Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan smtars Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 16
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 13,892

smtars

Ana Kamp
Mesajlar
21
Tepkime Puanı
0
Arkadaşlar öncelikle meraba
Çok kılışe bi konu olcak ama yaklaşık 3 aydır takip ediyorum okuyorum kafam çok karıştı herkezin farklı yorumları farklı sorunları var her araç hakkında hem iyi hem kötü yorumlar var yazacağım araçları tecrübe etmiş arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim...

Öncelikle şunu belirtiyim 15-23 arası bi bütçem var küçük bi ailem var öle çok offroad meraklısı biri diilim biraz av merakım var genelde şehir içi kullanıyorum hiç yol yapamadım dediğim gün işe git gel 20-30 km yol yapıyorum hem şehir içi hemde balık avı ve kara avı için kullanıcam hani öle taşların üstünden atlıyım gölün ortasına aracı sokıyım akarsulardan atlama gibi fantezilerim yok ama göl kenarına kadarda indiricek bi araç arıyorum şuan kullandığım honda civic gibi asfaltın kenarına bırakıp km.lerce yürümek istemiyorum bu nedenle daha çok suv öncelikli araçlara bakıyorum biraz şekli olsun hız meraklısı biri diilim ama bazen hızlı gitmek gerekiyo 150 - 160 a çıktığımda araç altımdan çıkıp gitçek gibi hissetmiyim hani bende isterim 4.0 litre v8 range binmeyi ama vergi ve yakıt yüzünden binemeyiz o nedenle 2.0 litreyi geçmeyen yakıtı ve vergisi canımı sıkmıycak hafta sonu tatilimi av yerine sanayide geçirtmiycek araç arıyorum.Ben bazı araçları kötü yorumlamış olabilirim okuduğum kadarıyla yol gösterirseniz sevinirim...

Suzuki vitara 95-01-İlk almaya niyetlendiğim araç suzuki vitaraydı aracı yakından görme ve kullanma şansım oldu hiç hoşuma gitmedi ama forum incelemelerimde gördüğüm kadarıyla araca kötü diyen azınlıkta ama görünüş ve konfor açısından çok içime sinmedi tercih edilebilirmi.

Suzuki Jimny 04-06-vitaralara bakarken dikkatimi çekti çok tatlı ve sempatik duruyo ama civic te yaşadığım bagaj sıkıntısı ve forumdan okuduğum kadarıyla yol tutmaması ramplarda bayılması uzun yolda motorun şişmesi araçtan soğumama yetti sizce tercih edilebilirmi.

Mitsubishi pajero pinin 1.8gdi- aşık oldum diye bilirim ve forumu takip etmeye o aracı araştırırken başladım ve araç hakkında çok hayırlı şeylerle karşılaşmadım lpg uyum sağlamaması gaz kelebeği sıkıntısı parçlarının pahalı oluşu araçtan soğumama yetti tercih edilebilirmi.

Land Rover discovery 96-98 alabileceğim tek aracı 2.0 mpı kronik sorunları kasanın ağır gelmesi ramplarda kalkmaması ve modelinin düşük olması çok ta ısınamadığım bi araç tercih edilebilirmi.

Land Rover Freelander 98-02 araştırdığım kadarıyla 1.8 veya 2.0d4 işimi görücek şekilde en sıcak baktığım araçlardan biri ama conta yakması çok elektronik olması egzos un koyulduğu yer vs vs vs (hatta bi yorumda yoldaki karı aracın altına kürüyüp askıda kalması çok dikkatimi çekti bu yorum)tercih edilebilirmi. tercih edilirse 1.8 lpg li 2.0d4 mi tercih edilmeli.

Honda CR-V - HR-V 98-04 honda biraz hastalık gibi binek araçlarda hondaya binen başka arabaya binmez teorisini bilmeyen yoktur ama segment deiştirince çokta honda diye ısrarcı diilim(binek araç alcak olsam hiç düşünmem honda başka) honda hakkında kötü yorumlar dikkatimi çekmedi 1.6 4x4 iş görürmü yada 2.0 mı tercih edilmeli binekleri beni yolda bırakmadı ama bu segmentten çokta emin olamadım sizce tercih edilebilir bi araç mı.

Toyota Rav-4 96-00 dersenizki hiç kafan ağrımasın sanayi yüzü görmessin gerektiği kadar işini görür albi toyota keyfine bak...

