Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan omergin Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 165
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 59,662
Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

shackles daha doğru. ben bu makas işi ile bir dönem kafayı yedim. bir bakla aldım. sonra birini ters çevirdim. yeni dizayn ettim. nafile sonunda makaslı araba kullanmamaya karar verdim. ama kullanacaksanız shackles alın derim.
 

Etiketler
Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

yeni alacagım makasda omenin makası zaten..
shackles yuklu durumda sorun çıkarır mı? malum araç pick-up bazen agır seyler tasımam gerekiyor..
 

Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

sanmıyorum. yükte kapanır en fazla. aslında bir de "slee offroad" diye bir amerikan sitesi var. Amerikalılar kamyonet ile ilgili daha çok parça üretiyor. Ama 6"kitler gibi anlamsız modifikasyonlardan uzak durun.
 

Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

benim hedefim 1.5"-2" zaten.. sonrada 31-10.515 veya 32-10.5-16 lastik..
 

Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)



ben bu oranda yükseltmeyi düşünüyorum. önceki yolladığım kırmızıdan daha iyi sanki, lastik ve yükseklik oranı çok yerinde olmuş.
sizce?
 



Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

Bildiğiniz gibi asıl yükseltme lastikle yapılır. Sadece lastik ile diferansiyel alt noktası yükseliyor. Toyota'larda büyük lastik ebadı takmak sorunsuz. 2" yaylardan 2cm de lastikten yükseltseniz. 7 cm iyi fark yaratır.
 

Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

ersun şu anda temsilcisi partnerotomotivde magli hazır bitane var, ben pazarlık yaptım telefonda 4.ooo tl veririm dedi,italyadada pahallı meret, airlander modeli ersun
 

Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

Heytem, bak burada bir ilan var
http://www.sahibinden.com/arac_ustu_cadir_autohome_maggiolina_airlander_small_2120_eu_kdv_-02WQQaXQQ11145239WQQpXQQdisplayitem
 

Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

konuyu dağıttık. özel mesaja gidelim
 

Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

fastjunkie' Alıntı:


ben bu oranda yükseltmeyi düşünüyorum. önceki yolladığım kırmızıdan daha iyi sanki, lastik ve yükseklik oranı çok yerinde olmuş.
sizce?

bu ebat lastik bir fırt büyük gibi. araç çok hantallaşır. 315/75/16 gibi duruyor. 285/75/16 daha iyi olur. 315 hem çok pahalı hem de ağır. Ancak 200PS üzeri makinelerde kullanılması lazım.
 



Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

önceki sayfalarda resmini koyduğum aracın lastikleri de 315*75*16. abartı bi hantallık sözkonusu değil.
285 bence biraz küçük kaçabilir. bir de rally chip düşünüyorum ben, baya bir rahatlatır heralde bu lastikleri.. bu arada benim jantlar 15" bu ebadın muadili kolay bulunur mu 15"e. 315*75*15 gibi?
 



Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

bu iş biraz karışacak gibi. 15" e 315 muadili bişi bulmalıyım, çünkü jantlarımı seviyorum ;D
 

Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

Ben de iki farklı araçta bu iki ebadı da kullanıyorum. Yükseklikleri arasında 1cm fark var. 285'in fiyatı 500 TL civarında. Diğerini Amerika'dan getirebiliyorsunuz. Maliyeti 850 TL'yı geçiyor. 4 tane almakla iş bitse iyi ama her an bir tane daha almanız gerekebilir. Aralarında ciddi ağırlık farkı var. Genişlikte 3cm fark kar üzerinde büyük avantaj. Karar sizin Ben Goodyear MT/R leri yeni yağmış karda 15psi - kayada 12psi ile kullanıyorum. Yanaklara çok iş düşüyor.
 



Ynt: Toyota Hilux Yükseltme (2008 Mod)

15 Jant'a 315'i unutun. 285/75/16 nın ideal jantı 8"x16". Amerikan ölçülerine geçmek lazım 8,5"x15" Jant var mı bilmem.