz vites bulun derim.
 

2. ilandaki Galloper gerçekten güzel araç, 77.000 doğruysa eğer çok çok iyi
sanırım Galloper'a hiç yükseltme uygulamadan rahatlıkla 30" hatta 31" lastik takılır, çamurluğu bayağı geniş bu da bir avantaj, 235 85 16 MT veya OK 7.5 16 ile ileri seviye bir arazi canavarına dönüşür :smiley: Vitara'da ise bu iş epey masraf ister
 

işyerimde bazı off road meraklısı arkadaşlarla tartışıp duruyoruz..aynen dediğiniz gibi vitara'da bu işlemlerin (lpg'de dahil) çok masraflı olabileceğini..galloper'in ise sadece lastikle bile yeterli off road kabiliyetine ulaşabileceğini söylüyorum..onlar galloper'in parça bulma sorunu olacağını çıkma parça bulunamayacağını, önemli ve fabrikada bulunmayan bir parçanın bir aya yakın parça bekleme sorunu olacağını ve son olarak ta tabiri mazur görün arabanın elde patlayacağını söylüyorlar..galloper özellikle aklıma yattı..gerçekten karar vermek zormuş daha önce bu karmaşayı yaşayanları anlıyorum..en çok karşılaştığım tavsiye de yine bir binek otomobilden devam etmem satmak gerektiğinde nisbeten çok daha kolay elden çıkarmam yönünde..ama işte o virüsü bir şekilde almış biri olarak arazi aracı tercihimden vazgeçmeyeceğim.
 



3 kapılı Galloper'ı satmak çok zor olacaktır bunu göze alarak girin tabii ki bu işe
yani araçla evlilik gibi olacak bir nevi
en son Nadir abi şanzıman bulamıyordu diye hatırlıyorum ama ???
 

Maddi olarak kısıtlı imkanlarınız varsa suziki alın derim. Araziye girersen galloperda mutlaka parça sorunun olacaktır. Tipleri güzel hoş ama bir süre sonra sana zor ve üzücü günler yaşatabilir. Bu bir olasılık tabii. Suzukinin eski modelleri bile satarken para ediyor ve hemen satarsın( diger arazi araçları ile kıyaslarsan). Suzukinin hazır kitleri mevcut. hemen alabilirsin. Tampon 250 E (vinç takmak İstersen) ayna mahruti 350E X2( büyük lastik takmak istersen) 3inç yükseltme kiti 900E, jantın tanesi 100 ytl cıvarı, abartılı 4 lastik toplamı 1000 ytl cıvarı. Hazır difransiyel kilitleride tam fiyat veremeyecegim ama oldukça ucuz. Eger bir de 2000 cc alırsan, arazide sadece unimoglarla başedemezsin.Ancak ş ehir içinde rahat kullanamazsın. Benim tercihim kesinlikle suzuki olurdu. Ama elbet bu benim kişisel tercihim ...
 

kesinlikle düşünüp taşınınca benim de vardığım sonuç bu..iki ayrı araç kullanmam mümkün değil..çok büyük bir bütçe ayıramıyorum.suzuki parça ve satış kolaylığı açısından avantajlı kesinlikle..gerçekten güzel ve sağlam olmasına rağmen galloper benim için macera olur..motor hacmini büyük tutmaya çalışıyorum arazi kullanımı gereksiniminden neticede lpg uygulaması mutlaka olacak

http://arabam.e-kolay.net/ikinciEl/detail.aspx?sid=971341

bu araba fena görünmüyor..ne dersiniz?
 

Deep' Alıntı:
3 kapılı Galloper'ı satmak çok zor olacaktır bunu göze alarak girin tabii ki bu işe
yani araçla evlilik gibi olacak bir nevi
en son Nadir abi şanzıman bulamıyordu diye hatırlıyorum ama ???

Biz galloper'la ilgili parça sıkıntısı çekmedik pek.Biraz araştırınca yurt içinden her türlü çıkma parçasını bulabiliyorsunuz.
Yurtdışından getirmek zorunda kaldığımız devir daim pompası ise sadece 1 haftada gelmişti.
 

Nadir bey ikilemde kalma sebebim aslında bir türlü galloper'i kafamdan çıkaramamam..sağlam gösterişli ve becerikli bir araç..ben de birkaç hyundai bayiini araştırıp birkaç parça sordum..elimizde yok ama fabrikada da yoksa en geç 3 hafta içinde dışardan getirtiyoruz dediler..3 kapılı modelin sağ kapı camını sordum 90 ytl dedi neticede şimdi birçok aracın cam fiyatı bu seviyelerde..bunları önemsemiyorum ama elde kalma ihtimali tedirgin ediyor..alternatif olarak suzuki düşünmemin sebebi bu..neticede aracı alıp uzun süre kullanacağım ama gerektiğinde fiyat düşürerek bile olsa satabilmeliyim..
 



Ben bunları galloper'ı övmek veya Sizi almaya teşvik etmek için yazmıyorum , buna emin olun.Sadece tecrübelerimi aktarıyorum.Bu başlığın başına dönerseniz, zaten Sizin profilinize uyan aracın Vitara olduğunu belirtmiştim.
Tabii sadece galloper - vitara seçenekleri arasında.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,920
Mesajlar
1,531,688
Kayıtlı Üye Sayımız
166,946
Kaydolan Son Üyemiz
hnscl198

Çevrimiçi üyeler



Geri
Üst