Sabırla okuyup cvp vericek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...
 

araziye inipte seni rahat ettiricek hic ir arabayla 150-160 yapamazsin bence,senin icin en mantiklisi hangi araci alirsan al kafana gore sadece yerden yeteri kadar yuksek olsun altinda koruma saci olsun onunde vinc olsun heryere girer cikarsin kaldigin yerde vinclersin.
 

Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

Merhaba,sizin ihtiyaçlarınıza en uygunu yine de Vitara'dır.
Kullandığınızın durumunun ne olduğunu bilemem ama çok ta yabana atmayın.
Aradığınızda kolayca temiz,düzgün olanıda olmayanı da bulunabiliyor.

1.6- 2.0- 2.5 benzinli,1.9 dizel olarak,hemen hepsinde düz,otomatik olanı var.
Sizin gibi yeni başlayanların genelde tercih ettikleri bir marka durumundadır.
Zaten bu yüzden fiyatları olmadık rakamlara kadar çıkmış haldedir.

Beş kapılı,eli yüzü düzgün,1.6,düz vites,bildik,güvenilir birinden almaya çalışın.
150-160 yapmayı unutun,altından diğerlerinden daha çok hava geçtiğini unutmayın.
Bir araç o hızlarda asfaltta güvenli diyorsak arazide o kadar iyi olmasını beklemeyin.
Arazide hemen hemen her yere girip çıkıyorsa da asfaltta o kadar iyi olmasını beklemeyin.
Bahsettiğiniz süratleri ve fazlasını da yapabilir ama ne kadar güvenlidir,soru işareti olur.

Önce tamircinizin bu araçtan anlayan bir tamirci olmasını halledin.
Vergisi,yakıtı,sürüş kolaylığı,parça bulunabilirliği ve anlayanı nispeten çok bir araçtır.

Diğer araçları incelemişsiniz ama onlardan da memnun olanı var olmayanı var diyerek şüphelisiniz.
Her aracı bilen bilmeyen,seven sevmeyen,efendi yada zorlu kullanan vardır.
Size titiz biri tarafından,temiz kullanılmış bakımlı bir araç denk gelirse öve öve bitiremezsiniz.
Görüntüsü düzgün olup görünmeyen yerlerinden sorunlu bir araç denk gelirse de yanarsınız.

Fakat önceki arkadaşın dediği de doğrudur.Alt korumanızı ve vincinizi taktırın çıkın doğaya.
Zorlu yerlere mutlaka iki araç gidin,tek iseniz riskli yerlere pek girmeyin.
Akünüzün,elektrik sisteminizin bakımlı olmasına dikkat edin,aracı gereksiz zorlamayın,vs,vs.
Cebinizde her zaman bir iki yardım edecek kişinin telefonu olsun.
Şahsi bilgi ve tecrübelerimden bazılarıdır,yardımcı olmasını umarım.
 

Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

yorumunuz için çok teşekkür ederim...
zaten hız meraklısı biri diilim gezerek görerek yolculuk yapmayı seviyorum hani olağanüstü durumlar için hız yapmak gerekirse diye yazma ihtiyacı duydum...
 

Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

Suzuki 1.6 üç kapı araç sizin tarifinize çok uyuyor gibi geldi bana...

Ben 2007 modelini aldım 25.000 km. civarındaydı. Bir buçuk sene doldu şu anda 33.000 km.de. Allah kaza vermezse bu suzuki benim son aracım olur herhalde diyorum arada kendime.Servis zamanı dışında tamirhanelerle işiniz olmuyor. Araç asfaltta binekten farksız (aşırı hız yapmıyorum ama otobanda 110 km. ortalama hızla seyahat bu araç için normal.). Arazide her işinizi görüyor ama sıkı offroad konusunda bir şey deyemem çünkü hiç çamura sokmadım... kıyamam.

Yakıt benzinde 100 km. de 9 litre civarında. Son derece kemikli, huzur veren bir araç.
 



Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

ihtiyaçlarınıza göre akla gelen ilk cevap 5 kapı vitara JLX ancak civicten sonra size biraz dar ve kaba gelmiş olabilir. bundan dolayı biraz daha suv tarzı ve geniş araç istiyorsunuz gibime geldi. test ettiğiniz aracın durumuda sizi vitaradan soğutmuş olabilir. jimmy ve pajero pinin bagaj ve darlık probleminden sizi mutlu edeceğini zannetmiyorum.

land rover (disco 2.0 ve frelander) 2. elde pek sevilmiyor, arıza riski çok fazla deniyor ancak bunun aksine çok memnun kullanıcılarda var. ben kullanmadım bilmiyorum.

rav4 ve CRV üzerine biraz daha araştırma yapmanızı tavsiye ederim, sizin ihtiyaçlarınıza daha yakın geldiğini düşünüyorum. hatta BF goodrich all terrian lastikli, 2'' yükseltme vs. hafif donanımlı bir CRV ile arazi tecrübem oldu. şaşırtıcı derecede iyiydi. tabiki bu modellerinde farklı dezavantajları var ancak bunların kabul edilebilirlik kararı size kalmış.
 

Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

__ C J 7 __' Alıntı:
ihtiyaçlarınıza göre akla gelen ilk cevap 5 kapı vitara JLX ancak civicten sonra size biraz dar ve kaba gelmiş olabilir. bundan dolayı biraz daha suv tarzı ve geniş araç istiyorsunuz gibime geldi. test ettiğiniz aracın durumuda sizi vitaradan soğutmuş olabilir. jimmy ve pajero pinin bagaj ve darlık probleminden sizi mutlu edeceğini zannetmiyorum.

land rover (disco 2.0 ve frelander) 2. elde pek sevilmiyor, arıza riski çok fazla deniyor ancak bunun aksine çok memnun kullanıcılarda var. ben kullanmadım bilmiyorum.

rav4 ve CRV üzerine biraz daha araştırma yapmanızı tavsiye ederim, sizin ihtiyaçlarınıza daha yakın geldiğini düşünüyorum. hatta BF goodrich all terrian lastikli, 2'' yükseltme vs. hafif donanımlı bir CRV ile arazi tecrübem oldu. şaşırtıcı derecede iyiydi. tabiki bu modellerinde farklı dezavantajları var ancak bunların kabul edilebilirlik kararı size kalmış.
Sezgin bey ilginize teşşekkür ederim yorumlarınız benim için önemli...

Anladığım kadarıyla bu işte her aracın kendine göre eksileri ve artıları var ne kadar araştırsamda karıştırdıkça her aracın eksi yönleri gözüme batıcak ve kafamı karıştırcak çoğu deneyimlerimiz gibi bu işte biraz deneme yanılma yöntemiyle olacak uygun aracı bulurum inş. şuan crv lere çok takıldım arazi vitesi olmasada civic veya rav4 le başlamak biraz daha mantıklı olcak benim açımdan.
 

Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

smtars' Alıntı:
Arkadaşlar öncelikle meraba
Suzuki vitara 95-01-İlk almaya niyetlendiğim araç suzuki vitaraydı aracı yakından görme ve kullanma şansım oldu hiç hoşuma gitmedi ama forum incelemelerimde gördüğüm kadarıyla araca kötü diyen azınlıkta ama görünüş ve konfor açısından çok içime sinmedi tercih edilebilirmi.


Sizi çok iyi anlıyorum aynı süreçten biz de geçtik, sizin yaşadığınız sıkıntıları biz de yaşadık. Bütçeniz bizim gibi sınırlı bir bütçe. Bu nedenle işletme maliyetlerini de hesaba katmak zorunluluğu oluyor. Biz de binek araçtan çıktık arazi aracıyla tanıştık. 45 gündür kullanıyoruz. Suzuki Vitara 99 model 1.6 JLX

Vitara ile ilgili yaşadığım tecrübeleri yazıyorum belki bir fikir verir yeni almak isteyenlere diye
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=100062.0

Bence isteklerinizi bir daha gözden geçirin. Çünkü apayrı bir kategoriye geçiş yapacaksınız genel anlamda pişman olabilirsiniz. Hiçbir aracı Honda ile karşılaştıramazsınız çünkü binek bir araç kullanıyorsunuz. Bugüne kadarki bütün alışkanlıklarınızı o araçta bırakmanız lazım. Yol kenarında dizilen lastikçiler bile size uzaylı diye bakacak, lastik alacağınız yerler bile belli olacak, bulamayacaksınız istediklerinizi. Ustanız ayrı, aksesuarcınız ayrı..

İstanbul'da oturmasak alacağım araç kesinlikle ya Defender olurdu ya da Series. Ama içinde bulunduğumuz şartlarla biz Vitara'yı çok sevdik, çok memnunuz çünkü Defender'dan vazgeçip (şehiriçi trafiği vb) Vitara aldık ve aldığımızda ondan beklentilerimizi biliyorduk. Yaşayacağımız sıkıntıları biliyorduk. Sorun yaşamayalım diye bütçemizi aştık. Buna rağmen yaşadığımız sıkıntıları yazdım linkte.

Vitara kullanıcısı olarak, Vitara'yı çok sevmiş biri olarak söylüyorum, yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile sizin aracınız Duster. Diğerleri, yani şu an piyasada 25 altında satılan hiçbir araç sizi kesmez bunu lütfen dostça bir uyarı olarak kabul edin. Keşke Honda'dan vazgeçmeseydim dersiniz, çok zarar edersiniz. Tek tek deneyin, hangi model olursa olsun "beğendim" dediğiniz araç 2004 üstü araçlar olacaktır. Çünkü beklentileriniz o yönde ama bütçe nedeniyle biraz daha uygununu düşünüyorsunuz.

Pajero'ydu, Toyota'ydı sanayi yüzü görmez... Yok öyle bişey. Arazi aracı bunlar lastik için bile sanayiye gidiyor hepsi :smiley: Ya da bir süre 5-6 ay Defender'cılarla, CJ'cilerle takılın derim. Yani herhangi bir durumda kaputu açıp neşter vurabilecek duruma gelin. Ama öyle bile yapsanız, siz "Jeep" sevdalısı değilsiniz. Camel Trophy ya da Dakar size bir anlam ifade etmiyor güzel bir seyir dışında. Bu nedenle sizin aracınız Duster diyorum.
 

Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim...

Evli olmasam 4 aylık çoçuğum olmasa bi dk durmam cj5 alırım ıspartada halk otobüslerinde çalışıyom askerliğimide kademede yaptım cj5 gibi karadüzen motorda çok extream bi durum olmadığı sürece yolda kalmam ustamdanda çok memnunum mazda rx8 inden cj5 ine kadar anlamadığı olay yok sürekli kendini güncelleyen bi usta takıldığı yerde illaki bi çözüm üretiyo ama hep amalar işte bi cj 5 e 4 aylık çoçuğu bindiremem sağından solundan rüzgar almaması lazım.

Yanlış anlamayın sağlamlığına arazi kabiliyitine parçasına hiç bi sözüm yok vitaranın ben asfaltta kullandım yüzlercede videosunu izledim defalarca yok artık dedim ama direksyon koltuğuna oturduğumda her şey deişti araç beni huzursuz etti aracın sağından solundan gelen sesler vs vs vs ler diil beni huzursuz eden aracı sürerken sıkıldım darlandım aracım içinde açıklayamadığım bi huzursuzluk verdi araç bana o yüzden biraz soğudum hağla kesinlikle almam demiyorum araştırıyorum hağla vitara için kendimi ikna edebilirim heralde.

Sabah crv kullanma şansını yakaladım araziye sokturtmadı aracı ama asfaltta civic kadar olmasada kendi açımdan yeterli buldum dağ yollarında deneme şansını verselerdi şuan crv aldım diye bilirdim çok zorlu yollarda kullanmıycam piknik kamp hesabı göl kenarı ama bazı yerlerde hendek atlamak falan gerekiyo çekincem o yönde ve zorladığım zaman ki kendimi tanıyorum zorlarım başıma ne gibi arızalar açıcak kestiremediğimden araştırmaya devam.

Yorumlarınız benim için önemli araçlar hakkında bilgi sahibi oluyorum sizin sayenizde ne alırsam alıyım inş. hayırlısı olur.
 

Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

İki sene önce aynı durumdaydım sizinle. Hayatımda 4x4 aracın hiç yeri olmamıştı. Aklımın ucuna da gelmezdi. Ama dağda köyde yaptığımız eve inip çıkmalarda binek aracımın marşpiyerlerinin yere sürtmesi moralimi bozuyordu. Bunun yanında köyden bir dostun orman içinde bulunan bahçesine onun yüksek aracıyla bir iş için giderken çevre beni büyüledi ve o gün bende yüksek bir araç almalıyım dedim ve hikaye orda başladı.

Hızla araç arayışına girdim. Bütçem; mevcut binek otom ve üzerine en çok 6-7 bin tL.ydi. Bu arada devamlı nette satılık araçlara bakar olmuştum. Geceleri tek işim vardı sahibinden.com sitesinde araç aramak. Üç husus önceliğimdi. Araç bedeli 20.000 TL.den fazla olmayacak, km.si en çok 50.000 olacak ve yaşı beşten büyük olmayacaktı. Markalar hakkında bilgim sıfırdı ama iki markaya alakam büyüktü. Niva ve tek kapı kısa pajero pinin. Sizde pajero peşinde koştuğunuza göre görmüşsünüzdür yaşları 10 ve üzerinde, km.leride yüzbin üstü. Bu durumda seçenek Nivaya döndü ve kısmetime 30.000 kmlerde ve 2008 model, standartlarıyla oynanmamış ( sadece çelik geniş jant takılmış ama orjinal lastikleri üstündeydi) bir araç buldum ve hemen aldım. Nivaya 6 ay binebildim. Köy evimize elli km mesafede ve yolun tamamı asfalt. Binek otonun rahatlığına alışmış bir kişi arazi aracına geçince ilk planda ben ne yaptım oluyor. Niva da bu dahada fazla oluyor çünkü konfora dönük bir araç değil. Devamlı köyde oturuyor arada şehre iniyor olsaydım Nivaya binmeye devam ederdim ama gerçek şuydu... mutsuzdum.
Önceki yıl haziran sonlarında araç aramaya baladım. Bütçeyi 25 lere çıkardım. Diğer gönlümde yatan araç olan Pajero Pinin koşturmaya başladım. Nette satışa çıkan her pajeroyu ezbere bilir olmuştum. Ama yaşlı araç alıyor olmanın sıkıntısı içimde devamlı bir huzursuzluk yaratmaktaydı. En az kullanılmışı 100 binlerde olan bu araçlarda nelerle karşılaşacağım hakkında bilgim yoktu. Bir araç için telefonda anlaştım ve 600 km. uzaktaki satıcıya aracı almak üzere gittim. Aracı yetkili serviste ekspertize soktuk, kazasız denen araçın ön tarafta değişmeyeni nerdeyse kalmamış olduğunu gördük. Satıcı arkadaş, şasede eğrilik yoksa biz o aracı kazasız kabul ederiz dedi. Tampon, farlar, ön panjur, kaput ve radyatör başka bir serviste orjinal parçalarla yenilenmiş acaba nasıl bir darbeydi ki bu kadar değişen var ve araç kazasız diye satışa konuyor...

Mevcut bütçe ve gönlümdeki seçenekler hiç adını anmadığım Suzukiyi önüme getirdi. Hiç bilmediğim, araştırmadığım bu markayı öğrenmeye başladım ve aracın 4x4 camiasında çok iyi anıldığını görünce alıcı olarak bakmaya başladım ve anladım ki alabileceğim araç yeni kasa grand vitaranın üç kapılı modeli. Bütçemi az daha arttırarak 2007 model 25.000 km. civarındaki bu aracı aldım ilk sahibinden. Aldığım aracın km.si hususunda ekspertiz raporu dışında kendimce yaptığım bir kontrol var. Az km. yapmış aracın lastikleri fabrika çıkış lastiği oluyor. Bunu sorunca sahibide teyit ediyor zaten. Aracın istepnesindeki lastiğin kodları ve üretim tarihi ayaktakilerle aynı ise hiç akılda soru kalmadan o aracı satın almak mümkün oluyor.

Hikayem bu, neye niyet neye kısmet...

Sabah gün ağarırken bindim can Suzikiye ve erkende köye geldim, kahvaltımı yaptım, aldım yanıma erzak ve techizatımı dağa yaban çilek yemeğe gittim. İki aat sonra döndüm köy evimize ve size ve sizin gibi 4x4 araç alacaklara yararı olur diye yaşadığım süreci yazdım.

Araç değiştirme işini hiç aceleye getirmeyin, içinize sinmeyeni hemen çizin listeden, mutlaka kullanarak alın ve elinizdeki altını bakır etmekten kaçının.

Resim 224.jpg
 



Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

4x4 çift kabinli kamyonet de düşünebilirsiniz. Eger agir araziye kara , balçık çamura derin izli yollara vurmayacaksanız 4x2 kamyonetler de dereye kadar rahatlıkla inip cikabilirler.
Onde oturanlar için bir otomobil kadar olmasa da 20 milyara alacağınız tüm 4x4 ler kadar konforlular. Klima abs airbag herseyleri da olabiliyor. Fotumlari birz arastirirsaniz cok bilgi var haklarında
 

Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

Sayın prafa, güzel yazı için teşekkür ederim. Bende de zamanında sizde olduğu gibi aynı kaygılar var. Gönlümden geçen 2006 sonrası vitara fakat bütçeme uyan temizi neredeyse yok. Eski kasa çok mantıklı olmasına rağmen gözüme Toyota Auris den sonra hem çok küçük hem de çok konforsuz geldi. Gerçi denediğim araç hor kullanılmış ve bakımsızdı bu nedenle de soğumuş olabilirim. Yeni kasayı test ettiğimde işte aradığım araç bu dedim fakat malum nedenden henüz alamadık. Yeni kasa vitaranın 3 kapı modellerinde 4H 4L düğmesini göremedim ve sanırım otomatiği de yok.
 

Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

Sayın mersoy, yeni kasa 3 kapı g.vitralarda yazdığınız gibi ilave vites düğmeleri yok ve tamamı manuel vites. Araç devamlı dört çeker ve bahsettiğiniz vites veya düğmelerin görevini araçta mevcut sensörler yerine getirmekteymiş. Miş diyorum çünkü bende denemiş öğrenmiş değilim, denemeye de gayret göstermiyorum ama bir gün zor koşulda kalırsam arabanın görevini hakkıyla yapacağından şüphem yok. Şu haliyle bana yettiği gibi artıyor bile diyebilirim.

Samimiyetle yazıyorum aracın tek bir kabahati yok. Aza kanaat eden için cadillac desem az gelir...

Dilerim gönlünüze göre bir arabaya denk gelirsiniz...
 

Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

Mevcut sensörler konusunu ya da 3 kapı yeni kasa Vitaraların arazideki performansı hakkında biraz daha araştırma yapacağım teşekkür ederim bilgiler için.
 

Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

prafa' Alıntı:
Sayın mersoy, yeni kasa 3 kapı g.vitralarda yazdığınız gibi ilave vites düğmeleri yok ve tamamı manuel vites. Araç devamlı dört çeker ve bahsettiğiniz vites veya düğmelerin görevini araçta mevcut sensörler yerine getirmekteymiş. Miş diyorum çünkü bende denemiş öğrenmiş değilim, denemeye de gayret göstermiyorum ama bir gün zor koşulda kalırsam arabanın görevini hakkıyla yapacağından şüphem yok. Şu haliyle bana yettiği gibi artıyor bile diyebilirim.

Samimiyetle yazıyorum aracın tek bir kabahati yok. Aza kanaat eden için cadillac desem az gelir...

Dilerim gönlünüze göre bir arabaya denk gelirsiniz...
,hayırlı olsun.bir zaman bizimde özellikle güvenlik n-cap standartının yüksek olması nedeniyle almak istediğimiz,yeni kasa tek kapı vitaranın sürekli 4x4 olan arazi yeteği pajero pinin ile kıyaslanamaz.birde arazide hem merkezi kilitlenen hemde arka diferansiyelinde kilidi olan bir pinini kullansanız,farkı farkedersiniz...özellikle asfalt lastikleriyle,ağır zeminlere dikkat ediniz.
 



Ynt: Tecrübeli Arkadaşların Yardımına İhtiyacım Var...

mersoy' Alıntı:
Mevcut sensörler konusunu ya da 3 kapı yeni kasa Vitaraların arazideki performansı hakkında biraz daha araştırma yapacağım teşekkür ederim bilgiler için.
,eğer arazi derseniz,birde çok km yapmayacaksanız(8 lt ye düşüremezsin) pajero pinin 2.0 GDI manuel derim.hoş otomatiği olanlar bile çok memnunlar.ama5 ileri,4x4 ve 4 kullanım modunu manuel seçebilmek ve doğayla başetmeye çalışmanın tadına varamazsınız.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,089
Mesajlar
1,528,514
Kayıtlı Üye Sayımız
166,828
Kaydolan Son Üyemiz
XOFA

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst